זה הוא … זה האחד שלי … פרק 2

08/11/2013 1033 צפיות 4 תגובות

פרק 2:

רציתי להיעלם !!
ואז .. טרטרטרטטרטרטרטרטרטטרטר צלצל הפעמון הרגשתי הקלה !!
הסתכלתי על דניאל כל השיעור וראיתי שהיא מאוד מוטרדת ומנסה להתאוושש ממה שקרה בהפסקה ..
שלחתי לה פתק
"הכל בסדר?"
נקודת המבט של דניאל :
הוא שלח לי פתק "הכל בסדר?" עניתי לו .. "כן .. הכל בסדר.. אני פשוט רוצה שניקח את זה לאט יותר ..
זה גדול עליי.. אז בוא ניקח את זה צעד צעד step step טוב ? "
העברתי לו והוא עשה סימן של כן עם הראש .. ראיתי שהוא חש הקלה המטורפת וככה גם אני ..
רצתי לאשלי לספר לה כל מה שקרה מהיום הראשון .. ואז עמית נתקע בי ודחף אותי !!
" הלו זהירות !! אנשים עוברים פה !!" "עופי עופי מיפה … עכשיו !! נו עופי !!" ענה לי בעעצבים !
כאילו מה אמרתי !! לא זזתי .. הוא דחף אותי על הרצפה .. אריאל מיד בא לקראתי ועזר לי לקום … "תודה " הסמקתי ועניתי לו ..
ליאם בא לכיתה מבוהל כי הוא שמע צעקות .. "מה קרה דני ??" " סתם כלום החמור הזה הפיל אותי .." "מי עמית ??" שאל במופתעות !!
סימנתי לו כן עם הראש .. הוא קם בעצבים "לאא !! לא תיזהר ליאם הוא סתם בהמה אל תתעסק איתו !!" " נראה לך אחרי כל מה שהוא עשה לך ..??! תישארי פה ואל תזוזי.." ענה לי ..
"הלו גבר? מה נראה לך שעשית לה ? זה נראה לך בסדר? אני מודיע לך שעם עוד פעם אחת אתה נוגע בה יש לך עסק איתי קאפיש ?" הוא אמר לו בעצבים … הרגשתי שהוא ממש מגן עליי אין על ליאם אני חולה עליו !!
"מה נראה לך שאתה מרים עליי תקול ?! שב בשקט ! אני יעשה ל **** מה שבא לי !! אז שקט ! יש ???"
ליאם דחף את עמית חזק לתוך הקיר והם התחילו לריב מכות המורה שלי באה והפרידה ביניהם .. לקחו אותם לבירור ואף אחד לא יצא צודק ..
" דני , הכל בסדר ?? הראיתי לטמבל הזה מה זה … עוד פעם אחת הוא נוגע בך אני כבר לא יהיה נחמד .. "
" תודה ליאמו ! ♥"
התחבקנו למדנו שיעור אחרון והלכנו לבית ביחד ..
"נו דני .. אז מה עם אוהבך ??"
"הוא לא אהובי !! חח והיום דיברנו בפתקים בשיעור .. אמרתי לו שניקח את זה לאט צעד צעד כי זה מהר בישבילי .."
"כל הכבוד אני מקווה שיציליח לכם !! "
"תודה ליאמו ! ♥"
עוד כמה ימים הוא יום האהבה .. אני יעשה פתק של אוהבים לכל המשפחה לי כי עוד אין לי אהבה … לא .. אריאל הוא לא אהבה .. עדיין ..
עברו כמה ימים והגיע יום האהבה הכנתי פתקי אהבה לכל המשפחה משהו ממש יפה .. כולם שמחו וחיבקו אותי ..
הלכתי לדואר וראיתי מכתב שכתוב עליו " לדניאל "
התרגשתי ..
מיד פתחתי תמכתב היה כתוב שמה
"דניאל היום יום האהבה רציתי להגיד לך שמהרגע הראיתי אותך ידעתי שזה זה איך אפשר שלא לטבוע בתוך העיניים היפות שלך ובתוך המבט הלא מובן הזה שלך .. אני יודע שאת רוצה לקחת את זה לאט אבל אני רוצה לפחות להגיד לך את זה … שתביני את זה.. אני פשוט .. אוהב אותך .. אני מקווה שגם את חושבת ככה כי אני לא יכול אני כל היוםם חושב עליך ולא מפסיק לדמיין אותך !
שלך . אריאל."
וואו אני לא מאמינה !! כל כך שמחתי !! הראתי תמכתב ללים הוא התרגש בישבילי כלכך !!
יום למוחורת בבית ספר לא ראיתי את אריאל אחרי סיום הלימודים הלכתי לבית שלו .. דפקתי בדלת אחותו אמרה לי שהוא חולה ושזה לא מדבק ואני יכולה להיכנס לבקר אותו .
" היי , איך אתה מרגיש? ."
"הרבה יותר טוב שאת באת .." הסמקתי !!
"חח תראה , אתמול קראתי את המכתב שלך , ומאוד התרגשתי , אני רוצה להגיד לך ש.. ש.. , אני גם מרגישה כמוך .. אני .. אני .. אני אוהבת אותך אריאל ."
הרכנתי את ראשי למטה ממבוכה ..
"היי , את לא מבינה כמה אני שמח ! בואי הנה ." הוא חיבק אותי חיבוק חזק !
דיברנו ודסקסנו ואז הלכתי הביתה ..
קיבלתי אסאמאס מדאיג מאשלי !
" תגידי לי את נורמאלית ?!!?!!?"


תגובות (4)

חחחחחחחחחחחח בטח מנסה להביל אותה כי היא לא סיפרה לה על ליאם תמשיכי

08/11/2013 06:34

אולי .. ממשיכה ♥

08/11/2013 06:36

תמשיכייי תמשיכי התמכרתי לסיפור הזההה

08/11/2013 08:13

חחח ממשיכה !!

08/11/2013 12:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך