תגיבו תנו ביקווורת :P :)

זה הוא … זה האחד שלי … פרק 12 הוא סוטה אז סורי לכל התמימות :)

28/11/2013 1631 צפיות 6 תגובות
תגיבו תנו ביקווורת :P :)

פרק 12:
ו.. התעלפתי
" דני … דניא…. דניאל !!! " שמעתי את אריאל צועק
פקחתי את עיני וראיתי אותוו בוכה בחיים שלי לא ראיתי אותו ככה.
" ה…הכל בסדר.." עניתי לו וניסתי להתרומם מהרצפה , אריאל לא נתן לי הוא הרים אותי בידיו ולקח אותי לאחות..
האחות בדקה אותי ואמרה שזה בגלל המכה שקיבלתי בגב .. היא עוד רגישה ..
אריאל נרגע ..
" אני חשבתי שקרה לך משהו " הוא אמר " הכל בסדר חיים שלי !" אמרתי לו . הוא התקרב אלי אני התקרבתי אליו והוא התחיל לנשק אותי הנשיקה נשמכה דקות ארוכות ופשוט מצאתי את עצמי בסיטואציה שאריאל אוחז בי במותניםם מחבק אותי ולא נותן לי לזוז ואני משלבת אני ידי על צוארו ואנחנו מתנשקים במסדרון בית ספר נשיקה ארוכה פקחתי את עיני וראיתי מלא תלמידים סביבי כולם הסתכלו עלינו הייתי נבוכה מאווד נבוכה אריאל קלט אותי לקח לי את היד ומשך אותי התחלנו לרוץ לא יודעת לאן אבל פשוט לרוץ… הוא לקח אותי לבחוץ לדשא הוא בלי לומר מילה הצמיד אותי לעץ והמשיך לנשק אותי התנשקנו דקות ארוכות אחרי כמה דקות של נשיקה הוא עצר ואמר " אני אוהב אותך, את כל חיי, ואנחנו כבר מלא זמן יחד אני יודע את האישה של חיי ואני פשוט אוהב אוותך! " " גם אני אוהבת אותך " עניתי לו והוא שוב לקח אותי ביד והתחיל לרוץ הגענו לבית שלי נכנסו לחדר שלי נשכבנו על המיטה והתנשקנו זו הייתה הסיטואציה הכי כיפית בחיי !!!
ניסיתי לעצור אבל הוא המשיך הוא הרים לי את החלצה הפעם שנינו לא התנגדנו…
מנקודת המבט של אריאל :
הרמתי לא את החולצה היא לא התנגדה גם אני לא ..
הסיטואציה הייתה כזו :
היינו שכובים על המיטה , היא הייתה בלי חולצה הורדתי לה גם את החצאית היא הייתה רק עם חזייה ותחתונים ו.. עשינו את זה כי שנינו היינו מוכנים אני חושב ..
דבר אחד בטוח .. היה כיף….


תגובות (6)

תמשיכיי

28/11/2013 08:00

תמשיכייי ( קוראת חדששששה )

28/11/2013 08:17

תמשכי

28/11/2013 10:12

מושלםםם תמשיכיי

28/11/2013 10:46

תמשיכיייייייייייייײ זה מושלםםםם

28/11/2013 13:45

הפרק לא סוטה. העובדה שהם שכבו לא הופכת את הפרק לסוטה. אם היית מפרטת מה הם עשו אז אולי היית יכולה לכנות את הפרק סוטה.
בכל אופן, ובאמת בלי רצון לפגוע, התיאור של מה שקרה מרגיש תמים מידי וילדותי, כאילו מדובר בילדים בני 12 שאין להם מושג מה הם עושים (אולי זה באמת כך, אני מודה, לא קראתי את שאר הפרקים). בכל אופן, זה מרגיש כאילו את כותבת על נושאים שאת עוד רחוקה מהם, לא רק מבחינת גיל, אלא מבחינה רגשית והבנה.

28/11/2013 15:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך