זה הוא .. זה האחד שלי … הקדמה = פרק 1

08/11/2013 1382 צפיות 4 תגובות

הקדמה ♥ :
הייי , אני דניאל , אני בת 15 ייש לי אח תאום , ליאם הוא הנשמה שלי ! אני חולה עליו אני מספרת לו הכל והווא לי ! אני פשוט כל כך אוהבת אותו !! הוא גדול ממני בלוש דקות כן כן שלוש דקות !
אנחנו דיי זהים שנינו שאטנים עם עיניים ירוקות וישלנו את אותן הבעות פנים לפעמים חח..
אנחנו ההילדים היחידים בבית אין לנו עוד אחים ואחריות אמא שלי אמרה לי שמספיק לה .. חח
החברה הכי טובה שלי היא אשלי אנחנו חברות ממש טובות !!
קיצור .. אין לי אהבה ולהגיד שלא הייתי רוצה ?? אני מאוד רוצה .. אני פשוט לא מוצאת את האחד שלי ..
מחר היום הראשון ללימודים .. אני מתרגשתת .. אני וליאם לא לומדים באותה כיתה אבל באותו בית ספר .
טוב.. נתחיל ??

פרק 1:
' דניאלייי !!! יאלה יש לימודיים קומי מהמייטה ותתחיליי להתלבשש !!! ' נשמע קולה של אמא מהמטבח בזמן היא מכינה לי ולליאם סנדו'יצ'ים .
קמתי , הערתי עת ליאם .. קשה להעיר אותו אז יש לי שיטות מיוחדות הכוללות שקיות מים :P חח הוא מקבלת את זה בצחוק ואהבה .. בקיצור התארגנתי .. והלכתי עם ליאם ברגל לבית ספר ..
ישבנו על ספסל ליד הבית ודיברנו ..
' ליאמו אני רוצה לאחל לך בהצלחה … אני אוהבת אותך מאוד .. ועם מישהו יעשה לך משהו רע תקרא לי .. ' ועשיתי פרצוך כועס ..
הוא צחק וענה לי ..
'" דני .. גם אני מאוד אוהב אותך כל מה שאת צריכה עזרה תקראי לי ועם יקרה לך משהו אני תמיד לעזרך !! בהצלחה יפה שלי '
התחבקנו והלכנו לבית הספר ..

אוקי : שום דבר לא השתנה הכיתות המסדרון שולה המורה המכשפה נשארה מכפשה .. באסה . :(
נכנסתי לכיתה אוקיי רועי עמית דור נופר אשלי שובל מעיין ו… מי זה ?
' אאאאא חיימשלי התגעגעתי אליךך !! ' צעקה אשלי התחבקנו..
' וואו כלום לא השתנה … ! רגע אבל מי זה ?? ' הסתכלתי על הילד ..
' זה ? זה אריאל .. הוא ילד חדש בכיתה .. אז מה נשמע ??'
היא התחילה לחפור לי .. ותוך כדי החפירות המצחיקות שלה הסתכלתי עליו ושקעתי בו !! הוא כל כך חתיךך והוא ביישן כלכך לפי מה שהיה נראה לי .. הוא ישב לבד .. היה לו שיער חום ועיניים ירוקות .. הצלצול קטע את חוט המחשבה שלי .. וגם את החפירות של אשלי אז ,יש בזה משהו ..
בקיצור .. למדנו .. ולמדנו .. ולמדנו .. יצאנו להפסקה .. ולמדנו ..
נגמר היום הלכתי לבית לבד כי ליאם הל לשחק כדורגל עם חברים שלו ..\
עצרתי , נשכבתי על הדשא .. וראיתי אותו !! את אריאל !! הסתכלתי לצד השני בישביל שלא לבהות בו שוב ..
הוא בא והתיישב לידי ..
' היי אני אריאל נעים מאוד אני ילד חדש בכיתה שלך …'
' היי נעיים מאוד אני דניאל .. '
' רגעע את מש דומה למישהו שאני מכיר … מוזר .. ' הוא עשה פרצוף לא מבין ..
'יש לי אח תאום .. ליאם .. מכיייייר ??? '
' אהה כןן .. יפה לך הוא גבר .. '
צחקתי ..
' היילידם בכיתה שלכם דיי הזויים … בעיקר הבנות כולם כונפות כאלו בלי להעליב כן.?? '
' תודה תבוא כל יום .. ' אמרתי ..
' לא התכוונתי אליך או משהו .. את מיוחדת .. את שונה .. את יפה .. חכמה .. מצחיקה .. '
אמר .. והסמקתי כל כך !!
' אני צריכה ללכת הביתה ליאם מחכה לי בי.. ' אמרתי והלכתי הליכה מהירה כי כל כך התביישתי !!
הגעתי הביתה והייתי שמחה כלכך !!

כמובן שסיפרתי לליאם הכלל הוא פשוט החבר הכי טוב שלי אין עליו !! הוא שמח ונתן לי טיפים .. :)
הלכתי לבית ספר שוב ראיתי אותו ולא התסלכתי עליו כל היום .. היום עבר .. ליאם לא סיים באותה שעה כמו שלי .. הלכתי וישבתי על הספסל שליד הבית שלי …
אריאל בא ..
' שוב אתה ..'
אמרתי וחייכתי ..
'כן .. משעמם לי .. באלך ללכת קצת לטייל תספרי לי על עצמך ? '
ברורר שהסכמתי !!
הלכנו לטייל וסיפרתי לו הכל על עצמי מה שאני לא עושה בדרך כלל ישבנו על הדשא שהיה סמוך לבית שלי..
'היה לי ממש כיף איתך את נשמעת ילדה ממש מיוחדת ..'
לא עניתי רק הסמקתי כמו עגנניה..
הוא הסתכל עליי הסתכלתי עליו הוא התקרב אליי ו.. נישק אותי !!
הוא קטע תנשיקה ואמר ' את לא כמו שאר הבנות את מיוחדת שונה .. ' והמשיך .. לא התנגדתי אבל איזשהו שלב פחדתי שמישהו יראה אותנו אני מאוד ביישנית בקטעים האלו .. אז קטעתי תנשיקה ובלי להגיד כלום פשוט הלכתי לבית ..
ליאם לא היה שם הוא ישן אצל חבר .. אז התקשרתי הוא שמח !!
יום שלישי הגיע באתי לבית הספר וראיתי אותו ישבנו ולמדנו . הגיעה ההפסקה הגדולה וכל הכיתה התיישבה לשחק אמת או חובה בנים ובנות .
הבקבוק יצא על אריאל ועל עמית .. ' אריאל .. אמת או חובה ?? '
נקודת המבט של אריאל ..
לא ידעתי מה לענות אני לא מכיר את הכיתה הזאת כל כך אבל אני רוצה להתקבל בחרה ושיאהבו אותי .. אני רוצה לצאת גבר .. !!
'חובה .' אמרתי בבטחון ..
עמית התיעצץ עם כל החברים שלו .. פחדתי שיתן לי משהו שלא אהיה מוכן לעשות ..
'חובה עליך .. לנשק את הילדה שאתה הכי אוהב פה …'
'א..א…בל אני בסך הכל פה שלושה ימים .' עניתי בפחד ..
הוא עשה פרצוף זומם ולא רציתי משהו יותר מביך מזה … כי עמית נראלי לי ילד שמסוגל להכל … רציתי לעוף משם !! רציתי להעלם !!
קמתי … ואז ….


תגובות (4)

תמשיכייי

08/11/2013 04:02

תמשיכי אבל תאטי את הקצב העלילה מתקדמת ממש מהר

08/11/2013 04:43

תשמעי..
יש לי הערות {לא להפגע!!}
את כותבת ממש יפה!
אבל כמו ש 'סוואגית סלינטורית' אמרה את צריכה קצת להאט את העלילה.
הם בקושי מכירים וכבר אריאל אומר שהיא מיוחדת ושונה?!?!
אני ממליצה לך שתאטי קצת את העלילה.. ותמשיכיייייי!
חחחח מקווה שלא נפגעת.. הכול מאהבה..
ממני אילנהה

08/11/2013 07:23

לא נעלבת , להפך אני ממש רוצה שתתנו לי הערות !! אני רוצה לכתוב מושלם !!
תודה על ההערות אני יתשדל להאט את העלילה :P

08/11/2013 12:18
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך