fiki634
אממ לרוב הבדיחות יש קרדיט לדסי מי לאבב ♥
מי שרוצה לקרוא סיפורים מדהימים.. תכנסו לפרופיל של jasica800 זאת דסי שלי :)
דסי? יש לך סיפורים ממש יפים ;)
וכרגע בחנתי אותך לראות עם את מסתכלת בשיתוף ומסך ולא את לא !! חצופונית!



-♥-
אפיק

זה שיר אהבה פשוט2 פרק 12

fiki634 04/09/2011 837 צפיות אין תגובות
אממ לרוב הבדיחות יש קרדיט לדסי מי לאבב ♥
מי שרוצה לקרוא סיפורים מדהימים.. תכנסו לפרופיל של jasica800 זאת דסי שלי :)
דסי? יש לך סיפורים ממש יפים ;)
וכרגע בחנתי אותך לראות עם את מסתכלת בשיתוף ומסך ולא את לא !! חצופונית!



-♥-
אפיק

~פרק 12~
אנחנו בדרך למלון מדברים על מה נעשה איך נמצא אותו , ופתאום משום מקום הטלויזיה והמעריצות משום מקום באים אלי משום מקום ומתנפלים על ג'סיקה הייתי בשוק , ואז באה אלי כתבת..
"שלום לך.. אממ איך קוראים לך?" היא אמרה
"ג'סטין ביבר?" אמרתי.. אין מצב שהיא שואלת אותי איך קוראים לי.. זה ממש מוזר..
"ג'סטין ביבר.. אהה ג'סטין ביבר?" היא אמרה
"האחד והיחיד" אמרתי ודפקתי חיוך עננקיי.. "כולם! ג'סטין ביבר is in the house"
"איפה איפה? " כולם באו ושאלו אותי..
"בדיוק מולכם" אמרתי וחייכתי חיוך ענקי שוב.
"איפה איפה אנחנו לא רואים!" כתב אחד אמר לי כאשר הוא מחזיק את החולצה שלי ואני באוויר "תקשיב מותק תגיד לי עכשיו איפה הוא ואני יתן לך 100 דולר".
"אממ אוקי דיל.. אבל תתן לי קודם ותוריד אותי!" אמרתי כאשר החולצה שלי עוד שניה יורדת ממני , ראו את הקעקוע שלי של ישו ואמרו "אההההההההה!!!!!!!! זה ג'סטין ביבר!" , כולם עלו עלי למה הם לא כמו המעריצות בארצות הברית? התחילו לשאול אותי מה אני עושה פה והאם אני באתי לעשות את ההופעה שלי , לא הבנתי מה הם רוצים.. אמרתי כן כן ברור ואז נזכרתי שיש לי הופעה ב 14 באפריל..
ג'סיקה הביטה בי במבט של.. איך אתה יכול לשכוח את זה ואמרתי לה שיש לי הרבה הופעות שאני כבר לא זוכר.. היא אמרה.. כן כן ממממללללללללאאאא! וצחקה.. לא מעריכים אותי בבית הזה.. אהה רגע זה לא בית.. היא הוציאה אותי מערמת הכתבים והמעריצות והתחלנו לברוח בכול מקום שעברנו שהיו אנשים בכול מקום בכול חור שעברנו לידו אפילו אנשים הצטרפו לריצת המרתון הזאת..באמת ריצת מרתון עד שהגענו למלון ההבטחה שהארץ הביאה לנו "במתנה" עצרה אותם ועלינו לחדר.. מתנשפים ומתנשמים נכנסנו לחדר ..חם פה מידי.. איפה מדליקים פה את המזגן? אופפ! חם לי! טוב נמאס לי אני נכנס להתקלח..
"ג'סיקה? איפה את?" אמרתי כשאני פותח את הדלת של החדר שרותים ופתאום צרחה! המאבטחים מעיפים את הדלת ונכנסים.
"מה קרה? כולם בסדר?" אמר המאבטח.
"כן הכול בסדר" אמרתי שאני יושב על הפינה של המיטה עם כתם אדום בצורת כאפה של היד של ג'סיקה , תתפלאו או לא מצאתי אותה וגם את השלט של המזגן.. התברר שהיא הייתה במקלחת והשלט היה על הקיר.. אממ לא מחזה נעים בעיקר בשבילי..חח חח אייהה..?.
ג'סיקה יצאה עם בגדים ואמרה "זהו עכשיו אתה יכול להיכנס! ושזה לא יקרה עוד פעם! אמממ? ג'סטין? מה עושים פה המאבטחים? הם לא צריכים להיות למטה?" אמרה ג'סיקה.
"למה? מה יקרה? יש למטה מאבטחים.." אמר ראש המאבטחים , בכללי אני לא יודע איך קוראים לזה אבל עדין..
"נראה לך שזה יספיק לעצור אותם?" אמרתי ופתאום באו אלפי מעריצות והתנפלו אלי קרעו לי את הבגדים ונשאירו אותי עם התחתונים..
"יופי תודה רבה חסכתן לי הורדת בגדים לפני המקלחת" אמרתי כאשר המאבטחים מנסים להציל אותי מהמעריצות הצורחות.
פתאום אחת מהמעריצות נתנה לי סטירה ואני התעלפתי.
"אייפפ מסריח! למה לא נכנסת להתקלח כבר?" אמרה ג'סיקה כשאני התעוררתי קלטתי שאנחנו קשורים כולם בכיסאות בגב של השני אני , ג'סיקה ואיזה 20 מאבטחים..
"וואוו יש לי מעריצות רצחניות פה! אני עובר לגור כאן מחר!" אמרתי והתחלתי לצחוק
ג'סיקה נתנה לי עם הקוקו שלה מכה קטנה בעין.. " שלא תחשוב על זה אפילו!"היא אמרה "ולחשוב שאני מפסידה על זה ימי לימודים.. אחח מה אני עושה בשבילך.." .
"ממהה? את לומדת? באיזה כיתה את?" שאלתי
"כיתה י' אמרתי לך אלפי פעמים! אתה מקשיב לי בכלל?" היא שאלה
"כן אני מקשיב אחחממ אחחמ לרוב הדברים אחחממ אחחממ.." אמרתי
"מה אמרתת???" היא שאלה כאשר אנחנו יושבים אחד ליד השני והיא מנסה להרביץ לי..
"מספיק!!" אמרה מעריצה כאשר כול המעריצות מסתכלות עלי במבט מאוהב..
"אממ ג'סיקה? אממ.. ג'סיקה? הן מפחידות אותי.." אמרתי לה כאשר הן מוציאות אותי ואת הכיסא מהקשר וקושרות אותי בכיסא נפרד בקשר חזק יותר "איהההה!!!!!!! חלש יותר! " צעקתי עליהן "זה כואב לי!" .
"אל תגעו בו!" צעקה ג'סיקה " הוא שלי ורק שלי! אתן תשחררו את הפוצי החלשלוש שלי..".
"פוצי?" שאלתי "פוצי??" שאלתי שוב כאשר כולם נקרעים מצחוק.. "אממ ג'סיקה סיכמנו מראש שאת לא קוראת לי ככה בפומבי או שאני יקרא לך בשם בסודי..".
"אויי נכון.. חח זה לא יקרה עוד פעם.. סורי?" היא אמרה באנגלית…"איט איז אוקי (זה בסדר) " אמרתי לג'סיקה ונתתי לה נשיקה באוויר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך