love me. 3

30/12/2014 623 צפיות 2 תגובות

~יום שישי בערב~
אני ורן שכבנו על המיטה שלי מכורבלים בשמיכה עם פופקורן מול הטלוויזיה, וצפינו במשחקי הרעב 2. נאנחתי -"משעמם לי .."
רן הזדקף כאילו הוא קיבל רעיון
-"אני יודע אנחנו צריכים זיון!"
וואלה לא חשבתי על זה -"עבר איזה חודשיים מאז ששכבתי עם מישהו .. טוב תקשיב יש איזו מסיבה .." רן נראה כאילו שפכו עליו מים קרים לתוך החולצה"-מה !? וחיכית שאני אסבול כדי לספר לי!? נו בואי נלך .." הוא כבר קם מהמיטה שלי לכיוון הדלת, וקראתי לו.-"חכה רגע.. זו מסיבה של מאור .."
הוא משך בכתפיים -"לא אכפת לי מסיבה זו מסיבה .. איפה היא?"
קמתי מהמיטה -"אני לא יודעת.. תגיד יש לך את המספר של דניאל מה שמו מהכיתה השנייה?" הוא חייג ונתן לי את הגלאקסי שלו. דניאל ענה אחרי שני צלצולים ..-"הלו?"
הכרחתי את עצמי להיות נחמדה -"היי דניאל.זאת- הוא קטע אותי -"שירן."
אוקיי מטריד..
-"כן.. תגיד.. ההזמנה למסיבה עדיין בתוקף?"
יכולתי לשמוע אותו מחייך מהצד השני. אחרי שהשגנו את הכתובת התארגנתי. לבשתי חולצת בטן לבנה צמודה עם פתחים מאחורה,סקיני ג'ינס שחור עם קרעים, וז'קט עור שחור. רן איפר אותי. קצת. הוא הדגיש לי את העיניים הגדולות שלי,ושם לי מייקאפ,אודם ורוד,מסקרה, איילנר. שמתי בושם שרן קנה לי לפני שבוע. אחרי רבע שעה של התארגנות יצאנו מהחדר וירדנו במדרגות לקומה הראשונה.מור עשה ישיבה עם חברים שלו מהשכונה,בטח מדברים על כל הבנות שהם דפקו השבוע.. כשהם ראו אותי הם ניסו ממש חזק לעשות כאילו שהם לא עוד שניה אונסים אותי. גלגלתי עיניים.
מור קלט אותי יורדת במדרגות-"לאן?"
שונאת שהוא מתערב לי בחיים!!
"-אם הייתי רוצה שתדע,הייתי אומרת לך.. לא?" חברים שלו ניסו להחניק גיחוכים. אני הלכתי לכיוון המטבח. הסתובבתי לרן ולחשתי לו-"תגיד יש לך פה קונדומים?" רן פער את העיניים -"שיט!לא .. יש לי בבית..
-"יש לי פה באחת המגירות בחדר שלי." רן הינהן-"סבבה.. אני עולה להביא." אני-רגע .. תוריד אותם בתוך התיק שלי שמור לא יראה אותם, הוא יחטוף שבץ." לחשתי לו.. הוא צחק לקח את התיק שלי ועלה בחזרה למעלה. אחרי כמה זמן הוא ירד עם התיק שלי ביד שלו. לקחנו משהו קטן לאכול ויצאנו החוצה ..


תגובות (2)

תמשיכי ואל תעשי רן-… אני-… תכתבי …. הוא אמר לי או משהו כזה אני לא ממש יודעת אייך להסביר אבל הסיפור ממש טוב לדעתי ואני אשמח עם תקראי את שלי:)))

30/12/2014 23:05

אטוב, קודם כל אני מעריכה את הכנות שלך .. אבל אני מצטערת ככה יותר נוח לי לכתוב.. ואני מאוד אשמח שתמשיכי להגיב, ואני אקרא את הסיפור שלך בהזדמנות .. איך קוראים לו?

03/01/2015 20:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך