LOL22
אני פעם ראשונה כותבת ככה שהייתי שמחה לביקורת יש ליקצת שגיאות כתיב למקרה שתראו כמה

אהבה מורדת פרק 1 שיניתי את הסוף לגמרי לכול מי שקרא כבר את ההתחלה

LOL22 22/06/2015 907 צפיות אין תגובות
אני פעם ראשונה כותבת ככה שהייתי שמחה לביקורת יש ליקצת שגיאות כתיב למקרה שתראו כמה

השעון המעורר צלצל בשעה שש אפס אפס בדיוק , והשיר "בואי נעזוב " נשמע בקולי קולות בכל רחבת החדר .

מאיה קמה בחוסר חשק מוחלת מין המיטה , היא ניגשה לשרותים צחצחה את שניה ושטפה פנים .
לאחר מכאן היא נעמדה מול הארון שלה חסרת עונים ושברה את הראש איזה חצאית תגיע הכי קרוב לברך ברמה שלא יעיפו אותה מהכיתה.
המשרד של המנהלת היה מקום בוא היא בילתה יותר מאשר הכיתה , והורים שלה היו באים לשם כבר בלי שיקראו להם .
היום אני ישמור על פרופיל נמוך חשבה לעצמה בלי בלאגן תלבושת צנועה , מגיעה אשכרה בזמן לבית ספר והכי חשוב באמת נכנסת לשיעורים.
בסוף היא מצאה חצאית אדומה מתנפנפת שהגיע קצת לפני הברך והתאימה לה חולצה שחורה עם שרוול קצר וסנדל שחור .
היא אספה את שערה הארוך לזנב סוס גבוהה והדגישה את ענייה הירוקות בעיפרון שחור .
היא הנחינה על שלושת האצבעות האמצעיות שלה שלוש טבעות זהב דקות.
לאחר שהביטה במראה שוב לקחה את התיק שלה וירדה לסלון .
רן אחיה הגדול ישב שם ואכל את ארוכת הבוקר שלו , ליאן מזגה לעצמה חלב ושפכה מעל את הקורנפלקס.
רן שהביט בה אוכלת צחק "בחיים שלי לא ראיתי בחורה כמוך שנראת כמו רבע עוף ואוכל כמו 20 חיילים שחזרו מהמלחמה ".
מאיה דחפה עוד כף קורנפלקס לפה ואמרה " זה כי כל הבחורות הפאקצות שאתה מסתובב איתן או מרעיבות את עצמן או משחקות אותם ליידך שהם מזמינות סלט ובבית מחכה להם לאפה עם שווארמה, וכי אני עושה כושר מו שכל החברים שלך עושים ביחד"
רן הביט בשעון וחייך " את יודעת מה השעה נכון "
מאיה הביטה בשעון וקפצה "לא !! 8 השיעור מתחיל ב8 ורבע "
היא הביטה ברן במבט נואש והוא צחק " מה היית עושה בלעדי אחות קטנה, יאלה סימי קסדה אני יקפיץ אותך ".

רן הוריד אותה בבית ספר והיא ישר מהירה לעבר הכיתה .
תוך כדי הליכה היא נתקע במשהיא ושנייהם נפלו על הריצפה .
"את לא רואה מה את עושה ??" הנערה הייתה בלונדינית ועצבנית .
מאיה קמה מין הרצפה "סליחה זה היה ממש בטעות "
פתאום קלטה את גל האקס שלה עוזר לנערה לקום מהריצפה .
מאיה הייתה בשוק , הם ניפרדו רק לפני שבוע והוא כבר ממשיך ככה ועוד עוזר לה מול הפרצוף שלה .
הנערה שקמה התחילה לצעוק "חמודה זה שאת רואה בחורה יפה עוברת זה לא אומר שאת צריכה לנסות להפיל אותה , ממי אני יפה בכל מצב "
גל עמד שם והביט בה לא אמר מילה , הדבר שהכי כאב לה שהבלונדינית המטומטמת הזאת היא מה שתפס את מקומה ,ולא איזה בחורה על רמה ".
היא הסתובבה ולא אמרה דבר פשוט התחילה ללכת ליכוון הכיתה .
הבלונדינית שלא הסתפקה בשתיקה של מאיה אמרה " פחח זאת פעם אחרונה שאת מתקרבת אליי ממי אני ממש לא בקטע של אנשים נחותים "
היא לא יכלה יותר "אמרת שאת יפה בכל מצב לא ?? "
גל שקלט את הפרצוף התערב בשיחה "מאיה לא ! "
והבלונדה עוד יותר הבעירה את המדורה " פחח למה מה היא יכולה לעשות לי "
מאיה תפסה את בקבוק הקולה שהיה בידה של הנערה פתחה אותו ושפכה את כולו על ראשה
הנערה התחילה לצרוח .
"מה אמרת על יפה בכל מצב , אני במקומך הייתי מעדכנת את המשפט ל קופה בכל מצב , אה ודרך הגב עם אך שאת נראת אני הייתי מתחילה לקנות יותר מים מנראלים ופחות קולה "
היא הבטיה בשעון בכוונה ללכת לככיתה אבל אז בדיוק שמעה מאחוריה
"מאיה " לא רק לא היא חשבה לעצמה, היא הסתובבה באטיות , המנהלת עמדה שם עצבנית מתמיד " ,ידעתי להצליח לעבור יום אחד בשקט יותר מידי טוב בשביל להיות אמיתי ".
מאיה ירדה מהרכב של אביה עצבנית מתמיד , לא היה לה מה לומר להגנתה היא יכלה פשוט ללכת משם אבל בחרה להישאר ולהסתבך בצרות .
כשנכנסה הביתה הבחינה באמה וברן יושבים בסלון ומחכים .
"אמא את לא אמורה להיות בעבודה "
אביה התיישב "מאיה יש משהוא שאנחנו צרכים לספר לך "
היא התיישבה ולא הבינה מה קרה .
" סבתא לא מרגישה טוב בכלל והיא בבית החולים ואני ואמא שלך החלתנו שעוברים
לגור בישוב הקודם כדי להיות קרובים אלייה , מה שאומר שאת תתחילי ללמוד שם בבית ספר המקומי וסוף סוף תהיה לך הזדמנות להתחלה חדשה , בלי בלאגנים עם מורים וקולות מבוזבזות ".
היא לא ידע אך להגיב לשמוח על זה שהיא עוזבת את הבית ספר הזה או לבכות שהיא תעזוב את כל החברות והזכרונות או בכלל על זה שהיא חוזרת לפגוש את כל הילדים הישנים מהבית ספר הקודם שלה , היא הייתה אז ילדה קטנה ושמנה ואף אחד לא קיבל אותה חוץ משיר חברתה הטובה , רק שהם איבדו את הקשר מאז .
ואז היא ניזכרה בלא אחר מאור , ביום ההוא ששיר לא הייתה בבית ספר , היא ישבה בחדר האוכל לבד , מעולם לא היה אכפת לה משאר הילדים היא אהבה את שיר חברתה ולא הפריע לה שהם רק שנייהם , אבל באותו היום היא הייתה לבד וזה כאב לה , כל המבטים המתנאשים .
ואז לא אחרת מדנה עברה ליד השולחן שלה ,
היא נעמדה לידה בהתנאשות ואמרה בקול "
מאילה שלנו אוכלת לבד , מה קרה שיר לא כאן להגן עליך אז יושבת לבד "
מאיה נהייתה אדומה , שיר הייתה ילדה יפיפיה עם רעמה בלונדינית מתולתלת וענים כחולות , כול הבנים רצו אותה אבל היא העדיפה להתעסק בחברות שלהם , הם היו אז בנות 10 וכבר אז היא נראתה כמו אישה יפיפיה .
מאיה באה לענות לה ואז היא שמעה מאחוריה קול " אולי עם היית מחכה קצת היית רואה שאני יושב לידה "
זה היה הוא אור , הוא היה שכבה מעליה , שער שחור עניים עפורות מהפנטות ,כיפה סרוגה קטנה על הראש , כול הבנות רצו אותו , אבל היא לא שמה לב אליו מעולם , עד לאותו הרגע .
היא הייתה בשוק , כולם שתקו והביטו בוא מתיישב לידה ומחייך לעברה .
היא לא שחכה את אותו היום , באוותו שבוע נגמרו הלימודים והם עברו לתל אביב ככב שלא ראתה אותו מאז.
היא הביטה בהשתקפות שלה במראה כולכך רזה
עם השער שלה שערך והצבע הירוק של העניים שלה עכשיו בולט.
היא השתנה לגמרי עברו 7 וחצי שנים ומילדה שמנה היא חוזרת ילדה רזה ויפה והכי חשוב מלאה בבטיחון.
בבית ספר החדש לא היה ילד שלא ניסה לבקש ממנה לצאת איתה והיו לה המון חברות , אבל משום מה זה לא הפך אותה למאושרת והיא מבחינתה תמיד דאגה להיות חברה של כולם כאן .
היא לא רצתה לראות ילד אחד שעובר את מה שעברה בילדותה .
חוץ מהבלונדה ההיא היא באמת היתה קרציה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך