תגיבו ותתנו אהרות בבקשה ♥

זה הווא …. זה האחד שלי … פרק 3

08/11/2013 1024 צפיות 2 תגובות
תגיבו ותתנו אהרות בבקשה ♥

פרק 3 :

"תגידי לי נורמאלית !?!?!??! "
התקשרתי לאשלי כבר עלו לי מחשבות בראש פחדתי כל כך !! לא הבנתי מה קרה !!
"אשליי ???!?! מה קרהה ?!!? "
"את נורמאליית !?!? " היא שאלה אותי עצבנית ..
"מה קרההה ?!?!" הייתי מבוהלת .!!
"אנחנו לא דיברנו 3 ימים !! אני רוצה לדעת מה קורה !!"
וואו חשתי הקלה מטורפת !!
למרות זאת רציתי להרוג אותה ! היא הדאיגה אותי כלכך ..
" אשליי !! את לא מבינהה איך הדאגת אותי !! טוב אז ככה .. " התחלתי לחפור לה על כל מה שקרה בשלושה ימים האחרונים וכמובן שהיא שמחה בישבילי כלכך!! חפרתי לה ותוך כדי החפירות בטלפון .. אני מקבלת אסאמאס מאמא שלי אבל הפעם אסמאס באמת מדאיג !!
" מאמי שלי , בואי לבית החולים , סבתא עברה תאונה , היא רוצה לראות אותך . אמא. " הפעם !? נלחצית בטירוףף !! חוץ מזה גם היו לי 7 שיחות שלא נענו מאת ליאם !? כנראה שמרוב שחפרתי לאשלי לא שמעתי תפאלאפון !!
"אשלייי חייבת לעוףף את לא מבינהה קיבלתי אסמאאס מאמא שלי ססבתתא שליי היאא בבית חוליים עברהה תאונהה קיצור .. ביי !!!"
לקחתי תפאלאפון חיפשתי את ליאם .. הוא לא היה ביית כנראה הוא גם בבית החולים .. לקחתי מונית ועפתי לבית חולים !!
הגעתי וראיתי שיש לי אסאמס מאמא שלי . " קומה מ'ס 1 , חדר מ'ס 651 מחכה לך .. "
נחלצתי עוד יותר עפתי לקומה ולחדר שהיא סימסה לי ואז ראיתי אותה , את סבתא שלי , יושבת במיטת חולים ראיתי גם את ליאם אמא שלי ואבא שלי
וחיוך קטן עלה על פניה . " סבתא מה קרה ? את בסדר ? איך זה קרה ? מה היה מה יש לך ? מה הרופאים אומרים ? כמה זמן נשאר לך לחיות ??" סבתא שלי צחקה .. הייתי כל כך מבוהלת שזה הצחיק אותה … שמחתי שהיא צוחקת לפחות . " נכדה שלי .. עברתי תאונה קלה .. נסעתי באוטובוס ונפלתי במדרגה .. התעלפתי שם על המקום כי אני אישה זקנה.. ומתברר שעצם הזנב שלי לא במצב כל כך טוב .. אבל אני מרגישה בסדר הרבה יותר שאת איתי ..
שאלתי אותה כל כך הרבה שאלות והיא ענתה לי על כולן .. אירחתי לה חברה .. לא היה מעניין אותי כלום !!נשארתי שם עד ליום למוחורת .. למוחורת ליאמו החליף אותי במשמרת ..
" ביי ליאמו עפתי לישון אני מתה מעייפות !!"
" רגע מה עם בית ספר ? " שאל
" נראה לך שאחרי לילה כזה אני ילך לבית ספר ?!?! " שנינו צחקנו ..
הלכתי הביתה נשכבתי על המיטה וחשבתי לעצמי .. וואו בסך הכל שבוע .. כמעט שבוע .. ועברתי כלכך הרבה !! נרדמתי כמו היפייפיה הנרדמת איזה שמונה שעות .. ואז צליל אסאמס העיר אותי זה היה אריאל .


תגובות (2)

תמשיכי

09/11/2013 02:13

זה מהמםםם, אבל אני ממליצה לך להשתמש פחות בסימני קריאה …

28/11/2013 08:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך