זה לא קורה לי פרק 1

17/06/2013 856 צפיות 4 תגובות

מנק' המבט של אנג'ל=
יצאתי דרך החלון הלכתי לעץ הסודי אם אתם לא יודעים מה זה העץ הסודי אז זה עץ שהוא נמצא מאחורי הבית שלי. כדי לגלות אותו תצטרכו לקפץ על אבן גדולה אבן קטנה אבן גדולה ואבן בינונית אבל אף אחד לא מכיר את המקום הזה חוץ ממני. הגעתי לעץ הסודי הוא עץ גדול אם נדמה לי לסוג של העץ הזה קוראים פריחת הדובדבן ישבתי על הנדנדה שמחוברת לעץ והתנדנדתי אוף כל הבעיות דווקא קורות לי אני לא מאמינה שזה דווקא רוקה לי מכול הבנות הערפדיות זה קורה לי אני לא מאמינה.
=מנק' המבט של דיימון=
ראיתי את אנג'ל מתנדנדת אני לא מאמין שהיא כול כך דומה לאמא שלה היא שתי טיפות מים כמו אמא שלי היא חייבת לדעת את האמת על אמא שלה היא חייבת לדעת פשוט אני הכרתי את אמא שלה היא ביקשה כשהיא תיהיה בת 133 אני יהיה שומר הראש שלה היא ביקשה שאני יהיה שומר הראש של ביתה אני בן 134 כי כבר קיבלתי את הכוחות שלי אבל היא צריכה לדעת את האמת ואז היא תבין את מה שקרה לאמא שלה וככה היא תקבל את הכוחות שלה היא חייבת אחרת הוא יהרוג אותה. התחבאתי בשיחים ובטעות דרכתי על ענף.
אנג'ל: יש כאן מישהו. שתקתי אסור שהיא תדע שאני כאן. זחלתי בשקט. ויצאתי מהגדר רצתי מהר אסור שהיא תדע מי אני. הגעתי הביתה נכנסתי לחדר לבשתי פיג'מה נכנסתי למיטה. מחר היום הגורלי אני מצטרף לבית ספר של אנג'ל אני חייב להתחבר איתה איכשהו. הסתכלתי על תקרה ונרדמתי.


תגובות (4)

נשמע סיפור ממש טוב….
מחכה להמשך

17/06/2013 11:05

אני כותבת אותו פשוט לפני שעתיים שלוש כתבתי ארבעה עמודים והאח הקטן והמעצבן שלי סגר לי את הסיפור ולא שמרתי אותו אז אני ממשיכה עכשיו

17/06/2013 11:08

מדהים תמשיכייייחח

17/06/2013 12:40

תמשיכיי

18/06/2013 05:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך