White Moon
מצטערת שלא העלתי מספר ימים. פשוט לא היה לי מצב רוח ולא רציתי להרוס את הפרק רק בגלל זה .אז אני מקווה שתואבו אותו .(אשמח לקבל תגובות ^_-^.

זיכרונות-פרק 19 ^^

White Moon 13/04/2014 805 צפיות תגובה אחת
מצטערת שלא העלתי מספר ימים. פשוט לא היה לי מצב רוח ולא רציתי להרוס את הפרק רק בגלל זה .אז אני מקווה שתואבו אותו .(אשמח לקבל תגובות ^_-^.

ג'רמי ענה ואני המשכתי לשחק את עצמי ישנה .
הוא ניגב את דמעותיו לפני שענה לפלאפון ולקח נשימה עמוקה .
"הלו" הוא ענה ……………..
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
(קים)
"כן"
"רק אני איתה בחדר" הוא אמר מנשה להתגרות בו.
"כן אתה יכול לבא ,אבל היא ישנה" הוא אמר עם קול מתגאה.
"אם אתה כל כך רוצה לבוא ודבר איתי אז תבוא,אני עדיין נשאר לשמור עלייה אז אין לך מה לדאוג אתה לא תפספס אותי" הוא אמר וישר ניתק לא חיקה לתשובה.
'אח כמה שאני אוהבת אותו' חשבתי לעצמי לא מבינה למה בכלל דחיתי אותו, למרות הסיבה ,אני עדיין יודעת שאני מפסידה משהו מקסים שאף אחד לא יוכל להחליף אותו .
.
לאחר זמן קצר שמעתי את דלת חדר בית-החולים שבו אני נמצאת נפתחת. רציתי לדעת מי זה , אבל לא יכולתי כי אז היו יודעים שאני ערה .
'זה היה נחמד לשחק את עצמי ישנה אחרי הכל אני יכולה לשמוע דברים שמנשים להסתיר ממני ,כן כן אני יודעת זה חוצפה מצידי אבל מי לא היה רוצה להקשיב לדברים שאומרים מאחורי הגב שלהם ,במיוחד אם זה שתי הגברים שאוהבים אותך'.
אבל דבר אחד לא הבנתי ,למרות שג'ון נכנס לחדר ג'רמי עדיין השאיר אותי כרוכה בתוך זרועותיו .
.
(ג'רמי)
ג'ון נכנס לחדר וראיתי את המבט העצבני בעניו ,כאשר הוא ראה את קים מחובקת בין זרועותיי ,במיוחד עם העובדה הזאת שהיא בכלל ישנה.
"מה ג'ון ?קרה משהו?למה אתה מסתכל עלי ככה?" שאלתי אתו ,וראו את העצבים שמתחילים לעלות לו .
"למה אתה שומר עלייה?"הוא שאל מעוצבן
"למה?,בוא נגיד את זה ככה ,החברה הכי טובה של קים ביקשה מהבן דוד שלה להשגיח עליה,למה אסור לי?"
"מותר" הוא אמר בלית ברירה ."אבל למה לעז.."הוא עצר את עצמו מלקלל והמשיך בדבריו "למה אתה..למה היא לא שוכבת על המיטה כמו שצריך?" הוא שאל עצבני .
"כי ככה היא נרדמה" אמרתי בפשטות ,הוא התקרב כדי להניח את קים כמו שצריך על המיטה ,אבל לא נתתי לזה לקרות
"לא ג'ון ,היא תתעורר " אמרתי בטוח בעצמי .
הוא הסתכל עלי לא מבין "אבל למה אתה עושה את זה?" הוא שאל עצבני קצת.
"עושה מה?" שאלתי לא מבין .את האמת באמת לא הבנתי ,מה אסור לי לחבק את ידידה שלי?אסור ליל לשמור עליה?,אסור לי לעצבן את מי שמעצבן אותי? אסור ליהנות מהחיים?.
"למה אתה מתגרה בי?למה את עושה את זה?"
"מה זה את זה?"שאלתי
"מתגרה בי ,מה לא מובן?" הוא אמר מרים את הקול
"ששש…. אתה תעיר את קים" אמרתי רציני.
"אבל למה אתה מתגרה בי?" הוא שאל שוב .
"אה… מתגרה בך ,אז למה לא דיברת בעברית?" שאלתי לא מבין .
הוא הסתכל עלי מותש .
"טוב טוב אני יענה לך.דבר ראשון אני לא מתגרה בך ,דבר שני אני חיי את החיים ,כי אם אני לא יחייה את הרגע אז מתי אני יחייה אותו? ודבר שלישי מה אתה רוצה ממני ?אמרתי לך בפלאפון שהיא ישנה ואני יהיה פה"

וככה הריב שלנו המשיך למשך שעה שלמה .
.
שג'ון יצא מהחדר קים התחילה לצחוק בשקט כדי שג'ון לא ישמע אותה מבחוץ, אבל לאחר מספר רגעים היא חיזקה את קולה .
"אח….כואב לי הבטן" היא אמרה לבסוף.
הסתכלתי עליה לא מבין מאיפה היא באה עכשיו .
"את …את הייית ערה כל הזמן הזה?"שאלתי לא מאמין למה שקורה פה הרגה.
"לא,קמתי באמצע הויכוח שלכם,לא שמעתי הכל אל תדאג " היא אמרה לי עדיין מצחקקת
"שמעת את הקטע הזה שרבנו מי יותר שווה?" הסתכלתי עלייה מחכה לתשובה אבל היא רק צחקה נזכרת בכל מה שאמרנו .
"כן" היא אמרה לבסוף.
התחלתי להילחץ "לא אין מצב אז זה אומר שאת שמעט אותנו מדברים על" היא הסתכלה עלי עם פנים מצטערות עוד לפני שגמרתי לדבר .


תגובות (1)

אני במתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייי

13/04/2014 15:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך