fiki634



-♥-
אפיק

זה שיר אהבה פשוט2 פרק 14

fiki634 05/09/2011 814 צפיות 5 תגובות



-♥-
אפיק

~פרק 14~
ואז סטפן הזה משום מקום התנפל על כול המעריצות סגר אותן בחדר כולשהו ונתן לנו לברוח ולהיות חופשיים דבר ראשון שעשינו זה להתקלח למה אני ממש מסריח , ודבר השני היה לחפש את כריסטיאן.
חיפשנו יום יומים ואפילו שלושה ואז מצאנו , התברר שבארץ הזאת כולם שונאים אותו! לקחנו אותו את הדברים שלו שילמנו על החדר במלון ועל טיסה וחזרנו לארה"ב הבאנו אותו לאמא שלו ואנחנו הלכנו אל הבית של ג'סיקה.. היא עדין חיה עם ההורים שלה כמוני , כריסטיאן יותר גדול ממני ככה שהוא כבר גר לבד.
אמא שלה פתחה לנו את הדלת "שלום ג'סיקונת שלי!! איפה היית? למה לא חזרת אלי? את נראת כול כך שזופה! אממ שלום חח מי אתה?" היא אמרה.
"אמא זה ג'סטין! את לא ראית את התמונות?" ג'סיקה שאלה
"ברור שראיתי אבל הוא הסתפר.. לא זהיתי אותך! למה הסתפרת? היה לך ממש יפה" אמא שלה אמרה
"חח תודה אבל פשוט היה ממש חם בישראל ככה שנאלצתי להסתפר" אמרתי בעצב.
אמא שלה הציאה לנו לעלות לחדר ועלינו אמרנו תודה בכול מקרה , ישבנו צוחקים ביחד בלי שום סיבה , אמרתי לה שאני אוהב אותה ונישקתי אותה היא ממש מתוקה אני אוהב אותה מאוד.
"בוא תראה משהו התברר שבאיזו שהיא שיחה שלנו נשאר הטלפון שלי דולק וצילם פשוט את איך שהפכנו להיות חברים ושלח לכריסטיאן. ראיתי את זה שחיברתי את הטלפון למחשב בישראל." היא אמרה.
"נו? אז למה את מחכה?" שאלתי "תראי לליי!" אמרתי , הסרטון התנגן ' "אז מה עכשיו?" אמרתי לה "מה תעשי? את אוהבת אותו בכלל?" ' אמר בסרטון הקטע
' "אני לא יודעת אהבתי ועכשיו אני כבר לא יודעת" היא אמרה והסתכלה עלי
"למה את לא יודעת?" אמרתי לה כשראשי שמוט למטה והשיער שלי מכסה את כול הפנים ורואים רק את האף שלי.
"כי פגשתי אותך" היא אמרה הסתכלתי אליה ואמרתי "מה זאת אומרת?".
"אתה מצחיק אותי ואני .. לא יודעת עזוב זה גיל ההתבגרות שלי!" היא אמרה התקרבתי אליה ואמרתי לה 'אין לה מה לדאוג ככה זה בחיים גם בגיל ההתבגרות וגם בהמשך' הייתה שתיקה אני והיא מסתכלים אחד לשני בעיניים ומתקרבים בהילוך איטי ופשוט מתנשקים ככה סתם פתאום השפתיים הרכות שלה נגעו בשלי אנחנו עוצמים את העיניים והלב שלי בעננים ואז.. אמא שלי באה ולא רצתה להפריע לקטע השובר ללבות הזה אבל היא הייתה חייבת השעה הייתה רבע לשבע והיא אמרה שאני צריך ללכת להתארגן לראיון , הפסקנו להתנשק אמרתי לג'סיקה שתעלה עם אמא למעלה אני יחנה את האוטו ובא'.
"וזה שלח אליו?" אמרתי לג'סיקה.
"כן.. כנראה הסתכלתי בטלפון שלו וראיתי את הסרטון!" היא אמרה.
"בגלל זה הוא עזב!" אמרתי מופתע "אנחנו הולכים אליו עכשיו" , והלכנו אליו ,דיברנו איתו וכן זאת הסיבה.. הצטערנו מולו אמרנו שלא התכוונות ואנחנו מצטערים , הוא אמר שזה בסדר והתחבקנו חיבוק משלוש.
הלכנו אלי הביתה החדר שלי היה מסודר ממש , התברר שאמא שלי הייתה נורא משועממת ובכך שסידרה היא הלכה לקנות מוצרי ניקוי ומצאה חבר.. קוראים לו אמיר , הוא ממש יפה לפי מה שג'סיקה אמרה שהוא מושלם , " אני יותר נכון?" שאלתי אותה.
"ברור שכן פוצי שלי! אתה אהבת חיי!" היא אמרה ונישקה אותי חזק מאוד והתחבקנו.
"איזה זוג משמיים הם. נכון אמיר?" אמא שאלה
"כן כמונו" אמר אמיר והם התנשקו
"אייכ!!!!!!!!" אמרתי ובאותו זמן ג'סיקה אמרה "אוווווו!!" הסתכלנו אחד על השני וצחקנו


תגובות (5)

ממליצה לכל מי שרואה תגובות אחרונות לקרוא את הסיפור הזה!
זה סיפור כל כך מדהים :)

06/09/2011 15:54

מהמם!!!
(ואשמח אם תקראי את הסיפורים שלי)
:)

06/09/2011 17:06

חח תודה ;)
ואני לא יודעת מה לעשות בפרק הבא..
רעיונות?

18/09/2011 07:55

כןןןן ברור!!!! ג'סטין וג'סיקה לא יכולים פשוט להיחשף לציבור בתור זוג, יאימו על חייה של ג'סיקה (מה שחווה עכשיו סלינה גומז המסכנה…) אז חייב להיות להם סוד (גם את מרגישה שאני בערך מזכירה את "חייו של כוכב לנצח"? חח לא נורא) לדעתי את גם יכולה להוסיף את הרגשות של ג'סיקה, (מנקודת המבט של ג'סיקה) זאת אומרת… האם היא אוהבת אותו באופן אובססיבי כמו שהוא אוהב אותה? זאת אומרת שאם היא לא אוהבת אותו באופן אובססיבי (כמו מעריצה) אז היא בטח לא ממש חיבבה אותו לפני שהם נפגשו (שזה מזכיר במעט את הסרט "התאהבתי בכוכב" של דיסני…) ואז הוא גרם לה להתאהב, טוב, חפרתי, אני בטוחה שאת תצליחי לעלות על רעיון טוב שימשוך קוראים ואני סומכת עלייך :)
לאב יו פיקי ♥

30/09/2011 03:01

לאב יו too >3

04/10/2011 13:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך