נו איך הפרק בראשון??????
לאביו
חחחח

זה אני או החלום שלי? סיפור עם 1D! פרק 1

11/07/2013 711 צפיות 8 תגובות
נו איך הפרק בראשון??????
לאביו
חחחח

לפני שאני מתחילה את הסיפור אני צריכה להגיד לכם איך ניראית הדמות הראשית! :)

אז.. לדמות הראשית קוראים שחר,היא בת 18 וחצי כמעט,יש לה שיער חום שוקולד -גלי ארוך עד למתניים,
גובהה שצריך להיוץ לנערה בת 18 וחצי כמעט ,(חחחחח),העיינים שלה בצבע ירוק-כחול-אפור כזה..
והמיגע הבא הוא רק בהמשך הסיפור… :)

פרק1:
נקודת מבט של שחר:

אוףףף יואו!
למה אני צריכה לסדר את הבית ובמיוחדת את החדרים והספות שבסלון!!?!!?!?
עאעאעאעאעא עולם אכזר יש לי עוד 2 אחיות …!
למה ההורים שליייייייייי לא מבקשים גם מיהם לעשות מטלות?!
הייתי מותשת .. אני לא יכולה לנקות עוד כרית אחת! נימאס לי מהניקיונותתתת..
עבר כבר שעה וחצי שבוא אני מנקה את הבית ואמא אולי עזרה רק 2 פעמים במטאטא! :(

אה,כן בגלל שאני עכשיו נישארתי לבד בבית כי אמא ואבא ועוד 2 האחיות הסתומות שלי הלכו לקנות כרטיסים להופעה של איזה להקה שהם קוראים לעצמם:"וואן דיקטטור?" כן ניראה לי….
טוב אני כבר עכשיו הולכת לספה עם האייפון שלי ונחה שם…
cause i knew you were trouble when you walked in,so shame on me now flew me to' places id never been,so you put me down , oh'…..
הטלפון שלי צלצל וזאת הייתה הBFF שלי,שירה, היא צלצלה אלי ..
אני:היי יפיופה מה קורה???
שירה:שחרר!!!!!!!! את לא מאמינה מה קרה!!!!!!!! בואי אליי דחוףףףףףףף!!!!אמ..ג:))))))
לא הבנתי מה קרה לה כל כך שהיא מתרגשת כי אני בקושי ראיתי אותה מתרגשת…..
קמתי לטפון וצלצלתי לאמא,היא לא ענתה, (אה, ודרך – אגב,התיאור של שירה : בת 18 וחצי כמו שחרר,שיער גלי ארוך בצבע שטני עם עיינים כחולות-אפורות-ירוקות)..
ולא ניסיתי להתקשר אליה עוד פעםם… אז נכנסתי למקלחת והייתי שם איזה חצי שעה כי רציתי להתקלח בגלל כל הסידור הדפוק שהיה לי בבית..,(כן, אני מתקלחת שעותתת…,),כשיצאתי מהמקלחת,
לבשתי גופייה זוהרת בגוונים של צהוב ,וכיס קרן כזה בצד החולצה,וג'ינס ארוך בהיר עם טיפה קרעים…שטפתי ת'פנים ואחר – כך ,אחרי איזה שעה וחצי אני רואה הודעה בטלפון שלי שהיה על השידה שבחדר וזאת משירה לפני איזה חמש מאות שנהה..
'נו איפה את?!?!?!?!?!?!?!'
שלחתי לה בחזרה שאני באה אליה עוד שתי דקות… אוף מה היא כל כך רוצה להראות לי???..
ממה היא מתרגשת כל כך?!…
אחרי שהתארגנתי והכול, לקחתי את המפתח של הבית ,נעלתי את הדלת והלכתי….
ההליכה הייתה איזה 5 דקות ולא יותר עד שהעתי,כי אנחנו באותה שכונה…
פתחתי את הדלת אפילו בלי לדפוק, ושמעתי צרחות חזקות של התרגשות וידעתי כבר שזאת שירה המטורללת!…
"שירה?" הקול שלי רעד מתחושה מוזרה לגביי שירה….לא ידעתי מה כבר קרה..:()
עליתי במדרגות של הבית שלה (כן,כן, יש לה שלוש קומות והחדר שלה בקומה שנייה)
הגעתי לחדר שלה שהיה בקומה שנייה,אבל הפעם דפקתי בדלת…
שירה פתחה בהתלהבות והתחילה לחבק אותי……………………….. (אוווווווווווקייי)
"את לא מבינה איזה נס היה לי לפני שעתיים!!!!!!! :), וואי את לא מבינה ! , לספר לך?????????)
"ברור שאת מספרת לי נו מה כבר קרה שאת ככה???"
"אוקיי…" שירה לקחה נשימה עמוקה ואמרה לי :
"לפני חודש אני נרשמתי ללוטו ו….,היום לפני איזה שעתיים שלא הגעת!,הייתי בפייס ופתאום הופיעה הודעה בג'ימייל ש…. יואו אני מתרגשתתתת!!!!"
"נוווווו ש…?!?!?! ספרי כבר שירה!"
"ושאני זכיתי בלוטו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"אוווו ממיייי גגגאאאאדדד!!!!! זה לא קורה לך!" הייתי בשוק בשבילה וגם שמחה עד השמיים ובחזרה בשבילה!!! ,אני לא מאמינה שהחברה הכי טוה שלי זכתה בלוטו! אאאאההאעאעאעאע!
"זה כן קורה לי!!!!!!!!!חחחחיחיחיחיחיחיח!,"
אהההההה!!!!!!! רגע…."
"מה?" שירה לא הבינה מה אני רוצה ממנה עכשיווו..
"ובמה זכית??????????????????????????????????????????????????.???????????????????????????????????????????????????????."
"ב……………………"
"נווווו" יאללה כבר שתגיד יואו! לפעמים אין לי כוח לילדה הזאתי! חחחח..
"בחופשה זוגית ללונדון לחודש!!!!" אני פשוט הייתי בשוקקק!!!!!!! איך יש לה את המזל הזה!??!
וואי!אני אפילו נרשמתי ללוטו איזה מיליון ואחת פעמים!!!!!!!! והיא קיבלה את המזל! :),החברה הכי טובה שלייייייייי זכתה! יאייי!
"אבל זה עוד לא הכול.."מה כבר עכשיו היא עומדת להגיד..
"כל המשפחה שלי לא יכולה ללכת איתי אז…."אמא'לה….. נו מה היא עומדת להגיד כבר?!?!?
"אמא אמרה לי שאני יכולה ללכת אם חברה טובה שלי…. אז…"לא,זה לא קורה לי…
"אז החלטתי שאת באה איתי וביררנו כבר אם אמא ואבא שלך על זה והם הסכימו!!!!!!!,את קולטת?!?!?
ששתינו ניהיה במלון יוקרתי שבלונדון ועוד לחודש שלם!!!!!!! את מאמינה!"
אני הייתי בשוק…..

מה אני עושה עכשיו?!?!?!?!

להיות איתה שם או שלא??????????????????
מתסכל!


תגובות (8)

יש לך כמה שגיאות כתיב אבל בסך הכול הרעיון נחמד (:

11/07/2013 11:16

100מם!!! כתבת את הדמות שירה בגללי?????

11/07/2013 11:20

אחלה התחלה!! מצפה להמשך :) 3> 3> 3> אזז תמשיכייי!!
אני יכולה להשתתף בסיפור?
שם: נועם
גיל: מה שבא לך…. נראה לי 17
בן זוג: ניילר או מישהו מוואןדי תבחרי מי שבא לך :)
חיצוניות: שיער שטני חלק ארוך… עיניים חומות כהות, גובה ממוצע, רזה, צבע עור יחסית שזוף
מצחיקה מאוד, אוהבת לעזור, ביישנית קצת, אוהבת חיות במיוחד כלבים, לצייר, לרקוד לפעמים, לנגן קצת בפסנתר..
סגנון לבוש: סקיני ג'ינס וחולצות רופפות בדרך כלל, לא אוהבת ללכת עם בגדים חשופים בכלל, נעלי אולסטאר, לא מתאפרת, מכורה ללקים.

11/07/2013 11:22

ממש ייפה!!
אמממ כדאי שתפרסמי את זה בסיפורי מפורסמים כי זה על וואן דיי, אממ את זוכרת שביקשתי עם ליאם?

11/07/2013 11:23

תמשיכייי מידדדד!!!!

11/07/2013 11:25

כן זוהר אני זוכרת אני יעשה אותך עם ליאם
ו…. דיירקשנית בדם אני יעשה אותך בתור ג'מה אולי טוב?

11/07/2013 12:06

יפה תמשיכי

11/07/2013 13:05

תמשיכי כבר!!!!!!!!!

13/07/2013 15:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך