White Moon
סליחה אתמול לא יכולתי להעלות כי היה לי מבחן גדול ,אז היום עשיתי פרק יותר ארוך בשבילכם תמכווה שתואבו את הפרק .^^ אשמח לקבל תגובות

זיכרונות -פרק 14 ^^

White Moon 04/04/2014 828 צפיות תגובה אחת
סליחה אתמול לא יכולתי להעלות כי היה לי מבחן גדול ,אז היום עשיתי פרק יותר ארוך בשבילכם תמכווה שתואבו את הפרק .^^ אשמח לקבל תגובות

(תיקראו ברציתי להוסיף)
פתחתי את דלת החדר של קים וראיתי את קים יושבת על מיטתה מדברת בפלאפון מאושרת .
שמחתי לראות אותה ככה, שהיא עדיין בקשר עם חברות למרות העובדה הזאת שהיא תמיד בדיכאונות,ואת חצי מהשבוע שלה היא מעבירה בבית החולים. עד ששמעתי אותה אומרת "אז…אתה רוצה לבא אלי היום בערב?" התעצבנתי באותו רגע 'היא עדיין בקשר איתו ?מה הוא רוצה ממנה?' חשבתי לעצמי לא מבין "טוב,אז אני יחכה לך"היא אמרה וניתקה את השיחה.
היא הסתכלה עלי קצת מוזר "קרה משהו?"היא שאלה ,לא הבנתי מה עובר עלי,למה אני כל כך מתעצבן מזה שהיא מדברת עם 'ידיד' אלה אם כן אפילו יותר "ג'רמי"היא אמרה עם קול קצת גבוה "אה?אההה" "קרה משהו? אתה ניראה כאילו…."בשלב מסוים כבר הפסקתי להקשיב לה ,הסתכלתי על שפתיה המתעקלות ,וזזות בצורה עדינה .בסוף דיבוריה היא שוב הסתכלה עלי לא מבינה מה עובר עלי ,אבל מה שבטוח זה ,אם היא ממשיכה לעשות לי פרצופים כאלה חמודים אני לא יצליח להחזיק עוד מעמד ."ג'רמי,אתה שוב לא מקשיב לי" היא אמרה קצת מעוצבנת."אה.אה.. זה פשוט ש…" רציתי להמשיך בדברי אבל היא נשפה נשיפת אנחה "עזוב"היא אמרה .
הסכמתי איתה ולא נשיתי להמשיך את דברי ,אחרי הכל מה אני יגיד לה? אין לי סיבה למה לא הצלחתי להקשיב לדבריה .זה רק בגלל שהיא נמצאת לי בראש 24 שעות ביממה.
היא באה להתקרב אלי ,אבל קמתי במהירות "אני צריך ללכת ,אני ידבר איתך כבר". אמרתי לה וראיתי את הביאוס בפניה .לא ידעתי אם זה היה בגלל שאני עוזב, או בגלל העובדה הזאת שהיא תישאר פה לבד.אבל בכל זאת הלכתי לא יכולתי להישאר בסיטואציה שבה הייתי.
(לין)
קים יצאה בהתלהבות מחדרה "לין ,היום ידיד טוב שלי בה לאכל פה רוצה נלך לקנות אוכל שתייה בגדים וכל זה?" היא שאלה בהתלהבות .הייתי בשוק ממתי קים רוצה לצאת מהבית ועוד בשביל לקנות בגדים?."את אוהבת אותו?" שאלתי עדיין בשוק ממה שהיא אמרה לפני מספר שניות ."מחבבת"היא אמרה עם פרצוף שובבי ."והוא אוהב אותך?" שאלתי אותה מצפה לתשובה חיובית "ניראה לי שכן ,תמיד שאנחנו נפגשים הוא מחמי לי על המראה שלי ,ופעם אחת הוא גם אמר לי שאני מוצאת חן בעניו" היא אמרה ממש מתלהבת "אל תדאגי הוידוי עוד יבא" אמרתי וצחקקנו.
פתאום ג'רמי התחיל לצעוד לאורך מסדרון עד לדלת "אל תדאגו אני לא יהיה פה,אתן יכולות לצאת לשופינג" הוא אמר במהירות וסגר את הדלת אחריו.
(קים)
אין סיכוי הוא לא שמע את כל זה,הוא לא שמע את זה שאמרתי שאני מחבבת אותו אין מצב ,חשבתי לעצמי ."לין"קראתי בשמה "כן" "ניראה לך שהוא שמע את כל השיחה שלנו?" הסתכלתי עליה מצפה לתשובה שלילית, למרות שגם היא לא יודעת בדיוק כמוני."לא ,לא ניראה לי ,בטח שדיברנו על השופינג דיברנו על זה קצת יותר מידי בקול".הרגשתי יותר טוב מהעובדה הזאת שהיא אמרה שהוא לא שמעה את כל השיחה .למרות שזה לא בטוח בכלל.
(ג'רמי)
ישבתי בחדרי על המיטה .לא ידעתי לאן ללכת,לא רציתי להישאר פה וליראות את המבטים שהם מעבירים אחד לשני ,לא רציתי לראות אותה מחייכת בגלל בן אחר ולא בגללי .אז החלטתי ללכת.
יצאתי מחדרי,ואז שמעתי את קולם של הבנות ,הקשבתי לכל מילה ומילה שיצאה מפיהם ,וגם לעובדה הזאת שהיא מחבבת את אותו אחד.
כשהן גמרו לדבר יצאתי אל הדלת והלכתי
.
"תגיד ג'ון שווה לי להתוודות מלפניה ?"שאלתי את חברי הטוב ."תקשיב , אם אתה באמת אוהב אותה ואתה לא רוצה לאבד אותה אז תתוודה מלפניה, אבל אם אתה פוחד שבסוף לא יקרה כלום והקשר שיש בניכם עכשיו יכול להיהרס, אז אתה יכול לעשות משהו אחר .אתה יכול לגרום לה לקנות ,אבל קודם אתה חייב שיבצר כמה רגעים שאתם ב"רגע אינטימי" כמו שאומרים ,אבל לא הרבה העיקר שבסופו של דבר ,היא תחשוב עליך גם כשאתה לא לצידה,ואז תזמין לבית שלך איזה ידידה מהאוניברסיטה ותעשו עבודה ביחד .אבל קים לא תדע מזה ,אז מה אתה בוחר?"הוא שאל אותי אחרי כל ההרצאה הארוכה שהוא העביר לי עכשיו.
"אה רגע אתה מסוגל בכלל לתת לבחורה נשיקה או להתקרב אל בחורה עד שהיא תיפער את ענייה מרוב בהלה?" הוא שאל אותי ,ואז התחלתי לצחוק עד שכאבה לי הבטן ."היי למה אתה צוחק ?" הוא שאל אותי עם הקול המעצבן שלו "אמ… בוא נגיד את זה ככה,כבר נתתי לה נשיקה " אמרתי קצת גהה בעצמי "יפה ג'רמי ,אתה מתקדם"הוא אמר ונתן לי מכה קטנה עם המרפק שלו אל ידי "היי" קראתי ,ושתינו התחלנו לצחוק .
*כן כן ,הוא חבר ילדות שלי ,ומאז שאנחנו בני 5 אנחנו חברים וכרגע אנחנו בני 19 .ותמיד הוא זה שהיה מתחיל עם בנות ,ואני היית סוג של הילד התמים שלא האז לשחק ככה בבנות ועוד בגיל כזה "בן שובב" כן זה נשמע מוזר אבל זה הכינוי שהכי מתאים לא אז…..*
"תודה לך ג'ון, ואל תדאג אני יזמין אותך לחתונה שלנו" אמרתי והתחלתי לצחוק "חחח כן בטח,אתה תצליח לחבוש בת,טוב נו ניתן לך צ'נס ,ייאלה לך"
"ביי"קראתי בקול והלכתי עם אנרגיה טובה לבית .עד שפתחתי את הדלת וראיתי אותה מסתכלת עליו ומחייכת .
נכנסתי עצבני לחדר שלי ,ולאחר חמש דקות החלטתי שאני יחכה לה בחדר שלה כדי לדבר איתה .או שיותר נכון להגיד-ליתוודות בפנייה .אז הלכתי בשקט לחדרה וחיכיתי לה .
.
אחרי חצי שעה היא נכנסה לחדרה מאושרת .היא הסתכלה עלי לא מבינה למה אני נמצא שם.ואז היא התקרבה אלי ."אתה שוב ניראה לא טוב" היא אמרה .
היא התקרבה אלי והניחה את ידה על המצח שלי "אין לך חום" היא אמרה והורידה את ידה .אבל אחזקתי את ידה "כואב לי" אמרתי לה "איפה ?" היא שאלה אותי מודאגת ,הנחתי את ידה על הלב שלי "פה " היא הייתה עם עניים פעורות ."ל…למה?" היא גמגמה "כואב לי הלב שאת מחייכת בגלל מישהו אחר ולא בגללי כואב לי לראות אותך בוכה ,כי כשאת בוכה הלב שלי גם כן בוכה. ובלילה אני כבר לא גבר כי אני בוכה .כי במהלך היום אני רוצה לשמור את הגבריות שלי ,ולהראות לך שאני גבר ,אני בוכה כי את בוכה כי לך קשה כי כואב לי לראות אותך ככה.כי אני רוצה שתיהי מאושרת לא משנה איך,.אבל אני ישמח יותר אם זה יהיה בגלל שאת מסתכלת עלי .
אני חושב עליך 24 שעות ביממה אני מאבד את הריכוז שלי באוניברסיטה כי אני חושב כל פעם אליך .אתמול עשיתי מבחן אבל אני בטוח שאני יכשל כי כל המילים שראיתי במבחן זה "קים אני אוהב אותך".אני מתפרק שאת איתו, הלב שלי נקרא כשאת צוחקת בזמן שאת מדברת איתו…


תגובות (1)

מושלם!
תמשיכייייייייייייייי
ושתהיה עם ג'רמי!

04/04/2014 15:05
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך