אשמח לביקורת לאב יו אול

זה שגרם לי ללמוד שהחוזק שלי זה משחק

אשמח לביקורת לאב יו אול

אתה, כן כן אתה..
זה ששובר לי את הלב יום יום ? זה שמבט ממנו גורם לי לחייך שעות ? זה ששיחה איתו או שוברת אותי לרסיסים או משאירה אותי הבן אדם הכי מאושר בעולם ?  זה שאני מאוהבת בו ? זה שגרם לי ללמוד שהחוזק שלי זה רק משחק ?
רציתי שתדע דבר אחד…אני אוהבת אותך…
למרות כל העליות והמורדות , האנשים והמבטים אני נשארת לאהוב אותך…לא הפסקתי ואני גם לא יפסיק…אבל הלב שלי ? הוא פצוע שבור ומרוסק..זה בגללך…זה בגלל הרמזים הסותרים שלך…זה בגלל שאתה מתעלם ממני וזה גורם לי עוד יותר להשתגע מאהבה אלייך…אז כן…הרבה דברים עברו ועדיין עוברים לי בראש…כמו לנסות לוותר ולשכוח אותך…את הילד שגרם לי לבכי הכי עצוב שבכיתי , ולחיוך הכי אמיתי שחייכתי…בייבי שלי…את זה אתה זוכר ? את התקופה שהיינו קוראים אחד לשני בייבי שלי ופשוט הייתי נמסה מזה…אז בייבי שלי..רציתי שתדע , למרות כל השבירה הנפשית שאני עוברת..אני לא הולכת לוותר עלייך…
אוהבת אותך בכמויות שאי אפשר להסביר במילים ,
אז פגעתי בך , פגעת בי…הפצע נשאר ועוד לא הגליד ושנינו מודים בבכי כל לילה ,הפצע ? הוא צריך עוד להגליד.
היית ונשארת האהבה הראשונה האמיתית שלי , ששום דבר ואף אחד לא יוכל להטעות אותך . אני אוהבת אותך…היום , כשהתקשרת "בטעות" ומילמלת לעצמך שאתה אוהב לשמוע את הקול שלי , אז נזכרתי ברגעים שהיו לנו , היפים הנעימים , ואז נזכרתי ברגעים ששברו אותנו , בפגיעות אחד בשני בצורה הכי קשה שאפשר לתאר….אז , בייבי שלי , אוהבת אותך… התקופה ? עוד תעבור !


תגובות (2)

וואי זה היה ממש יפה
ופשוט התחברתי לכל מה שאמרת
פשוט גרמת לי להתחבר לתחושה של הדמות
ווואו זה היה ממש יפה !

14/05/2015 20:51

תודה ❤❤

15/05/2015 07:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך