זוגיות זה כמו אוטובוס -תמיד יהיה עוד קו

24/01/2023 174 צפיות אין תגובות

" זוגיות זה כמו אוטובוס , תמיד יהיה עוד קו "
אבא שלי אמר לי
אחריי עוד שברון לב שחוויתי
זה אמנם לא הפעם הראשונה שהוא אומר את זה כי הוא ואני יודעים עם כמה פרידות התמודדתי בחיים ,אבל זאת הפעם הראשונה שאני חושבת שבאמת הבנתי את זה .
האמת שזה הדבר הכי נורא להגיד למישהו ואחריי פרידה , זוגיות זה כמו אוטובוס-תמיד יהיה עוד קו,
זה כמו להגיד:
זה יעבור , יהיה בסדר
הכל עובר בסוף
גם זה יעבור
הזמן עושה את שלו
הזמן מרפה את הכל
ועוד כל מני משפטים כאלה לאחרים שבתכלס נכונים פיצוצים אבל פשוט לאותו רגע הם לא עוזרים .
חוויתי פרידה וזה מה שאבא שלי אמר לי ישר אחרי שזה קרה
כמה ימים אחריי הצלחתי סוף סוף למצוא מישהו שיכל להבין את הסיטואציה שלי , שאני לא רוצה לצאת עם אף אחד ולמצוא לי איזה ריבאונד כי אף אחד לא פגע בי וזה לא מגיע לאף אחד להיות ריבאונד. אולי זה גם למה הסכמתי להפגש ורציתי בזה , כי הוא הבין .
ומצאתי בו מקום של הכלה וכנות לשתף אותו במה שעובר לי בראש .
להגיד לו , " אבא שלי אמר לי שזוגיות זה כמו אוטובוס – תמיד יהיה עוד קו.
ועם כמה שזה אמירה מאוד מעצבנת להגיד אחריי פרידה יש בזה משהו הרבה יותר עמוק .
תחשוב על זה ככה , לפעמים אתה בא לאוטובוס בזמן שתכננת , עולה עליו והוא מביא אותך ליעד .
וכל יום אתה בטוח שזה הקו הכי טוב שתמצא שיכול לקחת אותך ליעד .
עד שיום אחד אתה מגלה שהקו הזה עושה לך סיבובים בעיר וכל הזמן נתקע בפקקים לעומת קווים אחרים .
אז אתה מחליט לבדוק מסלולי אוטובוס אחרים , ואתה מגיע לסיטואציה שאתה מעדיף לקחת 3 -4 קווים כל יום ולהגיע ליעד בזמן מאשר לקחת קו אחד שעושה סיבובים.
עם הזמן זה מתיש אותך
אז אתה מחליט אולי אני אחזור לאותו קו
ואתה עולה עליו , עוד פעם אחת אחרונה רק בשביל לדעת אם צדקת או שאתה חי באשליות .
אבל המניאק הזה חוזר על אותם הדברים ואי אפשר לשנות אותו כי זה המסלול שלו , זה מה שהעירייה קבעה .
ואתה פשוט לא מרוצה מזה
ואתה כועס על העירייה כי עוד קצת והקו הזה יכל להיות מושלם.
אז אתה עוד פעם מחליט לוותר עליו והפעם אתה גם יותר שלם עם זה.
אחריי שניסית עוד כמה קווים אתה יודע שאתה יכול למצוא קו יותר טוב ממנו .
אז אתה מחפש ומחפש , הבעיה שלכל הקווים שאתה מנסה באותה תקופה יש איזשהו פאק .
נהג אחד משתולל בנסיעה , נהג אחר נוסע לאט כל כך ואתה מאחר .
ובחלק מהפעמים אתה עולה על קו ואתה לא שם לב לתחנות כי הקריזה חלשה או כי אתה מעופף במחשבות, אז בטעות יורד בתחנה הלא נכונה.
זה גם מלמד אותך איזה לקח להתחיל להסתכל כל הזמן על המסך של התחנות ולהיות בהיכון לרדת בתחנת היעד .
לפעמים אתה מאחר לאוטובוס ואתה בא לתחנה ממש ברגע האחרון , לפעמים הנהג שם לב אלייך עוצר לך ולפעמים הוא פשוט חרא וממשיך ומבחינתו זה בעיה שלך שלא התעוררת בזמן .
לפעמים אתה מחכה בתחנה , פשוט מחכה , והקו שתכננת לעלות עליו לא מגיע . ועוברים עוד ועוד קווים באותה תחנה , ואתה פשוט לא עולה על אף אחד כי אתה מחכה לקו אחד ספיציפי
ולצערך לעירייה לא אכפת ממך כי אתה רק עוד תושב בעיר הזאת , אז אף אחד לא יתקשר להגיד לך שהקו לא יגיע היום.
אתה מתייאש , זה מתחיל להמאס אליך כל התחבורה הציבורית הגרועה הזאת ,אז אתה מעדיף לא להגיע לתחנה יותר
ואתה לא מגיע תקופה
אתה מעדיף ללכת ברגל
ולא משנה ליד כמה תחנות אתה הולך , אף תחנה לא גורמת לך להגיד שאתה רוצה לחכות בה לאוטובוס לא משנה כמה נקייה ויפה היא או כמה היא מלאה בגרפיטי.
וככה אתה ממשיך את חייך , עד העונה הקודרת של השנה , החורף .
העונה הזאת לא מאפשרת לך יותר ללכת ברגל אתה כל הזמן מגיע רטוב ולא כיף לך .
אז אתה אומר לעצמך , אולי ניסע באוטובוס?
ואתה מחליט לעלות על קו , שבדקת בmoovit ואתה מקווה שתגיע בזמן לאן שאתה צריך ושהאוטובוס הזה לא יעשה לך בעיות.
כשאתה עולה עליו ונוסע הוא עוצר בכל התחנות הרלוונטיות אבל לא עושה סיבובים , הוא נותן לכל בנאדם לעלות בקצב שלו . הנהג עוצר את האוטובוס כשהוא רואה אדם עם כיסא גלגלים ומביא לו את הרמפה לעלות .
האוטובוס הזה מכיל אותך , אבל באמת .והוא לא עושה יותר מדי עצירות ולא נוסע על 3000 קמש וגם לא על 20 הוא פשוט בקצב הנכון .
והוא מביא אותך ליעד , ואתה בהלם , בהלם ממה שהקו הזה יכול להציע .
אז כל יום בחורף הוא מלווה אותך ועוזר לך לעבור את התקופה הקשה הזאת של הגשם והסערה , הוא גם ממש מביא אותך עד ליעד שלא תצטרך ללכת יותר מדי בגשם , וגם אם תלך זה בסדר כי בזכותו אתה זוכר להביא מטרייה.
ואיכשהו נגמר עידן החורף והאביב מגיע .
והעירייה ביטלה את הקו הזה , החליטה שהוא לא אפקטיבי לרוב התושבים-הוא לא עוצר בכל התחנות הרלוונטיות , אבל בשבילך הוא היה מושלם .ואתה מרגיש כאילו העירייה לא רואה אותך ולא אכפת לה ממך בשיט.
אתה עוד אחד מני רבים ,אתה מיעוט .
זה השלב שאתה כבר מתחיל להשתגע ועוד פעם עושה את כל המסלולים האחרים ומחפש עוד קו כמו הקו הזה אבל אין פשוט לא קיים וזה מחרפן אותך ופאק איט נמאס לך מאוטובוסים ,כל האוטובוסים חראות פשוט כולם
וחסר לך רק את הקו הזה ששיגע אותך לחלוטין וישבור את גב הגמל ויגרום לך לרצות להפסיק להיות תלוי באוטובוסים , כי כמה פאקינג אפשר?!
אז אתה חוסך כסף , והרבה .
מספיק בשביל לעשות רישיון , ואתה עם המורה לנהיגה שמלמד אותך את כל התמרורים והחוקים והנהלים ואתה כל כך בדרייב על זה מה שנקרא.
ואז אתה נרשם לטסט , ונכשל
ועוד פעם טסט , ועוד פעם נכשל
ועוד פעם טסט אחרון חביב אתה אומר לך אבל הטסטר הדפוק הזה דפק לך ברקס בחנייה .
ואז סוף סוף זה מגיע , הטסט הרביעי . עברת . סוף סוף.
ועכשיו השלב הבא הוא לחסוך כסף בשביל לקנות רכב .
רכב יוקרתי יפה כזה
ואתה חוסך וחוסך, בודק את האופציות עד שאתה מוצא את הרכב המושלם בשבילך , גם אם הוא יד שניה או שלישית.
ואתה נהנה מהנסיעה עליו כל כך לא אכפת לך שהוא שותה דלק למרות שהייתה מעדיף דלקן
ולא אכפת לך מאיכות הסביבה , וכשהרכב לא מרגיש טוב אתה לוקח אותו למוסך ומטפל בו כל כך יפה כל הזמן דואג שהוא יחזיק מעמד עוד הרבה מאוד שנים , והוא מלווה אותך בכל החוויות שלך ,בכולן.
וכשהוא לא מצליח ,זה הכי כואב
להבין שאי אפשר עוד לתקן אותו , שיהיה לו יותר טוב בהריסה.
כי הוא מזמן כבר לא נוסע כמו פעם , והמנוע שלו רועש . לפעמים תוך כדי נסיעה הוא נכבה והוא בכלל כבר לא מסוגל לעלות על כבישים מהירים .
אז כן זוגיות זה כמו אוטובוס – תמיד יהיה עוד קו "
אמרתי לו את זה , כשאני בדיוק אחריי פרידה
ובואו נעזוב בצד את השיחה המטורפת שאלייה זה נגרר
רק היום , חיכיתי בתחנת האוטובוס , על מנת להגיע ליעד , היעד שהוא בעצם אותו בחור ששבר לי את הלב . לראות אותו עוד פעם ואולי לנסות
אבל ממש לפני שהקו הגיע , התקשר אליי אותו אחד שבאמת הכיל אותי .
להציע לי טראפ ברכב .
וכאן הדילמה האמיתית של החיים , כמה אוטובוסים אתם מוכנים לעבור כדי להבין שיותר טוב לנסוע במכונית?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך