יהלייי
זה סיפור ראשון שלי,תגיבו,ואם יש מה לשפר תגידו ;)

זה כול מה שרציתי.. פרק 1

יהלייי 25/08/2014 759 צפיות 3 תגובות
זה סיפור ראשון שלי,תגיבו,ואם יש מה לשפר תגידו ;)

נקודת המבט של בר (ברבי)
"בררררר"
"בררררררררר קומייייי!!!!" שמעתי את אימי צועקת דרך המטבח
"בר את קמת??"
"כן אמא!!!קמתי"עניתי לה בטון כועס,אני באופן אישי שונאת שמעירים אותי בבוקר ככה.
"ברבי?" שמעתי קול מתוק וקטן,ישר זיהיתי אותו,אושר,אושר היא אחותי,היא בת 6.
"ברבי קומי"שמעתי אותה והיא עלתה לי על המיטה והתחילה לנשק אותי.
"נו בר קומי,אני עולה לכיתה א' היום,אני רוצה שתעשי לי צמה" שמעתי אותה בעודי ערה שאני עוצמת עיניים.פתחתי עיניים והתחלתי לדגדג אותה,בהתחלה היא נבהלה ואז התחיל לצחוק,היא נשכבה על המיטה שלי מצחוק ונישקתי אותה בבטן.קמתי מהר,התלבשתי שטפתי פנים עשיתי לה צמה בשיער הארוך והשטני שלה.עשיתי לעצמי מחליק וירדתי למטה.

מנקודת המבט של מתן
"בוקר טוב אוצר שלי"נישקתי את אמא שלי בזמן שבישלה במטבח
"אהה חיים שלי יפה,איך ישנת?"
"מעולה מאמו,שומעת רגע,היום יש מסיבה אצל אורן,אני הולך טוב?"אמרתי בזמן שהוצאתי שקית שוקו מהמקרר ונשענתי על המקרר.
"טוב כפרה שלי,בלי לשתות יותר מידי או לעשן!!"
"טוב אוצר שלי."
"יאאלה איבני, תלך לבית ספר,יום ראשון שלך,תלמד טוב אמרה בזמן שניגבה ידיים במגבת שהייתה על כתפה"

"נו ירין!!!!אנחנו מאחרים כבר" אמרתי לאחותי בת ה16
"אני באה אני באה אוף חופר"היא ירדה היפה הזאת,כמה שאני אוהב אותה!!
"ביי אמא"ירין קראה
"ביי יפים שלי!!!בהצלחה השנה"

נקודת המבט של בר(ברבי)
יצאתי מהבית עם אושר והתחלנו ללכת לכיוון הבית ספר החדש שלה עם אמא,שהיה רק כמה צעדים מהבית,באיזשהו שלב,עזבתי אותן והמשכתי לבד לבית ספר
ואז זה קרה,ראיתי אותו יוצא מהבית שלו עם יריני אחרי חופש של חודשיים, יריני החברה הכי טובה שלי.מתן,הוא אקס שלי,היינו חברים לפני 4 חודשים נפרדנו,ככה,פתאום הוא נפרד מימני בלי התראה מוקדמת,אני יודעת שהוא לא אוהב אותי,אני אוהבת אותו אבל הוא פתאום גמר את הכול,הוא השפיל אותי,אני מתגעגעת אליולמרות כול מה שהיה אני אוהבת אותו,הלוואי שהיה מבין את זה.

מנקודת המבט של מתן
ראיתי אותה,את החיים שלי,את העולם שלי,את מי שינתה אותי,שאהבה אותי בגלל האופי שלי,מישהי באני לא יכול לראות את החיים שלי בלעדייה,היא החמצן שלי,אני עדיין אוהב אותה, אבל זה נגמר,זה נגמר כי אני נגררתי אחריי חברים שלי,אחרי שתייה,ועישון,אחרי זיונים בכול מצב. אני רוצה להחזיר אותה לחיי,אני מתגעגע אלייה..


תגובות (3)

את כותבת ממש יפה..אין ביינתים מה לשפר..חחח..תמשיכי<3

25/08/2014 19:23

    תודהההה!!!אהובהההה

    25/08/2014 20:12

הכתיבה שלך ממש יפה אהבתי תמשיכי

25/08/2014 19:29
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך