LOL
מה אתן חושבות עד עכשיו?


-סתם שתדעו שזה הולך להסתבך מאוד-

זה מסובך מדיי!! פרק 5 (:

LOL 24/03/2013 965 צפיות 3 תגובות
מה אתן חושבות עד עכשיו?


-סתם שתדעו שזה הולך להסתבך מאוד-

ראיתי הודעות שלה ושל עומר וראיתי שהוא ביקש את המספר שלי והיא נתנה לו והם התחילו לדבר עלי .
אני:"מה הקטע שלו?"
ליאן:"אפילו אני קלטתי.." חייכה
אני:"מה?"
ליאן:"הוא מאוהב בך."
אני:"אין מצב אנחנו בקושי מכירים, המקסימום זה מחבב אותי."
אלינור:"גם עם הייתי מכירה אותך יום הייתי מתאהבת בך.."
רוני:"עם היית בן תדגישי." צחקנו
אני:"הוא חמוד והכל אבל איך אני יגיד לו שיש לי חבר הוא בטח לא ירצה לדבר איתי."
רוני:"לא אמרת שהוא שמע אותך מדברת עם דור?"
אני:"הוא שמע אבל אני לא יודעת מה הוא חושב."
ליאן:"טוב את הבעיות שלך תפתרי בעצמך אני עייפה ורוצה לישון אז אפשר?" זרקתי עליה כרית שתשתוק,נרדמנו ובבוקר שקמנו החלטנו שאנחנו נוסעות לבאר שבע לעשות שופינג ,עברנו בכל חנות וקנינו מכל חנות משהו,היה ממש כיף ולסיום היום הכל כך יפה הזה ישבנו במסעדה ואכלנו ארוחת ערב. במסעדה באמצע הארוחה קיבלתי הודעה מעומר:"נהניתי לרקוד איתך " כתבתי לו:"חח גם אני מאמי " המשכנו לאכול כמו שמנות חזרנו הביתה באוטובוס בדרך דיברתי עם דור אני כל יום מתקשרת אליו מתי שאני יכולה ומספרת לו מה שאני עושה,דיברנו איזה שעה וחצי גם אחרי שהגעתי הביתה המשכתי בשלי ואז שהפסקנו לדבר נכנסתי להתקלח לאכול וללכת לישון. בבוקר שקמנו עומר שלח לי הודעה עם אני רוצה לבוא איתו לטייל קצת אמרתי לו שכן ואמרתי לבנות שאני הולכת ואני יחזור מאוחר יותר,הם שמחו בשבילי אבל הרגשתי ממש לא נעים בגלל דור בכל זאת אני לא יחשיב את זה כבגידה אבל אני רק מטיילת איתו אני לא יעשה איתו משהו אחר עומר לא נראה ילד כזה של שיגעונות. יצאתי מהבית של רוני והוא כבר חיכה לי מחוץ לבית התחלנו לטייל והוא לקח אותי למכתש שלהם מכתש רמון או משהו כזה. זה היה פשוט מדהים המקום הזה פשוט מהממם!!
אני:"וואוו איזה מקום מדהיםם!!!" חייכתי
עומר:"כן המקום הכי יפה שיש פה!" חייך גם הוא
אני:"למה ? המקום הזה בעצמו יפה."
עומר:"לא כמו חיפה נכון?"
אני:"אני לא יגיד כמו חיפה אבל זה גם מקום יפה."
המשכנו מהמכתש לראות איילים והאכלנו אותם היה ממש כיף איתו הוא ליווה אותי לבית של רוני
אני:"היה לי ממש כיף איתך."חייכתי
עומר:"גם לי מאוד!" חייך גם הוא
אני:"טוב אז נדבר כבר" נתתי לו נשיקה על הלחי ונכנסתי לבית. איך שנכנסתי הביתה אלינור ליאן ורוני עמדו מאחורי הדלת וקפצו עלי בחיבוקים לא הבנתי מה יש להם.
אני:"מה ..מה קורה?" ניסיתי להגיד תוך כדי שאנחנו קופצות
ליאן:"אתם כל כך חמודים ביחד!!!"
אלינור:"כן לינייי אתם נורא חמודים!"
אני:"מאיפה..מאיפה אתן משיגות את זה?" חקרתי
רוני:"אממ.."
אני:"עקבתם אחרי?"
אלינור:"כן אבל רק כדי להשגיח שלא תעשי שטויות אחותי."
אני:"טוב נו ..סולחת לכם!" חייכתי. אכלנו ארוחת ערב ראינו טלווזיה ואני הייתי שקועה במחשבות אחרות בכלל.


תגובות (3)

יפההה

24/03/2013 04:31

יפה!
מחכה להמשך..!

24/03/2013 04:47
LOL LOL

תודה !!(:

24/03/2013 04:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך