White Moon
מקווה שאהבתם את הפרק ~+~,ותודה לכל הקוראות :)

זיכרונות-פרק 13 ^.^

White Moon 02/04/2014 820 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם את הפרק ~+~,ותודה לכל הקוראות :)

(לין)
חזרתי מחברה ב12 בלילה ,נכנסתי לבית הוא היה ממש שקט "הם בטח ישנים" אמרתי לעצמי .
פתחתי את דלת חדרו של ג'רמי אבל הוא לא היה שם,זה היה מוזר "לאן הוא הלך" שאלתי את עצמי מנשה למצוא תשובה.
פתחתי את דלת החדר של קים ופה הבנתי הכל ,ראיתי את קים שוכבת על המיטה מחוברת לאינפוזיה ואת ג'רמי יושן על כסא לידה מחזיק בידה . "הם כל כך חמודים" לחשתי לעצמי ,
.
"ג'רמי קום אתה צריך ללכת לישון בחדר שלך כמו שצריך ,שלא יטפס לך השרירים" לחשתי אליו מנענעת אותו בעדינות כדי שיתעורר "לא,אני צריך לשמור על קים"הוא לחש כולו מנומנם ,הסתכלתי עליו לא מבינה ממתי הם בקרבה כזאת,פתאום אני נזכרת ,ג'רמי אחז את ידה 'הם ביחד?' חשבתי לעצמי.
הוא שם לב שהמשכתי להביט בהם "לילה טוב לין " הוא אמר וחזר לישון 'את שנת היופי' שלו על הכסא .הנהנתי אם ראשי להסכם ויצאתי מהחדר סוגרת אחרי את הדלת .
(קים)
קמתי בבוקר עם כאב ראש ,הסתובבתי במיטתי לצד השני ,ואז שמתי לב שפספסתי משהו ,הסתובבתי בחזרה וראיתי את ג'רמי יושב ממש ממולי מחייך אלי חיוך יפה וקסום ."איך את מרגישה ?" הוא שאל אותי. הסתכלתי עליו במבט שואל ,לא מבינה למה הוא מתכוון .ואז נזכרתי בכל מה שקרה אתמול "אה..אמ… אני לא בטוחה אבל יש לי כאבי ראש" הוא הסתכל עלי קצת מגחך "אני ילך להביא לך משהו לשתות" הוא אמר לי ונתן לי נשיקה קטנה בראש, מרגיש חופשי עם עצמו "זה שאתמול לא הרגשתי טוב ולא רציתי להישאר לבד זה לא אומר שמותר לך לחלק לי נשיקות במצח ובלחי מתי שמתחשק לך" אמרתי לו קצת בלחש מתלבטת עם באמת הייתי צריכה להגיד את מה שאמרתי .
" כן המפקדת" הוא החזיר ויצא מהחדר מצחקק.
(לין)
ראיתי את ג'רמי יוצא מהחדר של קים עם לחיים קצת אדומות כולו מאושר.
"בוקר טוב ג'רמי" אמרתי לו עם חיוך על הפנים,
(ג'רמי)
"בוקר טוב גם לך בת דודה קטנה"החזרתי לה ,היא הסתכלה לי קצת מעוצבנת. לאחר דקה של שתיקה היא פתחה בדבריה "למה קים מחוברת לאינפוזיה? קרה לה משהו אתמול בלילה " היא שאלה אותי מודאגת ,"לא משהו מיוחד, רק הזיכרון שלה יחזור בקרוב,אז יש לה קצת כאבי ראש וכאלה ,את לא צריכה לדאוג אני כבר מטפל בה"אמרתי לה בצורה הכי פשוטה שיכולתי כדי לא לגרום לה לדאוג.היא הייתה ניראת מאושרת מהבשורות "למה את כל כך מאושרת?" שאלתי אותה לא מבין ,"הזיכרון שנישכח לה הוא זיכרון שהקשה עליה הרבה, כשהיא הייתה קטנה היא הייתה מוטרדת מהזיכרון שנעלם לה, אז הרופאים משארים שהזיכרון שאבד ממש חשוב " היא אמרה מסתכלת עלי מחכה להסכמה שהבנתי את דבריה ,"אני מבין"אמרתי באיטיות מעכל את כל דבריה, "אה דרך אגב"היא אמרה וחתכה לי את חוט המחשבה ,"אתה וקים ביחד ?" היא שאלה ,לא ידעתי מה לומר לה ,אחרי הכל אני זה שרוצה שניהיה ביחד אבל אני לא יודע מה דעתה של קים ,אז בחרתי בדרך הכי קלה ,לברוח מהתשובה."אה נכון אני צריך להביא לקים לשתות ,אני כבר יענה לך על השאלה"אמרתי מתקדם אל החדר של קים " מתי שהו" הוספתי קצת בלחש "שמעתי אותך ג'רמי" היא אמרה בקול .
פתחתי את דלת החדר של קים וראיתי …..


תגובות (1)

תמשיכיייייייייייייי

03/04/2014 13:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך