יהלייי
בבקשה תקראווו פליז אני ממש מתאמצת בשבילכם!באמת. אבל 2-1 קוראות לא מתאים לי בכלל.! :(

זה כול מה שרציתי.. פרק 3

יהלייי 28/08/2014 835 צפיות 2 תגובות
בבקשה תקראווו פליז אני ממש מתאמצת בשבילכם!באמת. אבל 2-1 קוראות לא מתאים לי בכלל.! :(

"יש לך פרצוף של מישהי בשם בר." קרצתי והיא המשיכה ללכת כשאני מסתכל עלייה והיא מסתכלת ישר.
"כן,קוראים לי בר באמת" המשכנו ללכת בשקט מביך עד שהגענו לכניסה של הבית ספר.
הוא היה גדול,בצבע שמנת עדינה כזאת,עם גינה גדולה עם דשא וספסלים מסביב.היה אפשר להבין שיש קבוצות בבית ספר,החננות,הפרחות עם הערסים, המקהלה, וקבוצת הכדורסל.
בכניסה,היו המון מורות ובאמצע מישהי גבוה ורצינית,ככול הניראה המנהלת. החלטתי לעשות סיבוב קטן לפני שאני הולך לחפש את הכיתה.
"טוב אנחנו הולכות,אם תצטרך אנחנו ב ט'3." חברה של אמרה.
"תודה"קרצתי לה וחייכתי
"היי אתה!!" שמעתי מישהו צועק מאחורי
"כן?" הסתובבתי וחבורת בנים,מהספסל הערסי כמובן התקדמו מולי.

נקודת המבט של מתן
ראיתי אותו הולך לבית ספר עם בר וירין וזה כולכך עצבן אותי. אז החלטתי לעשות לו שיחת הבהרה.
"תגיד,מה השם רק?"
"אורן"
"כן,אז תגיד אורן אתה מכיר את בר וירין?"
"הכרתי עכשיו למה?"
"סתם..סתם..,תשאירו אותנו לבד." הוא אמר לחבורת הבנים שהיו איתו והם הלכו.
"בוא" הוא אמר ותפס לי באגרסיביות את החולצה ומשך אותי לחדר אחד בבית ספר דרך הכניסה האחורית."
"תקשיב לי וןתקשיב לי טוב,אם אתה רק תתקרב,תיהיה בזווית הראייה של האישה שלי ושל אחותי,אתה קבור.זה ברור?!"
הוא שאל כשהוא התקרב אלי יותר ויותר.
התעצבנתי,מה פתאום הוא קורא לבר האישה שלי.מאיפה הם מכירים בכלל. האינסטינקט שלי היא להחטיף לו בוקס,וכך זה היה, התחלנו לריב מכות.

נקודת המבט של בר
"יואו יואו ירין תראי איך מתן מושך את אורן!!" קמתי מהמקום שלי והתחלנו להתקדם לחדר ההוא בבית ספר.ירין באה מאחורי ופתחה את הדלת.ראינו את אורן ואת מתן רבים מכות.
"היי היי מה יש לכם,תפסיקו!!" נכנסתי באמצע,לא יודעת מה עבר לי בראש באותה שנייה.זה פשוט הרגיש לי נכון. החזקתי את אורן וירין את מתן.
"מישהו מוכן להסביר לי מה קורה פה??"
שאלתי בצעקה והסתכלתי על שניהם בזמן שהם מתים להרוג אחת את השני.


תגובות (2)

תמשיכיי זה ממש מושלם

28/08/2014 16:32

    תודה אהובה אבל לא ניראה לי כול כך

    28/08/2014 18:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך