תגובות תגובות תגובות סורי שזה קצר :)

זה הוא … זה האחד שלי … פרק 10

12/11/2013 818 צפיות 4 תגובות
תגובות תגובות תגובות סורי שזה קצר :)

פרק 10 :
הוא היה נראה עצבני מתמיד ..
" אחי לא עשינו כלום .. רק ישנו ביחד .. א… אנ… אני…. " אמר אריאל " סתום תפה !" קטע אותו ליאם .. לא הבנתי למה הוא מדבר ככה ולמה הוא כל כך עצבני .
" ליאם .. אני נשבעת לך .. לא עשינו כלום .." אמרתי " בוא לסלון ונדבר טוב ? " שאלתי
" בואי " הוא ענה
" ואתה תישאר פה יחתיכית אפס !! " אמר ליאם לאריאל ..
הלכתי לסלון והבהרתי לו הכל .. הוא הלך והתנצל בפני אריאל .. התחבקנו ואמרתי לו שאני לא יעשה דבר כזה בלי לספר לו או משהו .
אני ואיראל הברזנו מבית ספר לא היה לנו כוח ..
"וואו מאמי אני קורעה וכל הגוף כואב לי !! באלך לעשות לי מסאז' ?"
" בטח אהובתי הוא ענה לי .." שנינו עמדנו .. הוא התחיל לעשות לי בלמעלה של הרגל .. הוא עלה קצת יותר למעלה ועשה לי במקום הכי כואב של הרגל מסאז' "תודה מאמי לאב יו " אמרתי לו "בכיף בובי .. " ענה לי ..
הוא לקח את הידיים שלו ושילב סביב הבטן שלי ..
הוא נישק אוצי על הצוואר .. וידעתי מה הוא הולך לעשות .. "בייבי דיי לא עדיין אני עוד לא מוכנה לזה. מספיק .." לחשתי לו ..
"דיי .. נו .. אז מתי.. אנחנו חברים כבר כמעט שנה וחצי . . תני לי .. את יודעת שאני לא אפגע בך .." ענה לי ..
" לא .. לא עכשיו .. ולא היום .. כששאני יהיה מוכנה נעשה את זה טוב בבייבי ?" הוא הסתובב אליי ונישק אותי ..
הבנתי שהוא מכבד את ההחלטה שלי ..
יצאנו לסיבוב קטן וראיתי את ליאם על הדשא בוכה ..
כמעט אף פעם לא ראיתי אותו בוכה כי הוא כזה גבר !
" ליאםםםםםםםםםםם !!" צעקתי ..


תגובות (4)

תמשיכי אני דורשת פרק ארוך

12/11/2013 04:11

תמשיכייייייייייי

12/11/2013 06:07

ממשיכה :)

12/11/2013 08:21

תמשיכי ופרקים ארוכים

12/11/2013 09:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך