סיפורונת
תגובות והמשך :)

זה סיפור חיי-פרק 7

סיפורונת 17/07/2011 890 צפיות תגובה אחת
תגובות והמשך :)

אני ממש מצטערת על כל מה שקרה.מייק הוא מגעיל וחנון.אפילו עזבתי אותו באמצע! אז הכל הסתדר?
נ.ב
השני הזאת ממש מגעילה, אני חושבת על לעזוב אותה ולהשאיר אותה בלא מקובלות, מה דעתכן?
הבנות כמובן הסכימו ולא רצו יותר את שני בחבורתן, לשני יהיה מחר יום ארוך….
——————————————-
התלבשתי במהירות לבית הספר ויצאתי מבלי שההורים שלי ישימו לב אליי.
הלכתי בשקט ברחוב שבו גרתי עד ששמעתי קול צחקוק מוכר.שני.
התחבאתי מאחורי אחד הבתים והקשבתי לשיחה שלה עם לי ודנה.
—————————————–
"תקשיבי אנחנו…." מילמלה דנה ותקעה את מבטה ברצפה.
"מה?! רוצות לצאת בשבת לסרט?!" שאלה שני ושתי הבנות הביטו בה בבוז.
"מה קרה לכן?! תמיד היינו יוצאות לסרטים!" קראה שני.
"כבר לא" אמרה לי ברצינות.
"מה זאת אומרת?!" שאלה שני וכבר התחילה לחשוש, מה קרה לחברותיה?!, הן זורקות אותה?!.
"תגלי בקרוב" אמרה דנה והיא ולי הלכו לבית הספר והתעלמו מקראותיה של שני שמיהרה אליהן אבל לא עקפה אותן וויתרה.שני הרגישה שיש לה גוש שחונק אותה גרון ודמעות שעומדות לצאת לבכי.לבסוף כשלא היה אף אחד, בכתה בשקט.אבל כן היה שם מישהו. קייט הייתה שם לשמוע את המרירות והבכי של שני והיא שמחה על כך.
סוף סוף שני כבר לא קרובה אלינו! איזו נודניקית!.כמו שאומרים:ברוך שפטרנו, המשפט הזה כזה נכון.פתאום שני עומדת מולי, רותחת מזעם.לא ידעתי לברוח.נראה לי שצחקתי ושמחתי קצת..מוקדם מדי.
"את..את…את עוד תשלמי על זה!" נבחה עליי שני.איזה אומץ יש לה."בצ'יק או במזומן?" ציחקקתי והשארתי אותה במקומה והמשכתי ללכת לבית הספר.
הלכתי כמה צעדים והסתובבתי לראות אותה.כן..היא בכתה.וקיללה כל אחת ואחת וכמובן שאותי, אבל מה היא כבר יכולה לעשות?.
"היי בנות!" קראתי אל דנה ולי.שתיהן כבר חיכו לי ליד השער וניגשתי אליהן במצב רוח טוב כאילו לא קרה דבר.
"מה קורה אחותי?" שאלה דנה.שמחתי לדעת שהן סלחו לי."הכל מעולה" עניתי להן."ראינו את ההודעה שלך, אל תדאגי" חייכה אליי לי."שניכנס לכיתה בנות?" שאלתי אותן כי שמתי לב ששני מתקרבת והן הינהנו בשמחה.
שני הביטה בלא מקובלים שהתקדמו לעבר הכיתה, פתאום, צץ משומקום, מייק.הוא היה במצברוח גרוע במיוחד ולא דיבר אף אחד.שני היססה אם כדי לגשת אליו ולדבר איתו.אבל לא.היא לא הלכה, הוא יחשוב שהיא עדיין חלק מהחבורה של קייט.כשהזכירה לעצמה את קייט היא הזכירה לעצמה גם את כמה שנאה אותה מאז מה שעשתה לה, היא הייתה מוכנה לבעוט בה ולהעיף אותה הרחק-הרחק.
פתאום עברו מולה דנה, לי, וקייט.'אוףףףף!! עוד פעם הקייט הזאת!' חשבה.
"היי שני!" פתאום מייק ניגש אל שני והעיר אותה ממחשבותיה.
"הו היי מייק" שני אילצה את עצמה לחייך.
"תגידי שני..מתי את פנויה?" שאל וחייך אלייה.
'איכססס עכשיו הבנתי למה קייט שונאת אותו כל כך! הוא נראה כל כך מגעיל! אפילו כשהוא מחייך!' חשבה שני.
שמתי לב ששניהם מדברים, אבל לא היה לי אכפת, ידעתי שהיא אוהבת ת'חנון הזה.
כשמבטינו נפגשו, היא הביטה בי בכעס והוציאה לי לשון, החלטתי להעביר לה פתק שישתיק אותה ושתדע עם מי היא מתעסקת.
שמעי הלך עלייך שני.את תדעי עם מי את מתעסקת
שלחתי לה וחייכתי אליה בלעג.
היא הביטה בי כלא מבינה ואז כשקראה את הפתק פשוט עוד לא הביטה בי עוד כל היום.
כשנגמר השיעור האחרון דנה ולי רצו אליי במהרה "ראית איך היא התנהגה?!" שאלה אותי דנה וידעתי שהיא התכוונה לשני, הינהנתי במהירות."היא לא יודעת עם מי היא מתעסקת" אמרה לי.
"צודקת אחותי" אמרתי "חם היום אה?, רוצות לבוא אליי לשתות מילשייק?" שאלתי אותן ושתיהן הינהנו ורצנו במהירות לבית שלי.
————————————————


תגובות (1)

מהמם פשוט סוף

09/08/2012 02:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך