White Moon
אני מאוד מצטערת רק עכשיו סמתי לב שהפרק נמחק לי בטעות,אז אני העלתי עכשיו. מכווה שתהנו ^^.

זיכרונות-פרק 17(אני מעלה שוב כי הוא נימחק לי קודם :(, )

White Moon 09/04/2014 780 צפיות 3 תגובות
אני מאוד מצטערת רק עכשיו סמתי לב שהפרק נמחק לי בטעות,אז אני העלתי עכשיו. מכווה שתהנו ^^.

(תסתכלו ברציתי להוסיף)
עד שהיא הגיע לגיל שבוא היא יכולה לשתות וככה היא שתתה שלוש שים ברציפות ,כל ערב 6 בקבוקים ומעלה.עד שערב אחד קים מ…מתק……" עצרתי מלדבר מספר שניות וראיתי את הדמעות הזולגות מעניו…….
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – — – – – – – – – — – – – – – —
הבטתי בוא מספר שניות ואז המשכתי בדבריי ."עד שערב אחד קים מתקשרת……מתקשרת אלי ,אבל היא לא הייתה על הקו זה היה הקול של הברמן.
"הלו,קים ,את עדיין בבר?"שאלתי אותה .
"לין ,זה אני הברמן"נכנסתי ללחץ לא הבנתי למה הוא מתקשר אלי .
"מ….מה קר לה?"שאלתי בדאגה .
"קים ממש חיוורת ,היא לא נראת טוב בכלל היא נוטפת מזעה והיא ממלמלת שהיא קופאת מקור ,והיא כבר הקיאה מספר פעמים ,והקיא האחרון היה דם" ההוא אמר " המשכתי לספר לג'רמי. "ומשם היא הלכה לבית החולים ,אחרי הניתוח איסרו עליה לשתות אלכוהול אבל בכל מקרה היא החביאה ושתתה, ובגלל זה היא נשארה בבית החולים למשך חצי שנה להשגחה ,עד שהיא הרגישה יותר טוב והפסיקה לחלוטין לשתות".סיימתי א תדברי והסתכלתי על ג'רמי.
דמעות זלגו מעיו ,ראו את הכאב שהיה בתוכו.הנחתי את ידי על שכימו "אל תדאג היא תצא מזה בשלום"אמרתי לו מנשה לעודד אותו.
(ג'רמי)
כל הדיבורים על קים …..
פתאום נזכרתי במבטה של קים,מתי שהתוודיתי בפנייה היה משהו מוזר בהבעת פנייה,כאילו משהו פה ממש שיקירי.
"לין"
"אה?….מה?"היא שאלה עדייו מרותקת במחשבותיה.
"פעם קים שיקרה?"הסתכלתי עלייה מחכה לתשובה אבל מה שקיבלתי היה רק צחוק .היא רק צחקה.
אחרי שהיא נרגע מכל הצחקוקים היא חזרה לשיחה"קים?משקר?לא היא אף פעם לא משקרת,אלה אם כן …"
היא התחילה לומר אבל היא עצרה מלומר את דבריה."למה אתה שואל?"היא שאלה קצת מבולבלת.
אני מקיר טוב את לין וידעתי שאם אני לא אומר לה היא לא תמשיך את המשפט אז פשוט דיברתי.
"מתי שהתוודיתי בפנייה היא אמרה שהיא אוהבת את ג'ון יותר ממני"לין הסתכלה עלי לא מבינה איפה הבעיה "אבל….אבל היה משהו שיקרי בדבריה , כאילו היא מסתירה ממני משהו"
לין התחילה לצחוק שנית"למה את תמיד צוחקת כשאני אומר משהו על קים?" שאלתי לא מבין את לין."תגיד יש עוד משהו .."היא רצתה לסיים את המשפט אבל קטעתי אותה "היא תמיד מחייכת ,העניים שלה מביאות אושר.היא.." רציתי לסיים את דבריי אבל הפעם היא עצרה אותי "זהו זה מספיק"היא אמרה "מה מספיק?"שאלתי לא מבין,"היא אוהבת אותך ,מתי אני רואה אותה מחייכת ,מאז שאתה פה ,היא אף פעם לא משקרת אלה אם כן היא חייבת לשקר כדי להגן על מישהו שהיא אוהבת או משהו אחר ,אבל הכל לכוונה טובה"
הסתכלתי עליה לא מבין מאיפה היא מביאה את כל השטויות האלה .
"את ישנת הלילה ?יש סיכוי שאת עדיין בתוך חלום?" "נו ג'רמי תהיה רציני" היא אמרה עם מבט מאוכזב "אבל אני רציני ,את אומרת דברים לא הגיוניים בכלל" אמרתי מתעקש על דבריי "נו באמת ג'רמי,מה אתה לא רואה שהיא מאוהבת בך?" היא שאלה כאילו הכל מובן מאיליו .
"אוקי נגיד ומה שאת ממציאה זה נכון""אני לא ממציאה שום דבר ג'רי"היא התפרצה לדבריי "חכי לא גמרתי לדבר .נגיד וכל מה שאת מחרבשת נכון, אז למה היא שיקרה לי ?למה מישהו יפגע בי אם היא תיהיה איתי? למה היא שיקרה?"שאלתי לא מבין ,היא הסתכלה עלי כאילו אני מבקש ממנה לספר לי סוד .ופה הבנתי שכל החרבושים שלה נכונים "אז למה היא שיקרה לי?" הרמתי את קולי דמעות התחילו לרדת על פני הרגשתי שהלב שלי נדקר ,'היא באמת אוהבת אותי ,אבל היא משקרת לי שלא?מישהו מאיים עלייה?' שאלתי את עצמי
"זה פשוט ש…. ז…זה ….פ..פשוט…." היא התחילה להילחץ
"לין נו תגידי לי בבקשה"אמרתי ודמעות עדיין על פני בדיוק כמו שהמחשבות והדאגה עדיין בתוכי …..


תגובות (3)

מושלם!!!
תמשיכי ,אני במתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09/04/2014 22:10

בבקשה!♥

09/04/2014 22:15
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך