תגיבוו וממשיכה :)

זה הוא …. זה האחד שלי .. פרק 13

29/11/2013 885 צפיות 4 תגובות
תגיבוו וממשיכה :)

פרק 13:
מנקודת המבט של דניאל :
אז כן .. עשינו את זה.. ואת האמת ? היה ממש כיף ! פעם ראשונה שהרגשתי שלמה עם עצמי שעשיתי דבר למלפני כמה זמן לא ממש הייתי מוכנה בישבילו .. נרדמנו ביחד על המיטה מחובקים כשאני עם חזייה ותחתונים והוא עם בוקסר *~* .. קמנו בבוקר .,.
" בוקר טוב נסיכה " אמר לי אריאל … חייכתי איו ועניתי לו " בוקר טוב נסיך .." בלי לומר כלום שנינו התלבשנו וישבנו לנו בסלון .. " מה בא לך לעשות היום ? " שאל אותי …"לא יודעת … נראה לי שאני ילך לעשות היום משהו עם אשלי .. אל תיעלה בובי פשוט לא היינו יחד הרבה זמן …" "אין בעיה חיים שלי תהני מאמ ."
התקשרתי לאשלי וקבענו במסעדה על הים לאכול ארוחת בוקר ביחד .. ומשם כבר נזרום לקניון או משהו ..
הגענו למסעדה אני ואשלי ישבנו .. התחלנו לשבר ולדבר ולדבר לאכול לדבר ולדבר ולאכול ולדבר …..
אשלי הלכה לשירותים וחיכיתי לה ..
פתאום – מישהו כיסה לי את העיניים ומישהו אחר קשר לי את הידיים ומיד גררו אותי משם .. נבהלתי והתחלתי לצעוק : " הצילו !! הצילו !! "
כיסו את הפה והתחלתי לבכות !! לא הבנתי מה קרה !!
לקחו אותי לאיזה האנגר.. השכיבו אותי והתחילו לגעת בי בקיצור אנסו אותי …. זה היה רגע של סיוטט רציתי למוות !!
מנקודת המבט של אשלי :
הלכתי לכמה דקות לשירותים חזרתי ודני לא הייתה שם ..
הלכתי לבדוק בכל מקום התקשרתי אליה היא לא ענתה ולא הייתה בשום מקוום !!
התקשרתיי לליאם ושאלתי אותו עם הוא יודע איפה ההיא ..
"היי אהובתי .."
"היי אהובי .. אני קצת מודאגת .. "
"מה קרה נסיכה ?? "
" אחותך הייתה אמורה לבוא איי ליום כייף ו .."
" מה הבריזה לך ? חחחחחח זה בסדר היא עושה את זה לכולם ." קטע אותי ליאם ..
"לא היא לא נמצאת במסעדה שקבענו הלכתי לשירותים ופתאום לא ראיתי אותה .. אתה יודע איפה היא ? היא לא עונה לי והיא לא נמצאת בשום מקום !"
"בייבי את מתחילה להדאיג אותי .. תנסי לאריאל תנסי אליה שוב ושוב ותעדכני אותי .."
"טוב מאמי ביי "
"ביי נסיכה " ענה לי.
התקשרתי לאריאל והוא גם אמר שאין לו מושג איפה הי א.. :O
קיצור הייתי מש ממש מודאגת .


תגובות (4)

חטפו אותה!!!!!!!!!!!! O: 0:

29/11/2013 06:04

תמשיכי עכשיו דחוווווף
אני מצווה עליייייך

29/11/2013 14:08

ממשיכה :)

30/11/2013 02:06

לומרות שאני לא אוהבת את סוגי הסיפרים האלה אני פשוט מתה על הסיפור הזה!!!

13/09/2014 17:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך