fiki634
מקווה שנהנתם
תגובות בבקשה


-♥-
אפיק

זה שיר אהבה פשוט2 פרק 13

fiki634 05/09/2011 776 צפיות תגובה אחת
מקווה שנהנתם
תגובות בבקשה


-♥-
אפיק

~פרק 13~
"מה השם הסודי??!?!?!" צרחו כול המעריצות , אממ זה מפחיד טיפה.
"אני יגיד עם תשחרו את כולם!" אמרתי "אבל גם קצת את הקשר שלי למה זה ממש כואב לי.." חייכתי חייוך מאולץ.
"טוב! אבל אותך לא! אנחנו רוצות אותך לתמיד!" הן אמרו ואני מסתכל על ג'סיקה והיא מחייכת.
"אממ הלו? ג'סיקה? חיוך? סליחה את פוגעת בי!" אמרתי.
"סליחה פוצי אבל מה לעשות ככה החיים" היא אמרה וצחקה.
"אממ הלו? אנחנו רוצות לדעת את השם הסודי!" אמרו המעריצות.
"טוב אני יגיד! אבל כמו שאני אמרתי קודם תשחרו אותם! כולל את כולם!" אמרתי וקיוויתי שהן יבינו שזה כולל אותי.
"טוב! אבל לא אותך!" הן אמרו כשהן משחררות את ג'סיקה והמאבטחים.
"יופי עכשיו אני יגיד" אמרתי ואז ראיתי שג'סיקה וכול המאבטחים בורחים , הם פשוט רצו מהדלת ירדו ושמעתי את ראש המאבטחים צועק "Freedom!!!!!!!" אוקי.. גם הוא נכנס לרשימת המפחידים. :)
"טוב! אתה צריך לגלות עכשיו!" הן אמרו
"אוקי.. man do what he need to do" אמרתי , ובשניה שבאתי לספר ג'סיקה נכנסה לחדר עם מלא מאבטחים.. עם אני לא טועה היו שמה איזה 100 אנשים.. אולי יותר 120 או 150 בכול מקרה..אממ רגע איך זה שכול כך הרבה אנשים נכנסים לחדר אחד? אמ.. אייהה מישהו יושב עלי..
"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאייייייייייייייייייייייההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צרחתי ברגע שכולם הלכו "מכות" אממ נראלי שג'סיקה התיידדה איתן.. הן עושות לק.. אוקיי…
"לחיים אדומות!" צעקתי , כולם הסתכלו ולא הבינו ורק ג'סיקה הסתכלה עלי במבט כועס כזה..
"מה זה קשור?" שאלו המעריצות , עכשיו שאני חושב על זה המעריצות פה מתנהגות ממש מוזר.. כאילו אם אני הייתי מעריץ של עצמי (אממ אני כבר מעריץ של עצמי אבל עדין ) הייתי לוקח אותי הביתה או משהו.. אולי לגלידה.
"אממ.. השם הסודי אולי?" אמרתי וכולם לא הבינו מה זה קשור לשם סודי , אמרתי שהיא מחייכת יש לה לחיים אדומות וזה חמוד מאוד , חייכתי.
ג'סיקה התביישה..לא הבנתי למה.. אבל עדין.
"ממה יש להתבייש?" שאל המאבטח שישב עלי "לי קוראים סטפן ושהייתי בבית הספר היו קוראים לי סטפני" כולם צחקו , הוא התבייש גם.
"זה לא נורא.. לי היו קוראים ג'סטינה" אמרתי למאבטח וגם הוא צחק.
"מעכשיו אני ממנה אותך למאבטח הראשי שלי! אתה צמוד עלי 24\7 ואני יביא לך סכום נאה.. דיל?"אמרתי.
"דיל אבל תגיד לי מה הסכום" הוא אמר ולחשתי לו באוזן את הסכום.


תגובות (1)

יפה!!! חבל שלא הרבה קוראים את הסיפור ואת רוצה לגמור אותו… הוא ממש יפה :)

05/09/2011 15:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך