fiki634
מה לעשות אני בשוונג ;)


-♥-
אפיק

זה שיר אהבה פשוט2 פרק 11

fiki634 03/09/2011 822 צפיות תגובה אחת
מה לעשות אני בשוונג ;)


-♥-
אפיק

~פרק 11~ עונה 2 תהנוו ;)
"אז מה עכשיו?" אמרתי לה "מה תעשי? את אוהבת אותו בכלל?"
"אני לא יודעת אהבתי ועכשיו אני כבר לא יודעת" היא אמרה והסתכלה עלי
"למה את לא יודעת?" אמרתי לה כשראשי שמוט למטה והשיער שלי מכסה את כול הפנים ורואים רק את האף שלי.
"כי פגשתי אותך" היא אמרה הסתכלתי אליה ואמרתי "מה זאת אומרת?".
"אתה מצחיק אותי ואני .. לא יודעת עזוב זה גיל ההתבגרות שלי!" היא אמרה התקרבתי אליה ואמרתי לה 'אין לה מה לדאוג ככה זה בחיים גם בגיל ההתבגרות וגם בהמשך' לפתע נשמעתי ממש כמו מבוגר.
ברגע של שתיקה היא הסתכלה עלי ואני עליה לפתע כול העולם נעלם וסלחתי לה הרגשתי שאני לא כועס בכלל זה היה רק אני והיא יושבים על הספסל מסתכלים אחד לשני בעיניים ומתקרבים בהילוך איטי ופשוט מתנשקים ככה סתם פתאום השפתיים הרכות שלה נגעו בשלי עם ריח הבושם שלה מתנדף באוויר אנחנו עוצמים את העיניים והלב שלי בעננים הרגשתי מושלם ורציתי לנשק אותה עוד ועוד אבל אז.. אמא שלי באה ולא רצתה להפריע לקטע השובר ללבות הזה אבל היא הייתה חייבת השעה הייתה רבע לשבע והיא אמרה שאני צריך ללכת להתארגן לראיון , הפסקנו להתנשק אמרתי לג'סיקה שתעלה עם אמא למעלה אני יחנה את האוטו ובא.
האוטו בחניה , ג'סיקה יושבת מחכה לי במיטה ואני באמבטיה מתקלח.
"never say never.." הטלפון התחיל לצלצל וג'סיקה ענתה.
"הלו? היי כריסטיאן כן אני פה עם ג'סטין לא הוא במקלחת כן יש לו ראיון אני בחדר שלו.." היא אמרה ופתאום הייתה שתיקה ארוכה סיימתי להתקלח ויצאתי עם המגבת.
"מה קרה?" שאלתי
"זה היה כריסטיאן" היא התחילה לבכות..
"מה קרה?" באתי וחיבקתי אותה רטוב כולי.
"הוא קילל אותי ואמר שאני הלכתי אליך כי אני אוהבת אותך יותר ואז הוא אמר שהוא עזב את הארץ" היא אמרה כאשר היא בוכה "הוא אמר שהוא לא מוכן לראות אותנו יותר והוא נוסע לישראל להתחיל חיים חדשים בלעדינו , היינו בשוק.. פשוט בשוק..לא הבנו מה היה איתו.. ואז התלבשתי וכול הדברים ונסענו לראיון המראינת שאלה אותי מספר שאלות ועוד כול מיני דברים אבל מה שבאמת עניין אותי היה שתי שאלות "קטנות".
"אז ג'סטין ענה לנו בכנות , לפי הסרטון שראינו ביוטיוב אתה והגברת שאיתך פה בעצם ביימתם סצנה שבו היא פוגעת בך ומאימת לפגוע בכך עם סלינה לא תבוא והיא כמובן לא באה.. לאחר מכן עשיתם עוד סרטון שבו יש את אותו הדבר רק עם מעריצה שהתעלפה לה בחדר חשוך מאוד , סלינה בתגובה עשתה סרטון ואמרה שאתה רק מתבדח והיא לא תבוא.. השאלה שלי היא מה בעצם רציתם לעשות בסרטון זה? מה רציתם להוכיח?" שאלה המראיינת
"מה שרצינו לעשות זה להראות שלסלינה לא אכפת ממני בכלל.. ולכן אני אומר את זה בשידור חי , זה שידור חי נכון?" אמרתי
"כן כן תמשיך.." אמרה המראיינת
"עם כך רציתי להגיד לסלינה בשידור חי שאני נפרד ממנה , היא למדה אותי שאהבה אמיתית היא לא של האמרגנים ולהפך היא אהבה שאתה פוגש ברחוב או שאתה פוגש בבית של חבר שלך וזה מה שנקרא אהבת אמת" אמרתי וכולם היו עם פה פעור הסתכלתי על ג'סיקה במבט מעורער והיא אמרה לי שזה בסדר , חייכתי.
"וואו.. אוקי תודה לך ג'סטין אבל יש לי עוד שאלה אחת קטנה וזהו" אמרה המראיינת
"אוקי את יכולה לשאול אני יותר משמח שתשאלי" אמרתי וקרצתי לג'סיקה והיא צחקה.
"האם החברה שהבאתה היא אהבת האמת שלך?" שאלה המראיינת וכולם היו במתח , לא ידעתי מה לעשות , הסתכלתי על ג'סיקה והיא עשתה לי כן עם הראש.
"אחד היא לא סתם גברת היא ג'סיקה אלבה ושתיים כן היא אהבת האמת שלי ואני אוהב אותה יותר מכול דבר בעולם , ואמא? זה לא כולל אותך את יכולה להרגע" אמרתי
"אוקי זהו הכול להיום תודה לך ג'סטין ונפגש בפעם הבאה" אמרה המראיינת וכך הסתימה לה התוכנית.
וככה עבר יום , יומיים , שבוע , שבועיים , חודש , חודשיים ולא שמענו בכלל את כריסטיאן.. ואז החלטנו לטוס.

~החודש: אפריל~
~מקום: בשמיים בין ישראל לארצות הברית~
~הנוכחים: אני ,ג'סיקה , פוצי הכלב של ג'סיקה , דיילות ועוד כול מיני אנשים שחוזרים מחופשה או הולכים אליה~
~תאריך: 12 באפריל~
"שלום כאן הקבינט שלכם מדבר אנחנו ננחות בעוד חצי שעה" אמר הקבינט ברמקול "נא לחגור חגורות ולא לקום מהמושב".
"אממ מה הוא אמר? לא שמעתי" אמרתי לג'סיקה.
"הוא אמר שצריך לשבת במקום ולחגור חוגרות אנחנו עוד מעט נוחתים" ענתה ג'סיקה.
"ואוו.. מה השעה בכלל?" שאלתי את הג'סיקה
"אממ שניה אני מסתכלת" היא אמרה "עכשיו 23:16 דקות , זה אומר שננחות ככה ברבע לשתיים עשרה".
"אהה מגניב נראה את הלילה שכאן בואי נסתכל מהחלון" אמרתי לה והסתכלנו היה מאוד יפה באמת היה ממש מושקע ומעניין עם אורות ובניינים מאוד גבוהים. כמובן שלא כמו בנוי יורק אבל גם גבוהים
וווווווואאאאאאשששש המטוס עשה ואנחנו נחתנו כמעט לכולם היה כאב אוזניים קל בגלל הנחיתה או שזה בגלל ששרתי? חחח אני לא יודע בכול מקרה אנחנו נחתנו והלכנו למלון שלנו


תגובות (1)

חחח "בגלל ששרתי" חחח ליייייייייייייייייק!
ת-מ-ש-י-כ-י!!!

04/09/2011 14:55
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך