תגיבו <3

זה אתה.. – סיפור על וואן דיירקשן פרק 12

20/11/2012 1492 צפיות 6 תגובות
תגיבו <3

-נקודת מבט של סאם-
יולי עלתה לחדר של נייל עם אור ככה שהאחריות שלי עליה מבוטלת..עד שיימאס ליולי-מה שלא נראלי שייקרה.
"את באה לחדר?" הארי לחש לי באוזן.
"כן.." אמרתי בחוסר וודאות, מצד אחד אני רוצה את הארי ואת כל מה שזה כולל… (אחמ רוק מי אחמ.. למי שהבינה) ומצד שני אני רק בת 17 !!
הארי משך בידי עד לחדר, הוא סגר את הדלת והתחיל לנשק אותי, בהתחלה נשיקות קטנות ולאט לאט הוא הוסיף לשון, הוא נישק אותי בצוואר ובכתפיים.
הוא הפיל אותי על המיטה ככה שהוא מעליי ממשיך לנשק אותי.
"רגע הארי" אמרתי לו רגע לפני שהוא הוריד את חולצתו.
"מה קרה?" הוא שאל מבוהל.
"אני.אני לא יודעת.." גמגמתי.
"הגזמתי סליחה.." הוא אמר.
"לא זה בסדר פשוט..אני רק בת 17 וזה.." אמרתי בערך..
"הבנתי, זה בסדר, אני אחכה בשבילך, ותאמיני לי, שזה יהיה קשה בשבילי, אבל בשבילך הכל " הארי אמר.
נישקתי אותו והוא נשכב לידי.
הייתי עם הגב אליו ככה שידו יכלה לעטוף אותי.
נרדמנו.

-נקודת מבט של שיר-
יצאנו למועדון, היה ממש כיף.
חזרנו הביתה, קצת שיכורים אבל מודעים לעצמינו.
סגרתי את דלת הביתה והורדתי נעליים.
"בואי רגע" זאין קרא לי מקצה הסלון.
"מה?" אמרתי ובאתי אליו.
"סתם" הוא אמר והתחיל לנשק אותי.
נשיקות רגועות, נעימות, אחר כך הוא גם הוסיף לשון והנשיקות התלהטו מרגע לרגע מצאתי את עצמי שוכבת על המיטה וזאין מעליי.
"רגע זאין, שלוש שנים לא היה לי מישהו, שלא תבין לא נכון, אני רוצה, פשוט אתה יודע.." אמרתי לו.
"אל תדאגי, אני אהיה עדין" הוא קרץ לי והמשיך בשלו..

-נקודת מבט של עדי-
אני וליאם עלינו לחדר שלו.
הוא נשכב במיטה מסמן לי לשכב לידו, נשכבתי לידו, חצי גוף שלו היה מעליי, הוא נישק אותי, נשיקות נעימות כאלה, כאלה שאת לא רוצה להפסיק אף פעם !!
"אני עייפה, תעשה כפיות" אמרתי לו קורצת.
"מה כפיות מה? עד שבניתי פה רגע את חייבת להרוס את זה ?? ועוד עם כפיות?" ליאם אמר לי ואני התחלתי לצחוק.
"לילה טוב אהובי" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה קטנה.
"לילה טוב יפשלי" הוא נישק אותי.
כיביתי את האור וחזרתי לשכב לידו, נרדמנו מחובקים. החום גוף שלו נתן לי תחושה טובה ובטוחה, אני לא רוצה לקום מפה אף פעם !!!!

-נקודת מבט של ליאור-
נשארנו אחרונים בסלון.
לואי תפס בידי. "לאן זה?" שאלתי.
"לחדר" הוא אמר וציחקק לעצמו.
נכנסנו לחדר שלו, הוא סגר את הדלת והתחיל לנשק אותי.
נשיקות חמימות ונעימות ואחר כך נשיקות יותר עמוקות, 'לוהטות' , הוא התחיל לנשק אותי בצוואר ובכתפיים.
נפלנו על המיטה כשהוא מעליי ורגלי כרוכות סביב מותניו.
בואו נגיד שלא ישנו..

-נקודת מבט של שיר-
בוקר. התעוררתי בתוך זרועותיו החמות והנעימות של זאין. התחושה הזאת חוזרת אליי, לאט אבל בטוח.
לא רציתי לקום אבל אני חייבת, אני לא יכולה להפיל עליהם את אור לכלכך הרבה זמן..
קמתי, לבשתי סתם בגדים הלכתי לצחצח שיניים ולנסות להעיר את זאין.
"זאין" לחשתי לו ונישקתי אותו בלחי.
"זאין" חזרתי על פעולותיי.
"זאין!!!" צעקתי לו באוזן.
"מה? מה? אני ער ! מה קרה?" הוא נבהל..קצת..
נשפכתי שם מצחוק, זה היה אחד המחזות הכי מצחיקים בחיי.
"מה את צוחקת מטורפת! יכולתי למות מהתקף לב!!" הוא אמר כשידו על ליבו בודקת את פעימות ליבו ואני עדיין צוחקת בלי סוף.
"נו הייתי חיבת להעיר אותך איכשהו, הדרך הקלה לא עבדה, הייתי חייבת לקדש את כל האמצעים בשביל זה" אמרתי מנסה לעצור את הצחוק.
"בסדר בסדר, אני קם" הוא אמר ושיפשף את עיניו.
בנתיים הלכתי למטבח להכין לי קפה.
"תכיני לי גם" זאין צעק לי מהחדר.
"בסדר" צעקתי חזרה והכנתי לו גם.
הוא יצא מהחדר אחרי עשר דקות כבר לבוש ומוכן.
"בוקר טוב" הוא אמר ונישק אותי, לוקח את כוס הקפה מהשיש ולוגם ממנה.
"בוקר טוב, עכשיו תסלח לי אבל אני אלך להתלבש" אמרתי לו, הנחתי את הכוס בכיור והלכתי להתלבש.
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=63737481
"יאללה זי אני מוכנה, בוא נצא" אמרתי לזאין ויצאנו מהבית.
"זי" פניתי לזאין.
"כן?" הוא השיב.
"תשיר לי משהו" ביקששתי.
"מה את רוצה שאני אשיר?" הוא שאל.
"לא יודעת, תבחר" אמרתי וחייכתי.
הוא שר לי את wmyb.
"וואו, אמרו לך פעם שאתה שר מדהים?"
"אעה.. פעם או פעמיים" הוא אמר וצחקנו.
אחרי כמה דקות הגענו.
דפקתי על הדלת.
"שלום שלום" אמרתי שמולי ניצבות סאם ובידיה אור.
"אמא !" אור קראה וקפצה לידי.
"שלום נסיכה שלי" אמרתי ונשקתי ללחיה נכנסת לבית.
"שלום לך יפה קטנה" זאין אמר ולקח אותה לידיו.
"איך היה הלילה?" שאלתי את סאם.
"תשאלי את לולי ונייל, היא ישנה איתם" סאם ענתה.
"ממ.. חשבתי דוקא שאת תרצי לישון איתה, כמו תמיד"אמרתי וגיחחתי.
"לולי פשוט לקחה אותה בערב למעלה והן כנראה כבר נרדמו יחד, נייל הצטרף יותר מאוחר כנראה" סאם הוסיפה והתיישבה על הספה ליד הארי.
"לולי!!" קראתי לה
"אני בחדר של נייל" היא אמרה.
עליתי אליה לחדר. השארתי את זאין למטה עם שאר הבנים והבנות.
"איך היה הלילה עם אוריק? שמעתי שאת ונייל שמרתם עליה" אמרתי והתיישבתי לידה במיטה.
"אומיגאד!! הוא היה כזה מושלם איתה!! נראלי הוא יהיה אבא מעולה לילדים שיהיו לנו" יולי אמרה וצחקנו.
"אנחנו חייבות לדבר!! איפה עדי וסאם??" ליאור נכנסה לחדר.
"למטה" עניתי.
"עדידס!! סאם!! לחדר של נייל עכשיו" ליאור קראה להן מהמדרגות ומיד נכנסה לחדר והתיישבה על המיטה.
"מה קרה?" שתיהן רצו במהירות לחדר.
"סגרו את הדלת ושבו" ליאור ציוותה עליהן.
סאם סגרה את הדלת, עדי התיישבה על המיטה וסאם לקחה כיסא והתיישבה ליד המיטה.
"נו מה קרה?" יולי שאלה.
"יש לי משהו לספר לכן בנות!! אתמול, אני ולואי !! אומייגאד!!" היא צרחה מהתרגשות.
"את ולואי…" יולי חשבה לרגע "אעה!!! אומייגאאאד ליאוו!!" יולי הבינה במה מדובר וקפצה על ליאור בחיבוקים.
"אומייגאד ליאו, מזל טוב!!" אמרתי מתלהבת וחיוך עלה על פניי.
"אני לא מאמינה פו!! גמאת וזאין נכון? אל תגידי שלא! רואים עלייך" ליאו אמרה.
"כן.. אתמול" אמרתי והבנות צרחו.
"טוב אז אם אנחנו כבר חולקות ככה רגשות וכו'.. אני יודעת שעדידס את אחותי הגדולה אבל את תתמודדי, אתמול אני והארי, זאת אומרת הו-" סאם אמרה ונקטעה על ידי עדי.
"אומייגאאאד סאאם !! את רק בת 17 !!!" עדי צעקה עליה.
"תירגעי!! אני אמרתי לו שאני רוצה לחכות והוא אמר שהוא יחכה לי " סאם אמרה ומבט מאוהב בעינייה.
"ומה איתך עדידס? ואת לולי?" ליאו שאלה.
"לא יודעת, ליאם התחיל קצת אתמול אבל הרסתי.. לא יודעת, הרגשתי לא מוכנה עדיין" עדי אמרה והשפילה מבט.
"לא נורא זה יגיע.. ומה איתך ועם נייל לולי?" ליאור אמרה.
"אם הבת של מישהי אחמ פו אחמ(היא זייפה שיעול) לא הייתה ישנה בינינו אולי משהו היה קורה" יולי אמרה ונתנה לי מבט תוקפני.
"אופסי.." אמרתי ועשיתי פאפי פייס.
"זה בסדר" יולי אמרה וחיבקה אותי.
"אז אחרי ששיתפנו חוויות, בואו נבדוק שהבנים לא רצחו לי את הילדה" אמרתי והבנות צחקו.
"אני רצינית" הוספתי בפנים רציניות.
ירדנו למטה וראינו…..


תגובות (6)

חעחיחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעח!!!!!

דיייייייי הרגת אותייייי!!!!!!!!!!!!!! חעחעחעחעחח יואוווו בכיתי איזה שעה ועכשיו אני מאושרת כמו ילדה מטומטמת את לא מבינה איזה חיוך היה עלייי כל הפרק אוב אולי גם בגלל שאכלתי עוגיות…
חעחעחעחעחע!!!!

הרגת אותי נשבעת לךךךך תמשיכייייי!!!!!!!!!!!!

21/11/2012 06:12

אעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע!!!!!!!!!!!! גאד אני אוהבת לצעוק אחרי הפרקים שלך!!!! ושל אור!!
איזה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחח אני פשוט חיייכתי חיוך ענקי כל הפרק!! אמא שלי הסתכלה עליי והיא לא הבינה מה יש לי אז היא רצתה לראות אז היא כזה: "שחף מה יש לך??" ואני כזה" כלום קראתי משהו ששימח אותי.." והחיוך לא ירד לי מהפנים.. ואמא שלי כזה: "מה זה?? תביאי לראות" ובאה לקחת לי את המחשב.. ואני סוגרת אותו ומעבירה לכתבה שהגיטריסט של ג'סטין אמר שהרגע הכי מרגש בחייו היה ההופעה שלו עם ג'סטין בישראל, ובמיוחד כשהוא ניגן את התקווה ואמא שלי אומר לי כזה :"אמרתי לך שמאחורי כל דבר מצליח יש ישראלים ויהודים" ואני כזה "כן אימא, ידעת שגם המנהל שלו, והמנהלת הווקאלית שלו יהודיים?? ושלוואן דיירקשן יש כותב שירים ישראלי?? וללידי גאגא יש מנהל ישראלי, והוא דוד של חברה שלי??.." ובקיצור חפרתי לה שעה על כל הישראלים בתעשייה והיא כזה "נו קחי כבר את המחשב שלך ותעזבי אותי בשקט…" כןכן אני חופרת לאימא שלי על הנשמה.. ואימא שלי ממש מעורבת בכל מה שקורה עם הבנים והיא שיפרית של לארי!! כן כן!!! אימא שלי ממש כמו ילדה בת 14!!! וזה כזה כיף!!!!! ותכלס אין ביני לבין אמא שלי הרבה שנים הפרש בגיל.. היא ילדה אותי ממש מוקדם, בגיל 24 או 23 נראלי… היא בת 36… זה ממש כיף שאימא שלי צעירה!!!! ואיי מצחיק לי שאני חופרת על אימא שלי במקום לחפור לאימא שלי..
יאמיי אימא שלי מכינה עוגיות!!!!!!! שושנים ושוקו צ'יפס!!!! אני אוהבת את אימא שלי!!!!!!!

21/11/2012 06:27

כיפלך שחף חעחעחעחעחע!!!!! מה כבר הגעת הביתה כאילו לבאר שבע?! או שאת עדיין בדרום?!
ואיזה כיפלך אצלי רק מקללים אותם מרוב שאני שומעת וחופרת עליהם אפילו הבנים המפגרים מהכיתה שלי סובלים הרבה חיחיחחח ושחףףףףף שכחת שהארי יהודייייי!!!!!!! אני כועסת חיחיחח סתם לא אבל באמונה שלהם הארי יהודי כי זה הולך לפי האבא…
ובאמונה שלנו הוא נוצרי לפי האמא כי עשינו להם דווקא אז הוא נחשב מבחינתיינו נוצרי באסוש אבל כבר היתחתנו אז זה לא כל כך משנה לי חיחיח ❤❤❤❤❤
וגם אני מסתירה תמיד שבאים את הסיפורים חיייחחחחח חשבתי שאמא שלך יודעת

חפרתי….

21/11/2012 07:46

יואווווווווווו איזה סיפור מהממממם כל הפרק צחקתיי את כותבת מדהייים (:

22/11/2012 10:10

חחחחחחחחחחחח ממש מצחיק!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/11/2012 02:04

ווהוו תמשייכי זה מצחיק אותי

26/11/2012 06:43
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך