זה לא קורה לי-הקדמה

17/06/2013 1074 צפיות תגובה אחת

אני: אני שונאת אותך אתה לא יכול לתת לי ללכת עם חברות להסתובב.
עומרי: אבל אני השומר ראש שלך אבא שלך אמר לי לא לעזוב אותך לבד.
אני: אהה אוקי אז אתה השומר שלי אתה מפוטר.
עומרי: את לא יכולה לפטר אותי את לא המלך.
אני: אבל אני הנסיכה אני גם מחליטה ואני מחליטה אתה מפוטר קדימה עוף לי מהבית.
עומרי: אבל…
אני: תעוף לי מבית עכשיו או שאני קוראת לאבא שלי ולא כדי לך להתעסק איתו.
עומרי: אוקי אני הולך.
הוא ברח בריצה מהבית.
אבא: אנג'ל בואי רגע.
ירדתי במדרגות מהר ראיתי את אבא עומד עם פנים רציניות כבר ידעתי שהסתבכתי.
אני: כן אבא.
אבא: אנג'ל למה עומרי עזב את הבית כולו עצבני.
אני שתקתי.
אבא: נו אני מחכה למה עומרי עזב אותך הרי הוא שומר הראש שלך.
אני: הוא עיצבן אותי הוא אפילו לא נותן לי להסתובב עם חברות בלי שהוא יבוא גם.
אבא: אבל הוא שומר הראש שלך הוא צריך ללכת איתך לכל מקום.
אני: אבל אבא אני רוצה להסתובב עם חברות ולא להיות כל היום בבית.
אבא: אבל אנג'ל את צריכה להיות בבית את נסיכה ברגע שתצאי בלי שומר ראש ישר יתקפו אותך ואת תפצעי.
אני: עדיף שיפצעו אותי ולא לשבת בבית.
אבא: אנג'ל את ממש חוצפנית עכשיו אין לי כוח לריב איתך אני אבא שלך ואני מחליט שמחר אני ואת נחפש שומר ראש חדש אחרי שזרקת והעפת 30 שומרי ראש.
אני: אבא הם עצבינו אותי אני רוצה להסתובב עם חברות ללכת לטייל לצאת מהבית בלי שומרי ראש.
אבא: תעופי לחדר נדבר כבר מחר.
אני: אבל אבא.
אבא: שום אבל תעלי לחדר מיד.
עליתי מהר במדרגות וטרקתי את הדלת אני שונאת אותו למרות שהוא אבא שלי אני שונאת אותו.
איזה טיפשה אני לא הצגתי את עצמי אז קוראים לי אנג'ל אני בת 133 כן עכשיו תבינו למה אני ערפדית למחצה מה זה אומר זה אומר שעד שלא יהיה ליקוי ירח ובו אקבל את כוחות הערפדים שלי אני ערפדית למחצה. אבא שלי הוא דרקולה הגדול ככה כולם מכנים אותו בגלל שהוא מיומן בכל הכוחות הכי טובים שיש לערפדים אהה ואתם שואלים ומה אם אמא שלה אז אמא שלי מתה היא ילדה אותי ואז היא מתה אני לא יודעת ממה היא מתה או שמישהו הרג אותה כי אבא שלי לא מספר לי כלום. אני נסיכת הערפדים כי אבא שלי הוא מלך הערפדים אז אני נסיכת הערפדים אל תראו אותי ככה אני לומדת כמו כל הערפדים בבית ספר רגיל לערפדים אבל אבא שלי אומר תרשמי לבית מיוחד לנסיכות ערפדיות שמלמדים אותן איך להיות נסיכה מושלמת כערפדית ואיך להיות מנומסת.
בהתחלה כשהייתי קטנה קראו לי עדי אבל כשאימא שלי מתה קראו לי אנג'ל על שמה כי אני דומה לה בחיצוניות אבל באישיות אני ממש לא אני ההפך ממנה היא הייתה שלווה ושקטה אני רעשנית ונודניקית וכן אני מודה אני נודניקית וחופרת. היא הייתה מקבלת ציונים טובים במבחנים כשהייתה בגילי ואני מקבלת ציונים ממוצעים לבין שליליים. אני בת 133 ואני ניראת בת אנוש בגיל 13 אבל אצל ערפדים זה שונה ממש. אני תקועה בבית כל הזמן כי תמיד יש מתנקשים שרוצים לפגוע בי ואבא שלי אז אני צריכה שומר ראש צמוד כלומר אני הולכת איתו לבית ספר ולכל מקום הוא גם ישן איתנו בבית כלומר הוא ישן בחדר שאבא שלי הכין לשומרי הראש שיבואו לישון פו יש לי גם חברה הכי טובה היא כמוני ערפדית היא מכירה אותי ממש טוב קוראים לה דורין היא בית 134 היא כבר קיבלה את הכוחות שלה כל הבית ספר קיבל את הכוחות שלה רק אני לא קיבלתי את הכוחות שלי היא בניגוד עלי אוהבת ללמוד על היסטוריה אבל אני כל פעם שמתחיל שיעור הראשון אני חכה לשיעור הגנה עצמית שבו לומדים איך להגן על עצמינו מפני אנשים אחרים. דורין קוראת לי אנג'ל בשם הרגיל שלי וגם התלמידים קוראים לי בשם האמיתי שלי אנג'ל כי הם יודעים שאני שונאת שקוראים הנסיכה אנג'ל אבל כול המורים קוראים הנסיכה אנג'ל אני שונאת שהם קוראים לי ככה תקראו לי בשם האמיתי שלי אנג'ל בלי נסיכה ובלי כלום. טוב יומן יקר אני חייבת לישון לילה טוב.
סגרתי את היומן הכנסתי למקום הסודי כיביתי האור ונכנסתי למיטה לא יכולתי להירדם אני כול הזמן חושבת מי יהיה השומר ראש שלי פתאום קיבלתי רעיון אולי אלך לעץ הסודי. לבשתי ג'ינס חולצה ארוכה קפוצ'ון כובע חורף לצד נעליים ואני מוכנה לקחתי אוזניות טלפון סוכרייה על מקל ומפתח של הבית.


תגובות (1)

תמשייייכי נשמע ממש יפה ((:

17/06/2013 14:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך