אני אמשיל עכשיו פשוט אני מהאייפון זה קשה, העלילה הולכת להסתבך

זה לא קורה לי… פרק 1+הקדמה

24/03/2013 3962 צפיות 2 תגובות
אני אמשיל עכשיו פשוט אני מהאייפון זה קשה, העלילה הולכת להסתבך

דמויות:
אליאנה-שיער חום ארוך מגיע עד הישבן חלק וגלי בקצוות ,עיניים חומות דבש מהפנטות את כולם עם ריסים ארוכים . בת 16 וחצי כיתה י' אוהבת לעזור חברותית יש לה חבר בשם עומר.
עומר-גבוה שרירי שזוף עיניים ירוקות שיער קצר חום פרוע טיפה בן 18 ו3 חודשים בכיתה יב' כן כן הוא נשאר שנה, אוהב את חברתו,מתאמן לקראת הצבא יש לו 2 אחיות אחת בכיתה ז' ועוד אחת בת שנתיים חצי עוד מעט שלוש. ההורים שלו גרושים הוא גר בראששל"צ עם אמא שלו אחיותיו וחבר של אמא אבא שלו גר בת"א .
סיגלית-אמא של אליאנה לא נמוכנ אבל לא גבוהה , עובדת בהייטיק עיניים חומות דבש שיער קארה שחור פחם חלק,אוהבת את ילדיה ודואגת להכל
דניאל-אבא של אליאנה ,עובד בהייטיק גם, גבוהה שיער חום קצוץ עיניים חומות כהות
ליאת-חאחותה הגדולה של אליאנה גבוהה מאוד היא עובדת בבנק העא לרוב עם חבר שלה מתן.
ליאור-אח הגדול של אליאנה בצבא ,גבוה שיער חום עם קצוץ עיניים מהפנטות אוהב את אחותו אליאנה ודואג לה ויש לו חברה אדווה.
לידור-אחיה הקטן של אליאנה בכיתה ח' ,גבוה שיער שחור עם תספורת שבצדדים גאלח עיניים חוצות דבש.

נקודת מבט כללית-
השעה 7 וחצי וכל בוקר סיגלית מעירה את ילדייה לבית הספר בהתחלה היא מעירה את לידור עם חיבוק ונשיקה ומדליקה ערוץ MTV על גבוהה שיקום, לאחר מכן היא מגיעה אל אליאנה לחדר פותחת את התריס שיכנס אור ומדליקה MTV נושקת לראשה ומחבקת וקופצת לה על המיטה שתקום כי עומר חבר שלה מגיע עוד שעה לאסוף אותה לבית ספר, לאליאנה לוקח שנה להתארגן לכן אמא מכינה אותם מראש.

נקודת מבט אליאנה-
שמעתי את אמא באה רציתי עוד כמה דקות לישון כל הלילה דיברתי עם עומר ואני ממש עייפה.
סיגלית:"אליאנה מותק קומי ,עומר בדרך ויש לך ביתת ספר עוד שעה , בוקר בוקררררר ".
אליאנה:"אמא עוד חמש דקות ותגידי לעומר שיעלה לחדר שלי, אמא אני אוהבת אותך"
סיגלית:"גם אני אוהבת אותך וקומי לאכול אני מתארגנת ויוצאת לעבודה עוד 10 דק'"
אליאנה:"מי בבית?"
סיגלית:"אף אחד ,כולם כבר נסעו רק אתם נשארתם"

התארגנתי לבית ספר קיבלתי אסמס מעומר שהוא גיע והוא נכנס, עניתי לו 'טוב מאמוש אמא שלי יצאה וגם לידור אנחנו לבד בבית והמורה שלי אמרה שמתחילים ב10 בא לך לאכול משהו?'
עומר נכנס ונתן לי נשיקה מהירה על השפתיים כי מיהרתי להבריש את שיערי הארוך, השעה היתה כבר 8 וחצי ירדתי למטבח וראיתי שעומר הכין לי לאכוצ כי מרוב שאני ממהרת אין לי זמן לאכול

אליאנה:" מאמי שלייי תודה, אני כ"כ אוהבת אותך" עומר ישב על הכיסא וסימן לי לבוא לשבת עליו ,ישבתי עליו ונישקתי אותו נשיקה ארוכה ולבסוף התנתקתי והלכתי לשים נעליים
עומר:"יהיה פעם אחת שלא תלכי לי באמצע?" ועשה פרצוף כועס עם פאפי פייס על הדרך
אליאנה:התקרבתי אליו וישבתי על ברכיו ואמרתי


תגובות (2)

תמשיכיייח

24/03/2013 17:17

תמשייכייי
ועצה שלי במקום : תעשי למשל:
אמא העירה אותי בבוקר ואמרה "בלה בלה בלה"
ככה במקום : עדיף :]

25/03/2013 03:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך