Roni1
סיפור חדש, פתאום באה לי ההשראה. מקווה שתהנווו:)

"זה עוד הפעם אני"- פרק ראשון

Roni1 07/07/2015 767 צפיות 2 תגובות
סיפור חדש, פתאום באה לי ההשראה. מקווה שתהנווו:)

״אליאב.״ אמא צעקה מהקומה למטה בקולי קולות,
״מה?״ שאלתי באדישות והמשכתי להתעסק במכשיר החדש שקיבלתי לפני מספר שעות אחדות,
״אתה הבטחת לאתי שתלך, תתארגן.״ היא קראה ועלתה במעלה המדרגות,
״אין לי כוח.״ אמרתי בהתעלמות מוחלטת,
״אתה שמעת מה אמרתי, אתה תקום מיד או שאתה לא תקבל כסף עד סוף החודש.״ היא אמרה ופתחה את הדלת ברוגז,
״כוס אמק.״ אמרתי מיד אחרי שהיא סגרה את הדלת.
זרקתי את הפאלפון לצד גופי על המיטה וקמתי ולכיוון הארון, לקחתי גינס קרעים צמוד ובהיר וחולצה אקראית שהייתה בראש הערימה, למי יש כוח עכשיו לטקס המזדיין הזה של הפרשת חלה או אנא ערף מה זה.
״אתה מאורגן?״ אמא שאלה ודפקה על הדלת.
״כן.״ מלמלתי בשקט והשפרצתי על עצמי מעט בושם.
״יופי בוא,״ אמא אמרה ופתחה את דלת החדר לרווחה, ״אני אסיע אותך.״

״לסיום, אני רוצה להודות לילדיי, שעזרו לי בכול שלל הארגונים לערב הגדול והנעלה הזה,״ היא המשיכה לדבר ושמתי לב שאף אחד מהנוכחים בחדר לא מקשיב לה, מה נעלה? לקחת חתיכת בצק, שרפת אותה ועשית את זה ערב גדול ונעלה, מה אני אגיד לך, חתיכת ערב עשית פה.
קמתי במהירות ממקומי בשורה האחרונה ויצאתי לבחוץ בשקט. התיישבת על כסא פלסטיק בחוץ וגללתי מטה בפאלפוני.
״סובל בפנים?״ קול זר אמר מעליי, הרמתי את ראשי, מולי עמד נער גבוה בעל זיפים לאורך הצוואר ושיער מסודר בג'ל עדין על ראשו.
״משעמם רצח.״ מלמלתי והוצאתי מכיסי חבילת מסוטיקים, שלפתי ממנה מסטיק מנטה אחת והצעתי גם לנער, הוא הנהן ולקח.
״אז למה אתה פה?״ הוא שאל והתיישב מולי,
״היא דודה של אבא שלי, אמא שלי לחצה עלי לבוא אני יודע.״ אמרתי והתרווחתי בכיסא.
״איזה קטע,״ הוא אמר וגיחך, ״גם עלי אותו דבר.״
הוא הוציא מכיסו חבילת סיגריות ושלף אחת במיומנות לפיו, הוא הושיט לי אחת ונעניתי בראשי.
״הפסקתי.״ אמרתי, ״כדאי גם לך.״
״מי לא מנסה?״ הוא שאל ושאף את העשן לראותיו,
״כולם מנסים.״ אמרתי, ״אבל רק מי שרוצה מצליח.״
הוא גיחך והנהן, ״לירון, דרך אגב.״ הוא הציג את עצמו והושיט את ידו ללחיצת יד, רכנתי לכיווני וליפפתי את ידי בידו, ״אליאב.״ אמרתי והוא הנהן.
״למה אתה לא הולך?״ הוא שאל וזרק את הסיגריה לצידו, דורך עליה בנוקשות.
״נראה נוכחות.״ אמרתי ובדיוק ראיתי אנשים מתחילים לצאת.
״סוף סוף.״ מלמלתי וקמתי, ״נראה אותך בסביבה?״ שאלתי והוא חייך, הוא הנהן והעניק לי חיבוק גברי אחרון וכול אחד הלך לדרכו.
״אתי.״ אמרתי עם חיוך גדול, ומזויף.
״אליאב,״ היא הסתובבה בהפתעה וחיוך גדול התפשט על פניה, ״כמה זמן לא ראיתי אותך, איך גדלת.״ היא אמרה ובחנה אותי.
״כן, גם את התייפת נורא.״ אמרתי בחיוך מאולץ וחיבקתי אותה.
״תודה שבאת מתוק.״ היא אמרה והסתובבה להגיד שלום לשאר האורחים.
נאנחתי ביאוש והסתובבתי משם, הישר למסיבה בבית של חבר לכיתה.

״מה אחי, מה קורה?״ שאלתי את אבירן, אחד מהחברים הכי קרובים שלי, הוא הנהן וחייך, ״דניאל אמר שתלך אליו כשאתה מגיע, הוא בבר.״ אבירן אמר והנהנתי בחיוך.
״אה יזין, מה קורה?״ התיישבתי ליד דניאל. דניאל הוא כמו אח שלי, יותר מזה, אנחנו כול היום ביחד, כול היום תקועים אחד בתחת של השני, כמו זוג נשוי, אנחנו לא מדברים שעה אני חושב שהוא מת.
״איך היה בהפרשת חלה.״ הוא אמר בקול של כוסית והושיט לכיווני כוס אלכוהול מבריקה.
״כמו המועדון הזה.״ אמרתי וסרקתי את הסביבה, ״מעפן.״
״בא לך ללכת לנוגה?״ הוא שאל והפנית את מבטי אליו בשאלה,
״המחומצנת מיא׳ ארבע.״ הוא הסביר,
״ומה יש לנו לחפש אצל נוגה?״ שאלתי בהתעניינות וקמתי מסדר את מכנסי הגינס שלי,
״היא עשתה איזה מסיבה, היא אמרה שנבוא, אבל בניתי-״ הוא אמר והפסיק את עצמו, ״על זה.״ הוא אמר ועיוות את פניו בגועל.
״יאלה בוא בוא נלך מהמקום המסריח הזה.״ אמרתי והוא קם גם. עכשיו המסיבה שם לגמרי איבדה רמה.
״זאת נוגה?״ שאלתי והנדתי בראשי בלונדינית וגבוהה, שמנמנה בירכיים אך כמו שזה נראה לא מודעת לזה, כי השמלה שהייתה לה, איך אומרים, פאדיחה.
״כן.״ דניאל אמר והתקדמנו אליה,
״היי,״ היא צעקה והסתכלה עלינו, ״באתם.״ היא המשיכה בחיוך, ונשקה לי ולדניאל.
״כן.״ אמרתי באדישות וסרקתי את הסביבה לראות אם אני מזהה מישהו מוכר.
״טוב, ביי.״ היא אמרה בהתנשאות והתקדמה ממנו והלאה.
״הבלונד עלה לה לראש.״ מלמלתי והתקדמנו לרחבה, הולכים לטרוף את הערב.

״אליאב, יש לך בית ספר היום,״ אמא פתחה את הדלת, ומיד לאחר מכן גם את התריס.
״אח, כוס אמק.״ מלמלתי ושמת את ידי על עיני על מנת להסתתר מהשמש.
״קום,״ היא אמרה ביאוש, ״אני הולכת לעבודה.״
היא יצאה מהחדר, ירדה במדרגות וטריקת דלת נשמעה אחריה. נאנחת וסגרתי את התריס שוב, חוזר לישון, כמו כול בוקר.
בשעה שתים עשרה בערך, שמתי שוב, הלכתי לשירותים, ציחצחתי שיניים ושטפתי פנים סורק את בבואתי במראה, שיער חום מסופר בתספורת גבוהה, עור חלק וכהה ועיניים חומות בנאליות.
יצאתי מהשירותים והתקדמתי אל חדרי שוב, לקחתי מהארון בגדים פשוטים וירדתי למטה, פתחתי את המקרר והוצאתי שקית שוקו. יצאתי מהבית ונעלתי אותו. התהלכתי לחניה שם חנה האוטו המיושן שאמא קנה לי לפני קצת פחות משנה.
״במה זכינו לביקור ממך, אדון אלמליח?״ המורה שאלה כשנכנסתי לכיתה, הרמתי את כתפי ברישול ונכנסתי לכיתה מתקדם למקומי, ליד דניאל.
״בוקר טוב ינקבה, איך אתה?״ הוא שאל וגיחך,
״לך זדיין.״ אמרתי וסובבתי את ראשי,
״איזה, אל תשאל אני בשיעור אנגלית.״ הוא נאנח וגרם לי לגחך.
״מה יש היום בערב?״ שאלתי והנחת את ראשי על השולחן,
״יום שני היום יא טמבל.״ הוא אמר ודפק את ידו במצחו,
״וואי, היום הולדת של נועה.״ אמרתי ודפקתי את ראשי בשולחן,
״אם היא יודעת ששכחת אתה מת.״ הוא אמר וגיחך,
״אם זה יוצא ממך, גם אתה מת.״ אמרתי ברצינות והוא גיחך ושתק.


תגובות (2)

פעם ראשונה שאני באמת מעוניינת לדעתת תהמשכים , שלא תעזי להפסיק;) מאוד מעניין ואני רצינית פשוט אלופה !

08/07/2015 18:05

    תודה ❤

    08/07/2015 19:00
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך