כי רוני זה שמי (:
וווואוו פרק מהמממםםםםםם. ממש אהבתי אותו.
ייאלה תגובות! (:

זה חייב להיות אתה-פרק 1

כי רוני זה שמי (: 15/07/2013 1217 צפיות 21 תגובות
וווואוו פרק מהמממםםםםםם. ממש אהבתי אותו.
ייאלה תגובות! (:

שאלווםםם שאלווווםםם.., (:
כאן מתחיל הפרק הראשון של הסיפור! ׳זה חייב להיות אתה׳.
הדמות הראשית שבחרתי היא ליה, וכמובן שאני כבר בחרתי את החברה הכי טובה שלה, לירון(:
אז בואו נתחיל! עשיתי קצת שליה לא מקובלת. ועוד כמה בעיות במשפחה, כדי שהעלילה תהיה מעניינת יותר. קריאה מהנה!

חזרתי הביתה מהתיכון, עוד יום עבר.
עמדתי מול הדלת והבטתי בה. בבקשה שהיא לא תהיה היום בבית.
הוצאתי את המפתח מהתיק, אך הבית היה פתוח.
היא כאן.
נכנסתי לבית והיא שכבה על הספה, רואה טלוויזיה .
"היי אמא״ לחשתי ושמתי את התיק ליד הדלת.
היא קמה מהספה והתקרבה אלי. ״למה לקח לך כל כך הרבה זמן?״ אמרה בכעס ועיניה רשפו אש.
״הייתי בשיעור תיגבור במתמטיקה״ אמרתי בחשש.
״מה יצא ממך שתגדלי? כלום! את ילדה טיפשה ומפגרת! בגללך כל החיים שלי נהרסו!״ צרחה.
כבר ידעתי איך השיחה הזאת תגמר, סטירה מצלצלת.
אחותי הקטנה ירדה במדרגות. ״ליה!״ היא חייכה את חיוכה התמים ועיניה הכחולות זהרו.
״אנה תעלי לחדר שלך״ אמרתי בשקט.
היא רק ילדה בגן, היא לא צריכה ולא יכולה לראות את אמה מרביצה לאחותה הגדולה.
״למה ליה? אני רק רוצה לשחק איתך״ אמרה ודמעות זלגו מעיניה היפות.
״אנה ילדה יפה שלי, תעלי לחדר ואמא תבוא עוד מעט לספר לך סיפור״
כמובן שהיא התהפכה. אותי היא שונאת. אני הדבר השנוא עליה.
אני לא יכולה לעשות דבר שישנה את זה. אני רק מחכה שאני אהיה בת שמונה עשרה, לעוף מפה.
״ואת, תתחילי להשקיע בלימודים. אני לא אמשיך לשלם עלייך כל החיים!״ צעקה ועלתה לחדר של אנה, להקריא לה סיפור.
עמדתי בראשי כלא מאמינה ועליתי לחדרי. אפילו לא טורחת לבדוק מה יש לאכול במקרר.
התקשרתי מהר ללירון, חברתי הטובה.
״לירון אני לא יכולה יותר!״ בכיתי לה. ״מה קרה יפה שלי???? אני באה אלייך, חמש דקות.״ היא אמרה וניתקה את השיחה.
נשכבתי על המיטה ובהיתי בתקרה.
לאחר שתי דקות הטלפון שלי צלצל.
״רדי למטה, נעשה טיול בפארק.״ לירון אמרה מבעד לטלפון.
״שתי דקות אני בחוץ״ אמרתי וניתחתי את השיחה.
נעלתי את הכפכפים שלי וירדתי למטה. ״אמא הלכתי עם חברה״ אמרתי ומיהרתי לצאת מהבית.
ראיתי את לירון וישר הדמעות התחילו לזלוג.
״אני לא יכולה איתה יותר. היא אומרת שלא יצא ממני כלום, שאני מפגרת . איך אני יכולה לחיות ככה?״
היא חיבקה אותי וליטפה את שיערי, מרגיעה אותי כמו שרק היא יודעת.
״הכל יהיה בסדר, בואי נלך לשבת על ספסל בפארק ותספרי לי מה קרה, בסדר יפה שלי?״ היא חייכה אלי ואני הנהנתי, מחייכת חיוך קטן מבעד לדמעות.
הלכנו לפארק והתיישבנו על ספסל עץ ירוק וישן.
סיפרתי לה הכל, כל מה שהיא אמרה לי.
לירון הייתה היחידה שיודעת שאמא שלי מתעללת בי. ותמיד הציעה לי ללכת להתלונן עליה במשטרה.
״אולי תלכי להתלונן במשטרה? תבואי ותגורי אצלי. אני בטוחה שאמא שלי תסכים. את יודעת כמה היא אוהבת אותך.״ אמרה.
חשבתי על זה כמה שניות, וזה היה נראה לי רעיון טוב.
״בסדר. נלך מחר אחרי הלימודים.״ אמרתי וחייכתי אליה. היא חייכה חיוך מאושר.
״זאת ההחלטה הנכונה״


תגובות (21)

המשך!!! אני גם אשתתף?

15/07/2013 08:09

כן! אל תדאגי

15/07/2013 08:10

עם לואי??

15/07/2013 08:10

אני עדיין לא יודעת לאן זה הולך, אבל אם זה עם וואן די אז כן

15/07/2013 08:14

סבבה אבל אם לבנים יש חברה אז אני של לואי

15/07/2013 08:17

כתבתי תיאור לדמויות וזה מחק לפני שראית.. יש מצב אוכל להעלות שוב?

15/07/2013 08:21

כן, בטח (:

15/07/2013 08:22
LOL LOL

תמשיכייייי!!!!ממש יפההההה
הדמות שלי גם בסיפור?

15/07/2013 08:23

מחקו לי את מה שרשמתי, והתגובות גם נמחקו. תרשמי את השם ואני כבר אזכור מי זאת. אם את רוצה לרשום הכל מחדש את יכולה חחח תודהההה (:

15/07/2013 08:24

חיכיתי שתעלי את הפרק הראשון בשביל להגיב את זה.. ואז לקרוא.. ואז קלטתי שליה היא הדמות הראשית.. יש מצב שזו ליה שכתבתי?XD

15/07/2013 08:26

חחח ואיי אני לא זוכרת, אני זוכרת רק את התיאור. אבל לא הבנתי למה זה נחמק!

15/07/2013 08:28
LOL LOL

למה זה מחק?
שם:מיתר
גיל: 16.5
מראה חיצוני: יער חום בהיר, ארוך, קצוות בלונדיניות, עיניים ירוקות בהירות, הגובה שלה בינוני , לא גבוה ולא נמוכה, רזה.
אופי: חמודה, חברותית,עקשנית, עצבנית, לא מוותרת בקלות על החברים שלה, נאמנה להם, יש לה BFF אבל היא מחוברת לכל החבורה שלהם, זורמת, אוהבת לבלות.

שם: סהר חבר של מיתר
גיל: עוד מעט 18
מראה חיצוני: שיער שחור, מוהקן, עיניים כחולות נדירות, רזה שרירי, ריבועים בטן, גבוה.
אופי: חברותי, מקובל, עקשן, אחד מהחברה, אוהב לבלות, עצבני, טיפוס ערסי, חבר של מיתר ואוהב אותה.

עכשיו תזכרי, מקווה שהוספת :)

15/07/2013 08:29

כי זו הודעה..הם לא מקבלים אותן פה במערכתXD. חחח ליה ובריידן?

15/07/2013 08:29

שם: ליה
גיל: 17
אופי: טובת לב, חמימה, אוהבת, עדינה, חברה טובה, מתחברת לאנשים בקלות, מצחיקה, קופצנית, צינית, מסובכת, עוקצנית כשיש צורך, אממ עושה שטויות בלי לשים לב לכך, בעלת חשק עז, עקשנית, אם היא מתחילה משהו- היא לא תסיים, דבר אשר מכשיל אותה לרוב, תמימה, בעלת דעות נחרצות, מתחברת למוזיקה באופן עמוק ביותר. מבשלת לרוב, מתחברת ביותר לצליל מנגינת התופים, מסוגלת להפריד בין כלים במנגינה מסוימת.
מראה: עיניים אפרפרות נוטות לחומות, מעטפת ריסים כהות וארוכות, חיוך רחב וזוג גומות, נקודת חן זעירה בפינת העין, שיער שטני ארוך ופוני צד, עיניים צוחקות..

אוקיי.. אז החלטתי ליצור לה בן זוג..
שם: בריידן
גיל:20-21
אופי: מצחיק, שקט, מגונן, חברותי, מנגן בכמעט כל כלי אפשרי, ציור מרגיע אותו במיוחד, מתנשא כשיש צורך, קל להיפתח אליו, קל להתחבר אליו, קשה להתנתק. דעתני, חצוף, החלטי, חסר תקנה, חסר גבולות.
מראה: גבוה עד מאוד, שרירי, בעל עיניים שחורות נוטות לכחול כהה, שיער שחור פרוע- פרוע יפה, נושא אוזניות כמעט לכל מקום, כותב בסתר.
אממ כעיקרון אני מניחה שאניח לך לפתח את המערכת יחסים ביניהם, כי בתור בת אדם שכותבת הרבה זמן, אני ידעת שזה הדבר הכי כיף בעלילה, פיתוח הדמויותXD
אממ אני מניחה שיהפכו לזוג כאשר תשמע אותו מנגן בתופים, ותבקש ממנו שיעורים..
מקווה שתשתמשי בדמויות- השקעתי במחשבה עליהן^~^

אם זה זה, אז.. הוריי^^
אגב אהבתי את הפרק מאוד, חבל שהיה קצר.. מצפה לפרק הבא בקוצר רוח(:

15/07/2013 08:31

לעשות סיפור על וואן דיירקשן? או סיפור רגיל?

15/07/2013 08:32

מתי אני יכנס?
ותמשיכי זה מהממם

15/07/2013 08:34

עם וואן די!!!!

15/07/2013 08:43

*אם היא מתחילה משהו היא תסיים. והם רזים..

15/07/2013 08:52
LOL LOL

סיפור רגיל…

15/07/2013 08:53

אני עושה סיפור על וואן דיירקשן, בגלל שיש לי רעיון טוב בראש שיסקרן הרבה אנשים. (:

15/07/2013 08:57
~~

תמשיכייי

17/07/2013 08:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך