LOL
הסיפור אותותו עומד להגמר..
תהנוו <3

זה מסובך מדי!! פרק 17(: תגיבו

LOL 29/03/2013 1023 צפיות 3 תגובות
הסיפור אותותו עומד להגמר..
תהנוו <3

בבוקר שקמתי הייתי קצת עם הבנות ואז הלכתי למלון של דור להיות איתו קצת. התארגנתי מהר והלכתי המלון ממש נמצא רחוב לידנו אז לא הייתה בעיה, נכנסתי למלון ושאלתי איפה נמצא דור אלמקייס ואמרו לי בחדר 154 עליתי במעלית ודפקתי בחדר שלו הוא פתח לי והמזוודות היו בידיים שלו לאן הוא כבר הולך?
אני:"מה? לאן אתה הולך?" נבהלתי
דור:"בחזרה לחיפה " הוא אפילו לא הסתכל על הפנים שלי
אני:"דור ? מה חיפה? לאן אתה הולך?"
דור:"יש לך חבר חדש מה את צריכה אותי?" צעק עלי
אני:"אני צריכה אותך כי אני אוהבת אותך!!"
דור:"לא כמו עומר הזה.."
אני:"אני לא אוהבת אותוו!!!!" צעקתי
דור:"אז מה הייתה הנשיקה הזאת אתמול? "
אני:"זה בטעות!! זה היה ממש בטעות דור אני לא רציתי את זה!!" התחלתי לבכות
דור:"אבל זה קרה לינוי! אני נסעתי בשבילך עד לפה ועכשיו אני חוזר כי פגעת בי!!"
אני:"לא בבקשה דור אני מבקשת אני אוהבת רק אותך !"
דור:"גם אני אותך אבל אני לא יכול ככה שעוד מישהו אוהב אותך!"
אני:"הוא לא אוהב אותי אנחנו רק ידידים"
דור:"ידידים שמתנשקים נכון?"
אני:"לא נכון זה בטעות" צעקתי
דור:"אז מה זהו?" הרכין פנים
אני:"את זה אתה אמרת.." אמרתי ורצתי משם הכי מהר שיכולתי הגעתי הביתה נשכבתי על המיטה ולא רציתי לעשות כלום
ליאן:"הי ליניי מה קרה?"
אני:"ליאן.. דור.. נפרד מימני!" בכיתי
ליאן:"מה?! אני לא מאמינה למה?"
אני:"הוא ראה תנשיקה והוא לא מוכן להלחם עלי!!"
ליאן:"תאמת הוא צודק!"
אני:"מה?"
ליאן:"את מתנשקת עם עומר ואת מצפה שהוא ילחם עליך? ליני זה לא כמו באגדות שהנסיך נלחם ובסוף מנצח. את יפה,חכמה,מושלמת!! אבל הוא מרגיש שאת לא רוצה אותו ואת יודעת מה? עם את תלכי אולי עוד תספיקי"אמרה וחייכה אלי
אני:"את צודקת." קמתי מהמיטה ורצתי לתחנת האוטובוס רצתי הכי מהר שיכולתי כדי לעצור את דור הגעתי לתחנה וראיתי אותו עם המזוודות ביד מכניס אותם לאוטובוס רצתי אליו וחיבקתי אותו דבר ראשון שעשיתי ואז דיברתי איתו
אני:"דוררררררררר אל תלך!!" התנשמתי חזק
דור:"לינוי בבקשה אל תעשי את זה קשה אנחנו נפגש שתחזרי ונהיה זוג מושלם!!"
אני:"אני רוצה שנהיה זוג מושלם עכשיו דור בבקשה"
דור:"אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר בעולם הזה!!"
אני:"אז אל תיסע בבקשה יהיה לי קשה בלעדייך"
דור:"עוד חודש שתבואי אני יהיה לצידך כל החיים אני מתכוון לכל החיים!! "
אני:"אל תעשה לי את זה בבקשה אני אוהבת אותך ורוצה שתשאר לצידי!!"
דור:"שתחזרי לחיפה אני ואת נחזור בינתיים ? זה החופש שלך, תהני מימנו תהיי עם עומר ושתחזרי אני מבטיח לך..מבטיח לך שאני הראשון שיחבק אותך .בסדר אהובתי?"
אני:"אבל.. אבל תבטיח לי!!"
דור:"אני מבטיח לך!!!" נישק אותי ועלה לאוטובוס הסתכלתי עליו בדמעות וצעקתי שאני אוהבת אותו! אני רוצה שהחופש הזה יגמר רוצה שהוא יגמררררררררררר!!!!
לא הבנתי ממש את מה שדור התכוון שעכשיו אני חופשייה אבל שאני יחזור לחיפה אני והוא נהיה ביחד? הוא שלח לי הודעה :"את הילדה הכי יקרה לי בעולם אני בחיים לא יוותר עליך, אני פשוט רואה צורך לתת לך להשתחרר בחופש ושתחזרי נחזור להיות הזוג המושלם ביותר נסיכה שלי"
החזרתי לו הודעה:"אבל אנחנו בסדר עכשיו? כאילו לא נפרדנו?"
הוא שלח לי:"אנחנו בסדר ושתחזרי לחיפה אנחנו נחזור מבטיח לך"
החזרתי לו:"אני אוהבת אותך" …"אני אוהב אותך יותר" הוא שלח לי .הרגשתי שהלב שלי עוד שניה נשבר לא האמנתי שזה יכול לקרות והכל בגלל נשיקה של עשר שניות שהיו לא בכוונה בגללו אני ודור נפרדנו .. באסה. חזרתי הביתה קצת יותר טוב ממקודם וסיפרתי את זה לליאן אלינור ורוני .
אני:"אני עם עומר גמרתי" נאנחתי
אלינור:"בגלל הנשיקה שלכם? בגלל הנשיקה שלכם את ודור נפרדתם! לינוי איפה הראש שלך?!"
אני:"כנראה שבמקום אחר!!"
אלינור:"טוב שאת מודעת לזה" התעצבנה
אני:"מה הבעיה לא הבנתי?"
אלינור:"עם לא היית נותנת לו לנשק אותך כל זה.. כל זה לא היה קורה!"
אני:"זה החיים שלי תניחי לי"
אלינור: " אני אחותך ואני אמורה לדאוג לך שלא תעשי שטויות! ואת? עושה שטויות בלי סוף"
אני:"אני לא יודעת כבר מה לעשות"
אלינור:"בתור התחלה תגמרי עם עומר שנית תדברי עם דור ותראי לו אכפתיות שלישית תפסיקי להיות אנוכית"
אני:"אני יעשה את שלושת הדברים האלה אבל.. גם לי יש בקשה"
אלינור:"אני שומעת"
אני:"שתהיי יותר נחמדה איתי"
אלינור:"מבטיחה.." חיבקה אותי. כן אני ואלינור לא מסכימות על כל דבר שקיים אבל בתוך הלב שלנו אנחנו רוצות אותם דברים ושהיא נותנת לי דעה אני לא נעלבת אני שומעת ומקבלת אותה. ככה אנחנו מתנהגות, ככה כל האחיות צריכות להתנהג. הלכנו לאכול להתקלח להתארגן לערב היום אנחנו יוצאים לאיזה מועדון שנקרא 'פורום' (באמת יש מועדון כזה לא המצאתי ^-^)יש שם מסיבת סוף שנה אז התארגנו והיינו יפות יפות יפות . דרך אגב לליאן יש חבר קוראים לו בן הוא חתיך בגיל שלה פחות או יותר ואל תדאגו נתתי לה אישור לזה .. אז בקיצור שסיימנו להתארגן יצאנו בהסעות שאירגנו כי המסיבה הייתה בבאר שבע אני ישבתי ליד ילדה שאפילו לא הכרתי אבל היא הייתה ממש חמודה אלינור ליד רוי ליאן ליד בן ורוני ליד שליו הרגשתי די בודדה בנסיעה .שהגענו נכנסנו לבפנים ורקדנו קצת פתאום הרגשתי שמישהו תפס חזק ביד שלי ועוצם לי את העיניים…


תגובות (3)

כבר להיגמר?! אווף… :-(
תמשיכייי! (זה עומר נכון?)

התחלתי סיפור חדש ׳גורל לא צפוי׳ אשמח עם תקראי אותו! ❤

29/03/2013 05:59
LOL LOL

לורין, אני קוראת אותו.
את כותבת מדהים((:

29/03/2013 06:03

לאאאאאאאא תמשיכייי

29/03/2013 06:59
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך