זוג קשישים מתוקים פרק י'

בקי 30/11/2012 736 צפיות 5 תגובות

פרק י'

נכנסתי פנימה והוא קם מכיסאו והתקרב אלי "הי מלמל מה שלומך"????

"בסדר גמור עניתי ומה שלומך"????

הוא חייך אלי את חיוך המיליון דולר כשהוא חושף שינים בוהקות בלובנן ליטף את שערי הגולש והמבולגן וחזר לשבת על הכורסא שלו.

"שבי דולי"

התיישבתי כששולחן הכתיבה שלו שמסודר בדיוק מופתי רק כמו רופא מנתח מסוגל לשלוט בכזה סדר.

"מה הייתה הבעיה שהתעוררה והיית חייבת לרוץ לבית החולים"?

סיפרתי לו בקיצור והוא חייך ואמר לי את אשה מקסימה ואני גאה בך והנה עכשיו בתור רופאה אני גאה בך שבעתיים.

"לפתע נוצר וואקום בין שנינו ואני מילאתי אותו ראשונה ושאלתי באם הוא מוכן להזמין אותי למסעדה בערב"????

"את מתכוונת ברצינות דולי ? את לא חוששת שמא תשובי הביתה כרותת אבר אחד מגופך החטוב"????

"למען האמת אני מאד דואגת אך חייבת להתנסות אולי השד לא נורא כל כך☺☺☺☺☺"

"הייתי שמח להזמין אותך דולי יקירתי אבל הערב אני במקרה עסוק ואני עוד כמה דקות חייב לצאת לאן שהוא "

קמתי ממקומי ויצאתי מהחדר.

לא הצלחתי להשתלט על הדמעות כיצד אני בטפשותי תוך שנייה שיניתי את כוון המחשבות שלי.

נכנסתי לשירותים ושם התגברתי על הדמעות ולמזלי היה לי בתיק אודם מרחתי את שפתי באודם ורוד שכל כך התאים לעורי הלבן ניסיתי להשתלט על התלתלים שלי וכשהכל היה פיקס מיהרתי לצאת ונכנסתי לחדרו של יוסף.

הוא קיבל אותי בזרועות פתוחות ואכן הוא נראה מצויין.

"דולי שלי אמר לי הרגע דיברתי עם אמא והיא אמרה לי שעזרת לה ושהיא אוהבת אותך מאד מאד,

ויש עוד מישהו שאוהב אותך מאד מאד נשמע קולו של דן ממש מאחורי, סליחה צחק יוסף אתה רק במקום השלישי כי אני במקום השני ☺☺☺☺☺.

"פרופסור אמר יוסף לדן אולי אתה מוכן לשחרר אותי מחר לבית המלון שהצעת לי והטוב הוא ששם יהיה לי מעקב צמוד והשהייה בבית מלון לכשעצמה תיטיב עם מצבי , בצעירותנו היינו פעמים לאין ספור עם שולמית מתארחים בבתי מלון וכולם היו יוקרתיים עד שהזדקנו וחליתי והנה אני כאן שוכב לפניכם כמעט גרוטאה"

"אני מציע לך יוסף ענה לו דן שתמתין עוד מספר ימין עד שנפנה אותך לבית מלון, אתה מחובר למוניטור ומקבל חמצן כך שזה לא אידיאלי לשחרר אותך במצב שכזה"

"טוב אדוני מקבל את כל מה שאתה מחליט לגבי דידי".

"אבא שאלתי אותו אתה רוצה שאסע להביא את אמא"???

"לא מאמי היא ביקשה ממני לא לשוב היום לכאן כי היא נחה בבית ויש לנו קשר טלפוני הדוק".

"אוקי יוסף חייכתי אליו אני ברשותך גם אסע הביתה ומחר בבקר בלי נדר נפציע אמא ואני לבקר אותך מה דעתך"?????

"לכי לנוח מאמי שלי ולפני שאת נכנסת לביתך תבקרי אצל שולמית ותבקשי ממנה שתהיה אתי בקשר"

"ודאי לא חשבתי לא להיכנס אליה, ואתה יודע שאני צריכה לשוב לעבודה מחרתיים ואז אבוא לבקר אותך לאחר סיום יום העבודה שלי"

"טוב מתוקה נחיה ונראה ועכשיו סעי הביתה אוהבת אותך ומודה לך על כל מה שאת עושה בשבילנו".

גחנתי לעברו ונישקתי לו על מיצחו ומיהרתי לעזוב את החדר.

דן המתין לי בפינת הפרוזדור.

"ביי דן נתראה מחר בבקר"

"דולי אם אוכל להתפנות הערב מותר לי להתקשר אלייך"????

"למען האמת נזכרתי כי אני עסוקה גם אז שיהיה לך המשך יום נפלא "

המשך יבוא


תגובות (5)

יואווו בקייי זה פשוט מדהים רואים שהכתיבה זורמת בעורכייך תמשיכייייי!!!

01/12/2012 09:08

תמשיכיי !! ממש ממש ממש יפה :)

01/12/2012 09:43

לילוש ואללה הכתיבה ממש ממש זורמת בעורקי – נראה לי שאין לי דם אלא כתיבה ☺☺☺☺ ולך מירי גם מודה מאד מאד שתיכן שתהיינה לי בריאות תלמידות טובות והרבה הצלחה בכל אשר תפסעו ממני בברכת שבוע נפלא בקי ♥♥♥♥♥

01/12/2012 13:37

תמשכי בקי !!

02/12/2012 06:32

יואו תודה ;)))))) יואו בקי את כזאת נשמה טהורה חיחיח >

02/12/2012 06:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך