You All That Matters To Me
עשיתי אותו דיי קצר כי גם לקח לי המוןןןן זמן להיכנס למחשב האינטרנט שלנו נדפק ועד השצלחתי..אההה וג'סטןןןן בא לארררררץץ פאקקקק יו ביצ'ססס

זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה! 8 ♥

עשיתי אותו דיי קצר כי גם לקח לי המוןןןן זמן להיכנס למחשב האינטרנט שלנו נדפק ועד השצלחתי..אההה וג'סטןןןן בא לארררררץץ פאקקקק יו ביצ'ססס

ללללללללללפפפפפפפפפפפפפפפנננננננננננניייייייייייייי הההההההההההההככככככככככככככככלללללללללללל בבבבבבבבבייייייייייייייייייייייבבבבבבבבבבבבבבררררררררררררררררררררררר בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ללללללללללללללללאאאאאאאאאאאררררררררררררץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ!!

פרק קודם:
האמת שזאת גם הייתה הפעם הראשונה שלי שאני בכלל שמעתי את השיר הזה והוא היה מאוד יפה,ניקי חזרה לבמה וג'סטין גם היה עדיין על במה..
'טוב אז ג'סטין אל תרד עדיין,ג'סטין ביבר היה מועמד בכל הקטגוריות של הבנים ובכולם הוא זכה' ניקי אמרה וכולם הריעו ומחאו כפיים,יכלתי לשמוע כמה בוזים אבל ראיתי את ג'סטין איך הוא מחייך על במה..'ובגלל זה החלטנו לתת לךאת הזכות להראות לכולנו כאן את השיר החדש שלך ולהודיע את ההודעה שרצית' ניקי אמרה..אוקע מה לעזאזאל הולך כאן?
ג'סטין לקח את המיקרופון ואמר
'טוב אז אחרי שהאלבום יגיע לכל הארצות בעולם,אנחנו נתחיל מסע הופעות..' הוא אמר..אני הייתי בשוק..
'וגם שאנל תבוא' הוא אמר..אז ירדה לי אבו מה♥

פרק 8:
נגמר כל הטקס,כל מי שהיה באוטו גם מלחתחילה נכנס שוב לאוטו ואפשר להגיד שהיה יותר מידי שקט..'אני מביא אותה איתי,אין מצב שאני משאיר אותה כאן בארץ!' ג'סטין אמר כשהסתכל על רצפת האוטו..התביישתי,אבל עשיתי מה שעשיתי..אני אוהבת אותו..הרמתי לו את הראש ונישקתי..שמעתי את ראיין ואלפרדו מהצעק אומרים 'אוווו' אבל לא היה לי אכפת,אני עם מי שאני אוהבת ואני יהיה איתו כל עוד אני יכולה..ובחיים לא חשבתי שייצא לי ליהיות עם ג'סטין ביבר,,אבל הינה עובדה יצא לי ליהיות איתו!
'אני אוהב אותך' הוא לחש לי אחרי שהתנתקנו מהנשיקה..'גם אני' אמרתי. השעה הייתה דיי מוקדמת היה רק 21:00 אז החלטנו אני וג'סטין שנכין ארוחת ערב ונאכל יחד בבית.הורדנו את כולם מהאוטוט,פטי וג'רמי והילדים כמובן ירדו איתנו אבל לג'סטין יש בית ענקי אז הם מצאו איפה ליהיות,עליתי לחדר ועשיתי מקלחת ושמעתי את הדלת נפתחת.. 'ג'סטין אני כאן' אמרתי.. אפחד לא השיב'ג'סטין אמרתי שאני כאן מה לא ברור???' צעקתי..שוב אין תשובה..'ג'סטין מה לא ברור שאנ…' באתי להגיד אבל האור נסגר..התחלתי להילחץ,מה קורה כאן?
'ג'סטין' לחשתי..אין עונה
'ג'סטין' אמרתי בקול רועד..אין עונה
'ג'סטין' אמרתי בקול רגיל…אין עונה
'ג'סטין' אמרתי בקול חזק יותר..אין עונה..
'ג'סטין' צרחתי חזק1! 'מה?' הוא נכנס לחדר אבמטיה וצחק כמו מפגר.. 'מה קרה' הוא אמר מסה להעיבר את פניו מחיוך למבט רציני..'מפגר אתה עשית את זה?' אמרתי שכיסיתי את הגוף שלי עם הווילון של המקלחת. 'לא' הוא אמר וצחק.. 'מפגר מה ניראה לך שאני צוחקת איתך ג'סטין??? בחיים שלך אל תעשה לי את הדבר הזה,חודש בלי נשיקות,שנה בלי חיבוקים ומהיום אתה לא קורא לי בייב רק בשם שלי!! זה לא משחק דביל כמעט קיבלתי הקף לב..אם כל כך רצית שאני יקבל התקף לב למה נכנסת אידיוטטטט' צעקתי עליו וסגרתי את הווילון בדרמטיות,פתחתי שוב את המים ולא שמעתי שהוא יצא,הוא שהוא בכלל התחיל ללכת..'שימי שנייה שוב את הווילון עלייך' הוא אמר..שמתי והוא התקרב ונישק אותי..וואו טיימינג מושלם. 'די נו תעזוב אותי אמרתי חודש בלי נשיקות' אמרתי לו ושחררתי אותו.. הוא הסתכל עליי ואז לרצפה.. 'עכשיו צא' אמרתי לו..הוא הסתכל שוב עליי,על הרצפה,עליי ויצא. הוא אידיוט! סיימתי להקלח ויצאתי מהמקלחת,שמתי מכנס קצר פשוט בצבע שחור וחולצה פשוטה זרוקה,אני לא ישקיע יותר מידי אני בבית,ירדתי למטה וראיתי דרך החלון שיש בחדר מדרגות ג'קסון וג'זמין בבריכה קטנה שוחים יחד וג'רמי ופטי יושבים ומדברים,ירדתי עוד טיפה למטה וראיתי שג'סטין יושב ורואה טלוויזיה..ירדתי עוד למטה והוא הסתכל עליי,עצרתי לשתי שניות,נצתי בו מבט של 'מפגר' וחזרתי לרדת במדרגות,הלכתי למבטח והתחלתי לבשבל..אני כן רוצה להשיעק כאן כי זה ארוחת ערב לפטי וג'רמי ואני מאוד רוצה שהם יתגאו בי ^~^
עכשיו הדילמה..מה אני אכין? מה אני אכין מה אני אכין?? נו ברור,ספגטי..לא בלאכס..אה יש לי רעיון!!
לקחתי בשר ושמתי אותו בצלי,הכנתי פירה\תפוחי אזמה (מה שתבחרו) וסלט..בדיוק שבאתי לסובב את הבשר בצלי הרגשתי ידיים שעוטפות את הבטן שלי..זה ג'סטין..הוא התחיל לנשק לי את הצוואר,ושתבינו שאנחנו רק יומיים יחד וכבר הוא אונס לי ת'צורה!! 'די אמרתי לך בלי חיבוקים' אמרתי..'אני מצטער נו חשבתי שתקחי אתזה בקלות..נו' הוא אמר והוסיף 'בייב'.. 'בחיים שלך אל תקרא לי יותר בייב' אמרתי כשהסתובבתי אליו,מצחינו התנגשו ,הוא עטף אותי בידיו ונישק אותי..למרות שאמרתי לו שאסור!! הוא עזב אותי ועזר לי לבשל,בואו נגיד שלתת לג'סטין להוציא תפוחי אדמה מנהתנור בלי שחצי מהתבנית תיגמר עד שהיא תגיע לשיש זה רעיון לא כל כך טוב..שמתי את האוכל על השולחן,וכולם באו לאכול..התיישבנו מסביב לשולחן.
'אני רוסה בשררר' ג'קסון צעק ופטי הניחה לו ולג'זי על הצלחת את אותו הדבר.
'אמא אני מביא איתי את שאנל למסע הופעות ואפחד מכם לא מנסה אפילו לעצור אותי' הוא אמר והצביע על ג'רמי ועל פטי.
'מה..לא אם מפריע שאני אבוא אז אני לא אבו זה בסד..' באתי להגיד אבל ג'סטין עצר אותי..
'לא חחח הצחקת אותי!! בחיים אני לא משאיר את הבת זוג שלי איפושהוא בעולם ושאני נמצא בקצה השני שלו..' הוא אמר.
'רגע רגע,בת זוג??' שאלתי.. בלי יותר מידי סיבוכים הוא נישק אותי,ג'רמי ופטי אמרו דברים כמו 'יש כאן ילדים' או 'ג'רמי תסתיר להם את העיניים' יכולתי להרגיש את החיוך של ג'סטין האידיוט הזה באמצע הנשיקה..'עכשיו זה עונה לך על השאלה?' הוא שאל אותי.. 'כן' אמרתי וחייכתי.. 'יופי' הוא אמר ונישק אותי שוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך