תגובות וממשיכה :)

זה הווא … זה האחד שלי … פרק 9

11/11/2013 812 צפיות 3 תגובות
תגובות וממשיכה :)

פרק 9:
הם התחילו לריב מכות !!
רציתי להיעלם זה יום ההולדת הכי גרוע שלי !!
" דיי תפסיקוו דיי דיי !! " צרחתי ובכיתי !!
אריאל לא הפסיק להרביץ לו הוא ממש התעצבן !! אני מאוהבת בו קשות !!
בסוף .. דור בא והפריד ביניהם הוא לקח את עמית ונשארתי עם אריאל ..
" אהובתי …. את בסדר ?? " "כןן חוץ מזה שזה היום הולדת הכי גרוע בחיים שלי .. " הייתי בוכה .. "זה לא .. " הוא ענה לי .. ולקח אותי לבית שלי .. "מה אנחנו עושים פה ?? מה ?? אני לא מבינה?" הוא לא ענה לי ופתח את הדלת .. הלכתי לחדר שלי וראיתי בלונים בכל הצבעים מלא מתנות וכולם שםם כל הבנות והבנים וליאם ואשלי ! " מה ?? מה… אני לא מבינה !! רגע עבדתם עלי ?? "
"שביי שביי תרגעי נספר לך הכלל .." הוא צחק .. ישבתי ..
" סתמו רגעע !! " צעקתי .. וחייכתי זה היה בצחוק ..
"עכשיו תספרו לי הכל !! מי מה ומו ?!"
עמית סיפר לי :
" לא באמת רבנו .. סתם ביקשנו ממך לעשות את זה באמת או חובה בישביל שכיביול אריאל יתעצבן .. ולא באמת רבנו מכות .. קיצור תכננו הכל מראש .. " ענה לי עמית .. "תודה " חייכתי אליו ..
חגגנו כולם עד השעות המאוחרות של הלילה
כולם עזבו ואריאל בא לישון אצלי ..
היינו שנינו במיטה .. זה הייתה סיטואציה קצת מביכה :O
" אהובי .. זה היום הולדת הכי כיפי בחיים שלי .. אין עליך .. אתה האחד שלי ! אני אוהבת אותך חיים שלי כל עולמי ! " " גם אני אותך אהובתי .. אני שמח שהפתעתי אותך !! " הוא נתן לי נשיקה ונוצרה סיטואציה שהייתי שכובה מעליו והתנשקנו .. אריאל זרם עם זה .. וניסה להוריד לי חולצה .. " בובי , אני עוד לא מוכנה .. תבין אותי .. אחרי היום הזה עם כל השמחה .. עדיין .. אני .. " "זה בסדר בייבי .. מבין אותך.." קטע אותי . והמשכנו להתנשק ..
הוא יצא מהמיטה והלך לאנשהו .. " נוני ? לאן ?" שאלתי " בייבי .. סבלנות .." ענה לי ..
הוא בא עם קופסת מתנה ..
" לא מספיק כל המתנות שקנית לי עכשיו גם זה ??" " תפתחי בייבי ♥ " ענה לי .
הייתה שם טבעת וצמיד הם היו מושלמים " עאעא תודה חיימשלי אוהבת אותך !!"
נרדמנו בחדר שלי עד הבוקר .. קמתי בבוקר איך שפתחתי תעיניים שלי ראיתי את ליאם .. נבהלתי !! הוא היה נראה כועס מתמיד ..


תגובות (3)

חחחחח תמשיכי מושלם

11/11/2013 11:29

המשך

11/11/2013 11:46

הםכולה ישנו ביחד ליאם מה אתה עצבני הם לא היזדיינו חחחחח תמשיכי

11/11/2013 12:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך