You All That Matters To Me
וואו כמה זמן לקח לי לכתובבבבבבבב

זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 7 (המשך למחברת Justin♥ הסברים מלטה)

You All That Matters To Me 06/12/2013 807 צפיות 2 תגובות
וואו כמה זמן לקח לי לכתובבבבבבבב

טוב אז אני ממשיכה כאן את הסיפור שהתחלתי בחשבון של Justin♥ כי שכחתי תסיסמא בשני (אופסס) תהנו ♥

תקציר לפרק הקודם:
ג'סטין ושאנל רצו שכולם יידעו שהם ביחד אבל בדרך אחר ושונה,הם יצאו יחד למסעדה בים..וטיילו בטיילת יחד,ג'סטין אמר כבר לקייס שהוא הולך לנשק אותה וכשהוא נישק אותה מלא פאפארצים צילמו אותם.

פרק 7:
נכנסנו לאוטו,היה לי מאוד כיף..בחיים לא חשבתי שאני אוכל להנות כ'כ!! נכנסנו לאוטו,ישבנו וחגרנו,'נו נהנת?' הוא שאל אותי כשהתניע את האוטו.. 'כן' השבתי וסידרתי את משקפי השמש שיהיה נוח,בכל זאת אנחנו באוטו ורק 15:30 .. במשך הדרך רק צחקנו שנינו,הגענו לבית שלו וכמו שאתם זוכרים אני בנתיים גרה אצלו כי ההורים שלי לא נמצאים הם טסו )=
הגענו הבייתה. 'בייב את רוצה לראות סרט?' ג'סטין שאל..' בייב?' שאלתי.. 'ככה אני רוצה לקרוא למי שאני אוהב' הוא אמר והתקרב אליי,שוב פעם הוא דחף אותי בעדינו על הקיר ולא הרפה..הוא לא נתן לי לזוז,הוא התחיל לנשק לי את הצוור בעדינות והגיע לפה..תוך כדי הנשיקה הוא מלמל לי 'אני…אוהב..או..תך' האמת היא שלא ידעתי מה להחזיר כי אני לא יודעת מה אני מרגישה אליו.. מהזה לא יודעת מה אני מרגישה אליו?!?!?! אני מטורפת עליווו!!!! 'גם אני אות' לחשתי כשג'סטין הרפה את אחיזתו מימני.
הזמנוס סרט בטלוויזיה שלו.. war horse (סוס מלחמה..מומלץ לכולם!! אתמול ראיתי זה אחד הסרטים הכי יפים בעולם)..הכנו פופקורן ולקחנו קולה וטיפה שוקולדים וחטיפים שיהיה..ונייר..בכל אופן אולי אני יבכה ('=..ישבנו במיטה שלנו והתכסנו,בכל זאת חורף ומאוד קר..ראינו את הסרט,באמצע בכיתי וג'סטין חיבק אותי..הוא כזה חמוד..קראת סוף הסרט הרגשתי עייפות כזאת ושמתי את ראשתי על החזה של ג'סטין,ונרדמתי.

~נק מבט של ג'סטין~
היינו באמצע סרט והיא התחילה לבכות אז חיבקתי אותה..בנות ברגעים של בכי לא צריכות דיבורים..רק חיבוקים..לקראת סוף הסרט היא הניחה על החזה שלי את הראש שלה ונרדמה..היא נראת כמו מלאך שהיא ישנה,לא רציתי להעיר אותה או משהו אז פשוט הנמחתי טיפה את הטלוויזיה,והעברתי לMTV ראיתי שהם העלו את התמונות שלי ושלה..
'הזמר הקנדי המפורסם ביבר נתפס היום על חם במסעדה עם אישה מסתורית,יש מקורבים האומרים כי האישה המסתורית היא הדייט החדש של ביבר,או שיכול ליהיות שהיא בעצם סתם כמו כל הבחרורות שהוא טופס עליהן טרמפ?ביבר האם זאת חברה שלך..נעבור לנושא הבא..'הכתבת אמרה,,אני שונא אותך כתבת מזדיינת.אני שונא את ההפקה שלך ואני שונא את MTV,העברתי לMTV עם השירים והיה שם הופעה חיה בלייב שלי..איך אני אוהב אותם את MTV האלו אני סוגד להם..וואו יש לי פיצול 0.0 . שמעתי את,עצמי,שר ואכלתי קצת חטיפים..נכנסתי לטוויטר וצייצתי
Yes guys,Chanel is my new girlfriend.all i ask its u respect her,please,she love me and i love her.thank u and Gnoon (צהריים טובים בסלנג זה=Gnoon ויש גם גוד נייגט וגוד מורנינג) ויצאתי. נמאס לי שכל פעם הבנות זוג שלי ולא היה לי הרבה כי עם רובן פשוט הייתי כמה שנים,מקבלות אייומי מוות או איימוים כמו 'תעופי מבעלי אחרת אני יעשה לך משהו' בגלל שאני התאהבתי,התאהבתי,הן לא אמורות לשנוא את הבחורה שלי הן אמורות לכבד,אני מבין את כל הקנאה וזה..תוך מספר דקות כבר קיבלתי הרבה צייוצים כמו 'אנחנו שמחות אם אתה שמח' 'לא נעשה לה כלום' 'אנחנו אוהבות אותה כמו שאתה אוהב אותנו ג'סטין הכל בסדר'..אני שמח שהבליברס שלי תומכים כשצריך..יצאתי מהטוויטר ושיחקתי קצת קאנדי קראש..העלתי תמונה לאינסטגרם שאני מנשק את שאנל בראש בזמן שאני ישנה ועשיתי שייראו רק את השפתיים שלי מנשקות אותה ואת הלחי שלה..ושוב כמה שניות וקיבלתי מיליוני לייקים. סגרתי את האייפון אבל לפני זה שמתי אותו על שעון מוערר ל18:30 כדי שנוכל להתארגן לטקס הפרסים,את כל החטיפים הזזתי הצידה,ירדתי ממצב השיבה שהייתי למצס שכיבה והלכתי לישון.

~נק מבט של קייס~
youre beautiful beautiful u should know that,your beautiful,beautiful u should know that' השעו המוערר של ג'סטין צילצל ואני התעוררי..וואי אין הוא הבנאדם הכי צנוע בעולם!! מי שם שעון מעורר עם השיר שלך..ראיתי שהשעה 18:30 וירדתי למטה,אכלתי משהו קטן..עליתי חזרה למעלה וראיתי שג'סטין כבר ער,אז נכנסתי לחדר וקפצתי על המיטה כמו משוגעת.. 'ג'סססס' צעקתי לו כשנישקתי לו את הצוואר.. 'מה בייב?' הוא אמר והזיז אותי.. 'אני רוצה נשיקה' אמרתי והוא נתן לי נשיקה,יכול ליהיות שהנשיקה שהוא נתן לי לא הייתה כל כך .. לא הייתה כל כך מטורפת אבל כן הוא נתן לי להרגיש שהוא אוהב אותי,ואני אוהב אותו.. 'בייב צריך להתארגן' הוא אמר עם חיוך על הפנים.. 'אבל לפני זה יש משהו שאני צריך להביא לך' הוא הוסיף.. 'ג'ס מה יש?' שאלתי כשהוא קם מהמיטה,הוא הלך לכיוון המכנס שהוא הוריד (הוא ישן עם בוקשר) והוציא ממנה קופסא אדומה בצורת לב..רגע מה עכשיווו טבעת?? אני לא יכולה להתחתןן לא זה לא עובד ככה !! מה קורה כאן..רגע אני צריכה לעקל להתקשר לאמא אבא למשפח..'שאנל,זה..זאת האמת טבעת שאני ואמא שלי הלכנו לקנות לך ביחד,לא יגיד מתי אבל הלכנו חח..ורציתי לתת לך אותה עכשיו,שתשימי..אל תדאגי זאת לא טבעת נישואין ראיתי איך נלחצת,אבל בקרוב תיהיה לך גם טבעת נישואין' הוא אמר וענד לי את הטבעת,היא אמוד יפה..היא מזהב לבן ויש עליה יהלום בצורת מעויין יפה,ומסביב יש יהלומים קטנים..הוא פגע בול בטעם שלי.. התקרבתי אליו עם חיוך על השפתיים,הרכנתי מעט את ראשי והוא הרים לי את הראש מהסנטר,חייכתי שוב ונתתי לו נשיקה..הפעם הנשיקה הייתה באמת מלאה תשוקה..'אני יענוד אותה כל הזמן' אמרתי ושמתי את הטבעת..נכנסתי להתקלח וכשיצאתי שמעתי דלת נטרקת ואת כל הצוות שלו..ראיין,אמא שלו,ג'סי וג'קסון,אבא שלו,סקוטר,ניק הכיאוגרף גם היה שם..כנראה הוא מועמד לפרס של כיאוגרפים,וכמובן איך לא אלפרדו.. לא רציתי שהוא יגיד שיש לו חברה רציתי לעשות להם הפתעה..התארגנתי מהר,עשיתי מחליק בשיער ובקצוות בייביליס והזזתי את השיער הצידה כזה שיהיה לי רק בצד אחד שיער ובצעד השני זה ייראה כאילו כמו גלח אבל זה לא..קיצור משהו מאוד יפה,שמתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=106195763 והתחלתי לרדת במדרגות,כנראה השם שמעו את העקבים שלי וכולם הסתובבו אליי..ג'סטין קם וכך גם כל מי שנכנס לבית..ג'סטין התקדם אליי יחד עם ג'קסון על הידיים ואלפרדו וראייין שרקו,גיחחתי וראיתי שסקוטר נותן להם מכה בראש.. 'מי היפה?' פטי שאלה.. 'טוב אז אמא וכל הנדחפים שכאן זאת שאנל' הוא אמר ונתן לי נשיקה קצרה על השפתיים. 'אני יכול להבין מי זה שאתם ביחד.' סקוטר אמר..'כן' אמרתי 'ברו בהצלחה,דרך אגב תיזהרי עם הילד הוא קונה יותר מידי 'ניק אמר לג'סטין ואחר כך לחש לי וגיחחתי.. 'אהה שאנל אפשר נשיקה?' ג'קסון שאל אותי.. 'חחחח כן' אמרתי וג'סטין נתן לי את ג'קסון שאני יחזיק אותו.. נתתי לג'קסון נשיקה בלחי וג'סטין גילה לי בסוד 'אני בטוח שתיהיה אמא מדהימה לילדים שלנו..' 'לאן אתה ממהר?' שאלתי.. וג'סטין צחקק..יש לו צחוק ממכר,חיוך יותר וריח שממיס.נכנסנו כולם ללימוזינה,ראיין ואלפרדו הסטומים האלו שיחקו בטמפל ראן ובדקו מי ייפסל ראשון,ג'סמין נרדמה ופטי וג'רמי דיברו,ניק וסקוטר גם דיברו ואני ג'סטין וג'קסון ישבנו קצת רחוק מהם..ג'סטין גם היה בטוויטר ובדק צייוצים של בליבריות בטח,הוא כזה מדהים למעריצות שלוץבחיים לא ראיתי בנאדם כל כך מדהים!! 'שאנל בואי ננצל את הרגע ונתנשק' ג'קסון אמר לי ואני צחקתי,ראיתי שג'סטין הסיט את מבטו אל ג'קסון ואמר לו
'תגיד אתה נורמלי היא לא בגיל שלך'
'מה אכפת לי אני בן,ואני בנוי לכל בת שבאה' ג'קסון אמר וחרץ לג'סטין לשון..
'תכף אני יראה לך בנוי' ג'סטין אמר ולקח את ג'קסון מימני והתחיל לדגדג אותו..
'טוב..טובבב חחח ג'סטין דיי..אני..לא ינשק אותה..' ג'ייסון אמר. הוא כזה חמוד.. אני שמתי את ראשי על ג'סטין וכל הדרך נשאר אותו הדבר.
אלפרדו וראין המפגרים בטמפל ראן
ג'סי ישנה
פטי וג'רמי דיברו
ניק וסקוטר ראו סרטוני רקדנים באינטרנט.. פלוצים שכאלו ^.^

הגענו למקום שבו יש את החלוקת פרסים,כל מי שהיה באוטו יצא חוץ ממני ומג'סטין.. 'היי שאנל,ץקשיבי רגע,אל תלחצי..אנחנו ניצא ויהיו המון פלאשים,.קחי את זה באיזי..אם שואלים אותך שאלות אל תתביישי לענות,מה שאת לא רוצה פשוט תגידי תעברו לשאלה הבאה,אני איתך ולצידך..בואי ניצא' הוא לחש לי לפני שיצאנו מהאוטו.. הוא נישק אותי נשיקה קלה על השפתיים,וכשיצאנו מהאוטו הרגשתי המון פלאשים,התחלנו להתקדם לכיוון השטיח האדום כדי שיצלמו אותנו,הסתכלתי על ג'סטין והוא הסתכל עליי ונתתי לו נשיקה קטנה בשפתיים..שוב,אחרי זה ראיינו את שנינו..
'אז אני מבין שאתם יחד?' שאל אותי המראיין
'כן' עניתי
'כמה זמן'
'בערך שבוע,ניסינו להסתיר אבל הבנו שלא יילך לנו,אני באמת רוצה שהבליברס של ג'סטין יקבלו אותי..אני לא רוצה לקום בבוקר ולפתוח את האייפון ולראות רק אייומי מוות,זה נורא..אבל אני אוהבת את ג'סטין והוא איתי ולצידי..אז אני בסדר'
'כמה אתם חושבים שתחזיקו?'
'אני לא אפתח פה לשטן את האמת,אבל אני מקווה שכמה שיותר'
'בהצלחה לכם'
וסיימנו את הראיון..התחלנו להתקדם למקומות ישיבה.
'היית גדולה בייב' ג'סטין אמר,"תודה' החזרתי לו וישבנו.
התחיל הטקס,ג'סטין היה צריך העלות להנחות רק פעם אחת..
'והמנצחת בקטגוריית פרסי הנשים היא..קייטי פרי' ג'סטין צעק במיקרופון וקייטי עלתה,ראיתי שג'סטין הולך למאחורי הקלעים ולא אל כיוון הכיסאות,לא בדיוק הבנץי מה קורה.. שלחתי לו הודעה.
'ג'ס לאן זה?' אחרי שתי שניות הוא החזיר לי 'ביקשו מימני לבוא אל מאחורי הקלעים..לא יודע למה גם..כראה שנגלה שנינויחד בהמשך ♥' הוא רשם.. לא החזרתי,אני לא אחפור לו..אחרי זה ניקי מינאז' עלתה ואמרה
'הוא כבש את כל הבנות בעולם,הוא עבר בכל יבשות העולם ובכל המדינות שבעולם,ולא מזמן הוא גם הוציא את האלבום החדש שלו believe קבלו את ג'סטין ביבר עם השיר ALL AROUNF THE WORLD היא אמרה..ג'סטין עלה לבמה בתלבושת אחרת,מחליפת הטוקסידו הוא לבש ווסט ג'ינס שחור דמויי עור ומכנס על אותו הסגנון,גופייה לבנה ונעליי סופרה לבנות..
'את האמת לא ידעתי שאני הולך לעלות בלמה,כנראה שרצו להפתיע אותי..בואו נתחילללל לוס אנג'לסססססססססססס' ג'סטין צעק במיקרופון,כל הקהל היה על הרגליים והוא התחיל לשיר.. (שימו תשיר תישמעו)
You're beautiful, beautiful
You should know it
(You're beautiful, you're beautiful
You should know it)
I think it's time, think it's time that you show it
You're beautiful, beautiful
Go, Go, Go
Baby, watcha doin'? where you at? where you at?
Why you acting so shy?
Holding back, holding back.
We're not the only ones doin' it like that, yeah like that
So DJ bring that, bring that, bring that, bring that back

'Cuz all around the world
People want to be loved, yeah
'Cuz all around the world,
They're no different than us, no
All around the world
People want to loved
All around the world
They're no different than us.

All around the world!

You're crazy girl, crazy girl you should know it
You're crazy girl, crazy girl (don't control it)
Light it up, light it up
So explosive
You're crazy girl, ye-yeah

Baby, watcha doin'? where you at? where you at?
Why you acting so shy?
Holding back, holding back.
We're not the only ones doin' it like that, yeah like that
So DJ bring that, bring that, bring that, bring that back.
[ Lyrics from: http://www.lyricsfreak.com/j/justin+bieber/all+around+the+world_21017802.html ]
All around the world
People want to be loved, yeah
All around the world,
They're no different then us., no!
All around the world
People want to be loved, oh oh oh
All around the world,
They're no different than us, oh oh oh

All around the world!

[Ludacris:]
Once again,
Dynamic duos are back!
Jb, luda!
I love everything about you,
You're imperfectly perfect!
Everyone's itching for beauty
But just scratching the surface.
Lost time is never found,
Can the dj please reverse it
In life you pay for change
Let's make every second worth it!
Anything could work if worth it
If people say you don't deserve it, then don't give in
Cuz hate may win some battles,
But love wins in the end!
You shine just like the sun
While the moon and the sun reflect your light
Beauty revolves around you, so light that

All around the world
People want to be loved,
All around the world,
They're no different than us., no!
All around the world
People want to be loved, oh oh oh
All around the world,
They're no different than us, oh oh oh

All around the world
People want to be loved,
All around the world,
They're no different than us.
All around the world!

האמת שזאת גם הייתה הפעם הראשונה שלי שאני בכלל שמעתי את השיר הזה והוא היה מאוד יפה,ניקי חזרה לבמה וג'סטין גם היה עדיין על במה..
'טוב אז ג'סטין אל תרד עדיין,ג'סטין ביבר היה מועמד בכל הקטגוריות של הבנים ובכולם הוא זכה' ניקי אמרה וכולם הריעו ומחאו כפיים,יכלתי לשמוע כמה בוזים אבל ראיתי את ג'סטין איך הוא מחייך על במה..'ובגלל זה החלטנו לתת לךאת הזכות להראות לכולנו כאן את השיר החדש שלך ולהודיע את ההודעה שרצית' ניקי אמרה..אוקע מה לעזאזאל הולך כאן?
ג'סטין לקח את המיקרופון ואמר
'טוב אז אחרי שהאלבום יגיע לכל הארצות בעולם,אנחנו נתחיל מסע הופעות..' הוא אמר..אני הייתי בשוק..
'וגם שאנל תבוא' הוא אמר..אז ירדה לי אבו מה♥


תגובות (2)

תמשייייכיכייכיכיכיכייייייייייייייי

07/12/2013 09:47

עכשיווווו אני עדיןןן מנסהה לעכללל שג'סטין באאאא ךלאררררץץץץץץץץ

08/12/2013 10:18
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך