תגיבו וממשיכה :)

זה הוא …. זה האחד שלי .. פרק 5

09/11/2013 920 צפיות 2 תגובות
תגיבו וממשיכה :)

פרק 5:
ראיתי בדרך את אשלי ..
"היי !! דניאל !! מה קרה עם סבתא שלך ?! מה היה ?! מי ?! מה ?! איך ?! " "תרגעיי " קטעתי אותה היא הייתה כלכך בהיסטריה !!
" הכל בסדר איתה עכשיו … היא עברה תאונה .. אבל הכל בסדר היא השתחררה .."
"אהה .. פיוו " השיבה בנחת .. " היי ליאם סורי שלא אמרתי שלוום אני פשוט .." "זה בסדר .. היי " הוא קטע אותה היא חייכה אליו והוא חייך אליה .. זהה היה נראה שיש ביניהם משהו אבל לא רצית לפתח ציפיות ..
אני וליאם המשכנו הביתה .. קיבלתי אסאמס מאריאל .. "היי , באלך בשש בים ? " "כן " השבתי לו .. סיפרתי לליאם והמשכנו הביתה התארגנתי ויצאתי ליאם נשאר בבית.. הלכתי לים וראיתי את אריאל יושב לו על החוף .. "היי הוא השיב לי וחייך לי חיוך קטן .. התיישבתי לידו … הייתה שתיקה רועמת ..
הוא התחיל את השיחה .
"תשמעי אני יודע שאת רוצה לקחת את זה לאט .. אבל עבר מספיק זמן לא ?? אני לא יכול יותר אני .. אני פשוט .. אני אוהב אותך.. את מיוחדת , את שונה , את יפה, את חכמה , וכיף לי איתך בתור ידידה אבל הייתי רוצה להוביל את זה למקום אחר .. עם את מבינה למה אני מתכוון.. " הוא הרכין את ראשו .. "תשמע .. קודם כל תודה על המחמאות .. כיף לי נורא בתור ידידים ו… " "ו… ?" הוא קטע אותי ..
" בסדר .. נמשיך הלאה .. אבל תבטיח לי שלא נרוץ יותר מידי מהר .. ניקח את זה לאט ." "ברור.. " הוא חייך אלי .. "דבר ראשון בשלב שהתקדמנו אליו … הייתי רוצה לעשות משהו .. "אמר .. " את מה ? " שאלתי .. "את זה " אמר התקרב אליי ונישק אותי ..
ממש לא התנגדתי נהניתי !! זה היה רגע מושלם !! עמדנו בים .. בשקעה.. כשהוא אוחז בי במותניים ואני מלפפת את ידי סביב צאוארו .. ואנחנו מתנשקים !!
אחר כך נפרדנו לשלום .. והלכתי הביתה .. סיפרתי הכללל לליאם הפעם הוא לא ממש התלהב .. " ליאמו מה קרה ?? " "כלום דני פשוט … זה לא שאני לא שמח בישבילך אני פשוט … גם רוצה אהבה .. " " אל תדאג את תמצא !! " אמרתי וחחיבקתי אותו … החלפתי לפיג'מה והלכתי לישון .. לפני כן שלחתי לאשלי הודעה .. " אשלי , היי תשמעי זה אח שלי ליאם .. הוא לא אמר לי לדבר איתך או משהו .. אבל .. אני דואגת לו.. ואני רואה שהוא קצת מחבב אותך יותר ממחבב אפילו .. יש מצב שגם את מרגישה משהו אליו ? " היא חזרה אליי מיד בהודעת אסאמס . "כן .. אבל .. אני לא יודעת איך להגיד לו את זה .. " שלחתי לה בחזרה הודעה : " אל תגידי .. זה כבר ידבר בעד עצמו .. תמשיכי ככה .. אני שמחה עם יהיה ביניכם משהו נדבר מחר בבית הספר .. לילה טוב אשלי .. :" " לילה טוב דני .. " השיבה לי ..
הלכתי לישן בהרגשה טובה .. גם מאני ואריאל וגם מאשלי וליאם .. אני ממש מקווה שכן יקרה איזה משהו קטן ביניהם .. כי רואים את זה .. הם מאוהבים .. ! 3>


תגובות (2)

תמשיכי

09/11/2013 04:16

אני ימשיך יותר מאוחר כי אני הולכת .. :(

09/11/2013 05:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך