זה לא קורה לי.. פרק 3

25/03/2013 2622 צפיות אין תגובות

הסתובבתי בתוך חיבוקו של עומר ו וא המשיך לחבק אותי ,עיניי נעצמו והרגשתי את עצבעותיו של עומר מטיילות על הזרוע שלי ,עולות ויורדות ,מהכתף עד האצבעות שלי וביד השניה שלו הוא חיבק אותי, הרגשתי טוב הרגשתי שמישהו אכפת לו ממני כ"כ ואני כ"כ אוהבת אותו אבל קשה לי עכשיו ולא בא לי לאכזב אותו, הפסקתי לספור את נשימותיו שעל עורפי ואת ידו שעולה ויורדת על זרועי ושקעתי בשינה ,בשינה מלאת מחשבות.

נקודת מבט עומר-
האיפון שלי ושלה לא הפסיקו לצלצל לבסוף שמתי על שקט והסתכלתי על אליאנה בחנתי אותה מכף רגל עד ראש ,היא מלאך ,אני לא יכול להפסיק להעביר את אצבעותי בין שיערה והלוך ושוב בזרועה הרזה,לאחר כמה דקות היא נרדמה ואני המשכתי המשכתי להסתכל עליה ולא יכלתי להוריד את מבטי ממנה ,הפרצוף הזה שלה שכ"כ גורם לי להתאהב כל פעם מחדש העיניים האלה שאתה לא יכול להתסכל עליהם מבלי לשקוע בהם ולא להוריד את המבט מהם, את הריסים הארוכים שלה , האף הכפתורי הקטן שלה, השיער הארוך הזה שחלק כל כך וגלי בקצוות שכל פעם אני משחק לה בשיער,השפתיים אוע השפתיים אני לא יכול לחשוב על זה.. השפתיים העבות שלה המצוירות כל פעם עושות לי חשק לנשק אותה , אני לא אשכח את הפעם הראשונה שהתחלנו לצאת בפעם הראשונה לפני 7 חודשים היא לא ידעה מה לעשות ונשכה את שפתייה והדבר היחידי שאמרתי לה זה שאני מצטער ולא נתתי לה לענות וכבר שפתיי היו על שפתייה הנשיקה היתה מדהימה ,מהיום הראשון שפגשתי אותה בבית ספר שנתקלתי בה בטעות מאז העיניים שלה והיא נחרטו לי בזיכרון והנה אחרי שנה היא כאן איתי , הינו מדברים כל יום גל יום במשך חודשים עד שהזמנתי אותה לצאת סוף סוף קיבלתי אומץ והנה היום אנחנו 7 חודשים ביחד.
בזמן שאליאנה ישנה ראיתי טלויזיה אבל הצשכתי לחבק אותה וללטף את ידה ,ראיתי שניא רןעדת לא הבנתי וכיסיתי אותה בעוד שמיכה לאחר חצי שעה היא קמה בבהלה והתיישבה והחלה להתנשפ בכבדות העיניים שלה היו מלאות בדמעות,בלי לחשוב פעמיים חיבקתי אותה ושאלתי אותה על מה היא חלמה והיא ענתה 'חלמתי שאבא שלי בוגד באמא שלי' השפלתי את מבטי לא ידעתי מה להגיד לה.. היא הבינה והתחילה להתייפח ולבכות 'את לא לבד ,אני כאן והכל יסתדר אתתראי ' עניתי לה לבסוף, היא הנהנה וחיבקה אותי.

כעבור חודש –
ההורים של אליאנה כבר לא ישנים ביחד ,ליאת אחותה לא מדברת עם אליאנה, האח הגדול של אליאנה נמצא בצבא אז הוא לא בבית כמעט , אח של אליאנה לקח את זה הכי פחות קשה .

אליאנה:"עומריקי אני בדרך לבית ספר אני מתחילה ב7 וחצי יש לי תיגבורים ,אתה בא היום?"
עומר:"כן חיים אני בא ב11 , בהפסקה תבואי לשכבה שלי " אמר לה בקול ישנוני כי הוא ישן
אליאנה:"ואתה תבוא אליי אחרי הלימודים?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך