fiki634
גם הפעם ניסיתי לעשות עם הרבה ניקוד מקווה שיצא לי טוב
הפרק האחרון לעונה תהנו ;) ונתראה בעונה הבאה..

-♥-
אפיק

זה שיר אהבה פשוט פרק 10

fiki634 03/09/2011 735 צפיות תגובה אחת
גם הפעם ניסיתי לעשות עם הרבה ניקוד מקווה שיצא לי טוב
הפרק האחרון לעונה תהנו ;) ונתראה בעונה הבאה..

-♥-
אפיק

~פרק 10~
"אתה בסדר?" שאלה ג'סיקה כאשר אני מתחבא מתחת לחלון של המטבח שלו החצי פתוח שלו.
"כן אני בסדר , אבל למה סיפרת לו? אני ידעתי שזה יקרה עם אני לא הייתי מספר לו מהתחלה אני כזה מטומטם" הוא אמר "הוא לא יסלח לי לעולם , הוא היה יום אחרי יום מספר לי עד כמה הוא אוהב אותך ומה ההפתעות שהוא רוצה לעשות לך בגלל זה הסכמתי לשמור על אלה הזאת מזל שהיא כבר הלכה הביתה ממזמן" הוא אמר.
"אוי העין שלך מדממת! אני מביאה קרח" אמרה ג'סיקה אני כמובן ידעתי שהיא תבוא למטבח אז התכופפתי כדי שלא תראה אותי.
"הנה שלא היה לך רק סגול עכשיו" אמרה ג'סיקה ואני חזרתי להסתכל דרך החלון.
"תודה אבל את לא חייבת לעזור לי אולי רק לקום מהרצפה הזאת וזהו אני יכול להסתדר לבד" הוא אמר ולאט לאט ג'סיקה מניחה את הקרח על העין שלו "איה.. אחח..לאט זה כואב מאוד..הוא ממש חזק ואני חשבתי שהוא חלש..לפי החדר כושר , את יודעת? את ממש יפה מהתנוחה הזאת" ואז משום מקום הם התקרבו אחד לשני ו..התנשקו , לא יכולתי לצפות בזה אני רץ הביתה כאשר אני בוכה , השארתי את המכונית שם עם המפתחות חשבתי לעצמי , הגעתי הביתה רצתי לאמא וחיבקתי אותה.
"ג'סטין מתוק שלי מה קרה? בוא תשב ותספר לי הכול" אמרה אמא , התישבנו וסיפרתי לה הכול מההתחלה ועד הנשיקה.
"אני מופתעת ג'סטין שלי משלוש סיבות אחת. תמיד חשבתי שהקטע הזה היה עם הבת שלי. שתיים.עם הייתי יודעת שזה היה הרבה זמן הייתי עושה פופקורן ושלוש.אני לא מאמינה על כריסטיאן הזה! הוא חולרע!" אמרה אמא
"אמא.. לא אומרים חולרע! זה נשמע מוזר אומרים זבל או חרא אבל במקרה הזה את צודקת." אמרתי לה וחיבקתי אותה חיבוק גדול "אהה כן ואמא?" , "כן מתוקי?" אמרה אמא.
"את פוגעת בי שאת אומרת שאני עושה קטע של בת.. אני הולך לחדר עם הטלפון אולי אני ישלח אסמס לג'סיקה אגיד לה מה אני חושב" אמרתי.
"אבל אסור לך לשכוח יש לך ראיון היום! בשבע וחצי בערב!" אמא צעקה.
עליתי למעלה ושלחתי לג'סיקה את האסמס הבא
' ג'סיקה? אני לא רוצה לראות אותך או את כריסטיאן יותר בחיים את שברת לי את הלב ומכריסטיאן לפחות חשבתי על כך שהוא יספר לי ועוד שיש לי יום הולדת.. אתם תמיד יכולתם לספר לי שאתם יוצאים.. זה היה יותר נחמד מצדכם הייתי מגלה התחשבות..ועוד לראות אתכם מתנשקים זה היה מאוד פוגע' שלחתי לה והיא מיד חזרה אלי
'מצטערת ג'סטין אנחנו תמיד יכולים לדבר אל זה..אבל איך ראיתה אותנו מתנשקים? לא הייתה שם והמכונית שלך כאן..עם אתה רוצה אני יבוא עם תבטיח לי שלא תרביץ לאף אחד..'
עניתי לה 'טוב' והיא באה.
"מצטערת שוב אבל אתה סולח לי?" שאלה בעדינות
"לא אני לא סולח לך אבל אני מוכן לכך שתשבי איתי ותדברי איתי לפחות על זה" אמרתי לה
"טוב אני יוצאת.." היא אמרה ועצרה את האוטו התיישבתי בספסל והיא לידי.
"כמה זמן אתם יוצאים כבר?" שאלתי
"חצי שנה" היא ענתה
"למה לא סיפרתם לי?" שאלתי
"ידענו שעם תפגוש אותי תתאהב בי ואז אתה תקנא ותהיה עצוב בגלל זה אז לא רצינו לפגוע בך" היא ענתה והייתה שתיקה מביכה.
"רק שתדע אני נפרדתי מכריסטיאן.. מיד אחרי הנשיקה" היא אמרה ואני מסתכל עליה ושואל "למה?".
היא אמרה שהיא ידעה שזה יקרה ולא הייתה מוכנה לקטע הרגשי ולזה שהיא תעמוד באמצע אז היא אמרה שהם היו נפרדים עד שהיא ואני נחליט , הסתכלתי נדהם..


תגובות (1)

חחחחחחחחחחח יפה…. אני זזתי לקרוא את 11

04/09/2011 14:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך