היו פה הרבה הארות והערות שלי ((;
אני יודעת שזה רק פרק של המחשבות של זאין אבל הייתי חייבת לשתף אתכם בבית החלומות שלי- כי צבעוני זה הכי אחי (((((;
אז.. מה דעתכן?
תגיבו <3

זה אתה.. – סיפור על וואן דיירקשן פרק 15

02/12/2012 1691 צפיות 9 תגובות
היו פה הרבה הארות והערות שלי ((;
אני יודעת שזה רק פרק של המחשבות של זאין אבל הייתי חייבת לשתף אתכם בבית החלומות שלי- כי צבעוני זה הכי אחי (((((;
אז.. מה דעתכן?
תגיבו <3

"בקיצור רציתי להפתיע את אור ושיר לכבוד היומולדת של אור בבית חדש" אמרתי בהתלהבות לבנים.
"ומה אתה רוצה מאיתנו?" הארי שאל.
"אז ככה, עוד חצי שעה אני צריך ללכת לראות איזה בית יפה, יהיה בו חדר גדול לאור, חדר עוד יותר גדול שכולל ג'קוזי, דוש (מקלחון) ושירותים, מטבח ענק שנוכל לבשל שם,סלון גדול והכי הכי חשוב.." אמרתי.
"מה הכי הכי חשוב?"ליאם שאל.
"יש שם קומה תחתונה שהיא סטודיו, שם שיר תוכל לרקוד מתי שהיא רק תרצה" אמרתי וחשבתי של שיר רוקדת, היא רוקדת מדהים !! "וגם, אני זוכר שכשהיינו עוד גרים יחד, לפני יותר מ 3 שנים היא הייתה מנגנת בפסנתר, אז הזמנתי לה גם פסנתר, אני מקווה שהיום הוא כבר יגיע" הוספתי.
"ווואו, גם רוקדת, גם מנגנת, בחורה מוכשרת תפסת לך" ליאם אמר.
"כן, אני יודע, אבל זה לא העניין עכשיו" אמרתי.
"אז מה העניין? " הארי שאל.
"העניין הוא שאני צריך שתבואו איתי לשם, שתראו את הבית" אמרתי.
"אז למה אנחנו מחכים?? " נייל אמר בהתלהבות.
"שניה, אני אקח את אור לבנות" אמרתי.
לקחתי את אור למעלה לבנות.
עמדתי מחוץ לחדר עם אור ושמעתי את הבנות מדברת קצת לפני שנכנסתי:
"יואוו !! אתן סופסוף עשיתן את זה עם הבנים!! מזל טוב בנות!!" שיר נשמעה מתלהבת.
"נו, ספרו !! אנחנו רוצות פרטים" אני חושב שסאם אמרה והיא והבנות צחקו.
"טוב אז ככ-" עדי התחילה לדבר אך קטעתי אותה כי ממש לא באלי לי לשמוע על מה שהן והבנים עשו.
"פתוח!!" יולי צעקה.
"באני, אני והבנים הולכים, תשמרו על אוריק" אמרתי לשיר.
"בסדר" שיר ענתה ולקחה את אור מידיי ויצאתי מהחדר.
"יאללה,נזוז?" אמרתי לבנים ולקחתי את מפתחות המכונית שלי.
"כן " הם קראו ביחד.
נכנסנו למכונית שלי ונסענו לבית החדש שלנו.
הבית היה כבר מרוהט, עיצבתי אותו בעיצוב ששיר אוהבת, ממה שזכרתי ממנה, זה מה שהיא הכי אוהבת-צבעוני !
חניתי בחנייה שהייתה בחוץ.
"וואו !! זה ארמון !! " הבנים פערו את פיהם.
"אני יודע, ארמון זה בית של מלכות לא?" אמרתי מאושר.
"התכוונת לאור ושיר, נכון?" נייל שאל.
"אם אין לך משהו חכם להגיד, אל תגיד" לואי אמר לנייל ונתן לו מכה בכתף.
~לכל הבנות שאוהבות את נייל אני מצטערת אם פגעתי הוא פשוט כזה חמוד ונסייכי !! לא התכוונתי להגיד שנייל אידיוט או משהו- כי הוא ממש לא!! <3 ~
"זאין! היי" איש אחד יצא מהבית, בהתחלה לא זיהיתי אותו, הוא התקרב אלינו.
"הו היי מייק" אמרתי לאחר שזיהיתי אותו ולחצתי את ידו, זה האיש שמכר לי את הבית.
"הבית מוכן, צבעו אותו כבר אתמול בערב, הריהוט הגיע מוקדם יותר הבוקר והכל מסודר בדיוק כמו שרצית" מייק אמר לי בחיוך.
"וואו! ממש תודה!!" אמרתי "תכיר מייק, אלה הם נייל, לואי, ליאם והארי, הם החברים הכי טובים שלי והם באו לראות את הבית" הוספתי.
"שלום בנים, בואו ניכנס" מייק אמר והוביל אותנו לבית.
נכנסנו לבית, מולינו ניצב סלון גדול, קירותיו צבועים בשמנת ועל הקיר שעליו תלוייה הטלוויזיה היו כמה פסים ורודים, סגולים, כחולים, ירוקים וצהובים. (סגול, כחול וירוק בהירים).
בצמוד לקירות שמימול הטלוויזיה הייתה ספה פינתית שחורה ועליה כריות נוי קטנות בצבעים: ורוד,סגול, כחול, ירוק וצהוב. (סגול, כחול וירוק בהירים). (כמו הפסים שעל הקיר).
באמצע הסלון היה שולחן מלבני נמוך שחור.
המטבח היה עצום ביחס למטבחון שבדירה הקטנה שהייתה לשיר, לנו..
המגירות והארונות היו אדומים והשיש עצמו היה לבן, היה מקרר גדול אדום בפינת המטבח ובאמצע היה שולחן אוכל בצבע עץ-מייפל.
עלינו לקומה השנייה, קומת החדרים.
החדר הראשון היה החדר של אור, חדר שצבוע בצהוב בהיר, מיטה בצבע שמנת ומצעים כתומים, ארון בגודל בינוני עמד באמצע הקיר, בצבע כתמתם בהיר וידיות הארון בצבע צהוב, צעצועים רבים עמדו בפינת החדר.
על הקיר, מעל למיטה הייתה מדבקה גדולה שבה כתוב: 'baby you light up my world..' בצבע כתום כהה(למי שלא הבינה- baby -אור תינוקת, light up my world- מאירה לי את העולם, מאירה=אור=השם שלה..הבינותן? (; ).
החדר הבא היה שירותים ואמבטיה, הקירות צבועים בתכלת ווילון האמבטיה היה כחול עם ציורים של עננים לבנים.
החדר הבא בתור היה החדר שלי ושל שיר, חדר עצום בגודלו, הקירות היו צבועים בצבע ירוק בהיר-הצבע האהוב על שיר.
המיטה הייתה בצבע שמנת ומצעים אדומים ולבנים (אדום וירוק זה ה-שילוב), שידת איפור גדולה בגווני אדום ושמנת ניצבה בפינת החדר בשביל שיר, ארון גדול בצד השני בגווני ירוק טיפה יותר כהה מהקירות וידיות בצבע אדום, שטיח גדול בצבע שמנת היה מונח באמצע החדר.
מראה גדולה הייתה מונחת ליד השידת איפור של שיר.
בחדר היה גם חדר רחצה: ג'קוזי גדול, מקלחון (דוש) ושירותים, החדר רחצה היה בצבע כחול.
באותה קומה הייתה מרפסת ענקית שהשקיפה על כל העיר!!
ירדנו למטה, לקומה הראשונה ויצאנו לגינה, הגינה הייתה גם גדולה, לא בשונה משאר חלקי הבית, הדשא והעצים לבלבו שם, גדר אדומה הקיפה את הגינה, ריהוט גן בגווני חום כהה עם נטיות שחורות היה מונח על החלק המרוצף של הגינה ובאמצע הייתה בריכה גדולה!!
נכנסנו לבית ומיד ירדנו לקומת הסטודיו של שיר!
הקומה הייתה מדהימה! קומה שלמה של סטודיו! פרקט היה בכל הקומה, הקירות בצבעי שמנת, טייפ ומערכת הגברה, מעקה שחור הקיף את שלושת הקירות ואת הקיר הרביעי והכי גדול כיסתה מראה ענקית ולה וילון בצבע שמנת ככה שיהיה אפשר לחסות את המראה בכל זמן שנרצה, בפינת הקומה עמד הפסנתר כנף שהזמנתי לה, בצבע שחור מבריק יפייפה !!
עלינו חזרה לקומת הכניסה.
"נו, אז מה אתם חושבים על הבית?" שאלתי את הבנים.
"אפשר לעבור לגור איתכם??" ליאם אמר.
"כן! קחו את הבית שלנו ותנו לנו לגור פה!!" לואי הוסיף.
"בבקשה" נייל התחנן.
"הארי, לך אין מה להגיד?" שאלתי את הארי שעדיין עמד בפה פעור וכולנו צחקנו.
"הבית הזה פשוט מדהים !!" הארי סופסוף דיבר.
"אני יודע, אני עיצבתי אותו" התגאיתי בעצמי.
"הצניעות נשפכת ממך, תיזהר שהיא לא תברח לך" ליאם צחק.


תגובות (9)

חחחחחחחח תתמשיכי

03/12/2012 06:11

אהבתי מאוד!!! תמשיכי!! ורק שתדעי, נייל הוא האידיוט הכי גדול בעולם, אבל זה למה אנחנו אוהבות אותו כל כך…. התמימות (כמה שאפשר לקרוא לילד בן 19 תמים..) היא חלק מהקסם שלו…

03/12/2012 06:13

מווווווושלםם!!
תמשיכי דחווווףףף

03/12/2012 06:14

מיייגאדדד זה נראה לי אחד הפרקים הכי מושלמים שקראתי אייי פעםם זה מושלמיי אני חייבת המשךךךך

03/12/2012 06:23

תוודהה בנוותתתת<3<3<3
ושחף אני יודעת שנייל הוא אדיוט(במובן הנסיכי של המילה) ותמים..בערך.. ובתכלס זאת באמת הסיבה שאני כלכך אוהבת אותו !! אבל בכל זאת יש בנות שנעלבות מזה שאומרים את זה עליו או על שאר הבנים למרות שזה מה שעושה אותם כלכך מיוחדים ונסיכים ומושלמים<<3<33

03/12/2012 08:51

אעאעאעעאעא תמשיכיייי !!!!

נראלי אני עוברת לגור איתם ;)

03/12/2012 08:59

גמאני אור תני כיף חעחעחע נראלי אני מעתיקה את המשפט שרשמת על ביבי יו אינלי כוח לרשום אבל זה כזה גאוניייי!!! שחשבת על זה!!

03/12/2012 09:05

חחחחחחחחחחח סבבי :)
ודרך אגב .. תמשיכי כבר את הסיפווור !!!

03/12/2012 09:10

מי?….

03/12/2012 09:26
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך