fiki634
בגלל הבקשות של כמה וכמה בנות ניסיתי לעשות כמה שיותר ניקוד מקווה שהצלחתי לעשות את זה טוב ;)


-♥-
אפיק

זה שיר אהבה פשוט פרק 9

fiki634 03/09/2011 841 צפיות 3 תגובות
בגלל הבקשות של כמה וכמה בנות ניסיתי לעשות כמה שיותר ניקוד מקווה שהצלחתי לעשות את זה טוב ;)


-♥-
אפיק

~פרק 9~
אחרי שאני באוטו עם ג'סיקה המושלמתת אני מוריד את הגבס ואז גיליתי שבעצם כאב לי רק כי ג'סיקה דרכה לי בחוזקה על הרגל ..
בכול מקרה יש מוזיקה חזקה מאוד של adele בשם Turning Tables (שיר מאוד יפה אני ממליצה)
ואז..כשעדין היינו בחניה כשהורדתי את הגבס השתלטתי על ההגה ונסעתי למסעדה.
"מה אתה עושהה?" אמרה ג'סיקה
"אני..לוקח אותנו לדייט" עניתי לה
"מהה? אין מצצב! אני יורדת עכשיו!"אמרה כשהיא מנסה לפתוח את הדלת באמצע נסיעה.
"מה את עושה?! אני נוהג!" אמרתי לה
"כן כמו משוגע! תסתכל איך אתה נוהג! אנחנו נגד הכיוון!" צעקה ג'סיקה כאשר נהג מכונית שעובר מולינו מקלל אותי ואומר לי שאני צריך לרדת מהכביש ושישללו לי את הרישיון.
בסוף עצרתי בצד וקשרתי את ג'סיקה לכיסא ואחרי שיש לי נשיכות באזור הידים , הלכתי וקניתי לנו פיצה והאכלתי אותה בכוח כאשר היא צועקת עלי.
"עזוב אותי מטורף! מה עובר אליך"אמרה ג'סיקה שהפיצה דחופה לה בתוך הפה שהיד שלי מחזיקה אותה כדי שלא תצא לה מהפה "תשחרר אותי! מייד!".
"למה לי? את תברחי ואני לא רוצה שתברחי אני רוצה שנחיה באושר ועושר עד עצם היום הזה..אופפס.. שוב אמרתי בקול את המחשבות שלי?" אמרתי במבוכה חלקית..
"כן אתה כן! ועם אתה תוציא את הפיצה בטעם קרטון הזאת אני יגלה לך את הסוד הכי גדול שלי" אמרה ג'סיקה.
כמובן הוצאתי לה את הפיצה מהפה "אממ ג'סיקה? תיקון זה לא פיצה..זה הקרטון של הפיצה.." אמרתי לה.
"מהה אייככ!!!!! מגעיל! למה הבאתה לי את הקרטון?!" אמרה ג'סיק'ה
"כי באלי את הפיצה שלך ואין לי כוח לקנות עוד אחת" אמרתי לה "ומה הסוד? כי הוצאתי את הפיצה..סליחה את הקרטון מהפה שלך"
"טוב טוב אני יספר לך רק תבטיח לי שאתה לא מספר לאף אחד" אמרה ג'סיקה , אני כבר לא יכול לחכות לראות מה הסוד שלה.
"טוב הנה אני מבטיח לך שאני לא יספר לאף אחד!" הבטחתי לה
"לא מאמינה אני רוצה שתשבע" אמרה ג'סיקה והשביעה אותי לא לגלות לאף אחד
"אני נשבע שאני לא יספר לאף אחד את הסוד הכי גדול שלך אי פעם ללא רשותך המלאה" נשבעתי כאשר אני משלב אצבעות באחורי הגב בתקווה שאני יצליח לספר לכריסטיאן את הסוד שלה.
"אני.." אמרה ג'סיקה ולחשה לי באוזן את סוד כאשר אני נדהם.
"ממממממממההה???? אין מצב! זה לא יכול להיות! את לא מספרת לי את האמת!" צעקתי עליה
"שקרנית מגודלת! את סתם אומרת לי את זה כדי שאני לא ירדוף אחריך! את יודעת שאני אוהב אותך ורוצה לצאת איתך לדייט אבל את לא מוכנה לגלות לי את האמת! אנחנו נוסעים אליו עכשיו כדי לגלות עם זה נכון!" צעקתי בכול כוחי עליה.
הגענו לבית שלו דפקתי חזק על הדלת והוא פתח "אני יהרוג אותך! תגיד לי שזה לא נכון! היא אמרה לי שאתם יוצאים! תגיד שזה לא נכון!"צעקתי עליו "נו אני מחכה!"
"כן זה נכון" הוא אמר.
"אהההההההה!!!!!!!" צרחתי עליו ואני נותן לו בוקסים ובועט בו "אני לא מאמין לך שאני החבר הכי טוב שלך ואתה לא מספר לי! אני שונא אותך!" יצאתי מהבית שלו כאשר כולם הממומים מהכוח שלי.


תגובות (3)

וואו, הסוף היה קצת אלים מצד ג'סטין… הוא יצא רעעע :(

03/09/2011 19:30

ככה זה ;)
אבל ההמשך יפה

03/09/2011 19:31

אז תשלחי לי בסקייפ את ההמשך…. תגידי לי מעכשיו איזה פאפי פייס לעשות… XD

03/09/2011 19:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך