תודה לכולם, ונענתי לבקשתך kerenk, מקווה שתאהבו.

חברה של כוכב (סיפור המשך ללעולם…) – פרק 1

27/02/2012 913 צפיות 9 תגובות
תודה לכולם, ונענתי לבקשתך kerenk, מקווה שתאהבו.

השיעור החל, שיעור שבטח יש בכל בית ספר – מתמטיקה.
"תלמידים, כמו שאתם יודעים, בגלל שמכנה לא יכול להיות 0 אז לא ייתכן שכאן יהיה 8ax בריבוע אבל אפשר-" החלה המורה לומר כשלפתע הודעה נשמעה בקול רם בכיתה, איכשהו כולם, אבל כולם, הסתכלו על ג'סטין.
"זה לא אני." הוא אמר להגנתו, המורה הביטה בו בכעס, כאילו ידעה שהוא משקר.
טוב, לא מזמן הילד הזה קנה איפון 4 S וזה ההשלכות, אני לא יודעת מה בדיוק קרה אבל הוא הצליח להסתבך באיזו צרה ובתור עונש אמו נעלה לו את האיפון על מצב דיבור, הוא לא יודע את הקוד.
אז כל פעם שמישהו שולח לו הודעה היא מוקראת בקול על ידי האיפון (אני יודעת שזה נשמע מוזר).
אם ההודעה הייתה "המורה יפה היום." או משהו כזה, המורה לא הייתה כל כך כעוסה, אבל אתם לא רוצים לדעת מה שלחו למסכן…
שלחו לו: "מה המורה לובשת? את הוילון של סבתא שלה?", כן רק לו דברים כאלה יכולים לקרות.
הוא הביט במורה חיוור כסיד, כאשר לחייו אדומות ומסמיקות מבושה.
"מי שלח לך את ההודעה?" שאלה המורה.
ידעתי שהיא מנסה להכשיל את ג'סטין, היא רוצה שהוא יבדוק בפלאפון (והוא טוען שלא הפלאפון שלו קיבל את ההודעה).
הוא שלף את הפלאפון מכיס מכנסיו, באתי לעצור אותו אבל זה כבר היה מאוחר מידי, "סוזן." הוא אמר ללא היסוס.
"אז זה כן היה הפלאפון שלך!" אמרה המורה בגאווה, מעניין מה היא עבר לה בראש באותם הרגעים, בטח משהו כמו: "וואו! קטלתי את ג'סטין ביבר!"…
"גברתי," החלטתי להתערב לטובתו של החבר הלבן כמלח שלי, או במקרה שלו, הלבן כסוכר.
"כן?" שאלה המורה.
"לג'סטין אין שום קשר לזה, הוא לא אשם בכך שסוזן חושבת שאת לובשת וילונות…" גוננתי עליו.
המורה הביטה בכעס לעבר סוזן, אך סוזן החלה להאשים את תום שישב לידה בזה (היא טענה שהוא גנב לה את הפלאפון מהתיק, הדליק אותו ושלח את הSMS), והמורה כעסה על תום ואז החברה של תום (אמילי) גוננה עליו והמורה כעסה עליה ואמרה שהיא "שותפה לפשע" ונהיה שם בלגן רציני.
כמובן שקיבלנו עונש קולקטיבי… נתנו לנו עבודה במתמטיקה בנוסף לבגרות בהסטוריה שיש לנו עוד כשבועיים.
ג'סטין המסכן לא מבין כלום לא בזה ולא בזה… אני מרגישה רע עם זה שאני יושבת בחמש יחידות…
הוא התחנן למורים להיות בחמש יחידות רק כדי להיות איתי במתמטיקה, אולי אני ארד ל-4 יחידות?
הגיע 16:00, יום הלימודים הסתיים, ג'סטין ואני הלכנו ברגל, עד שלפתע מולינו נעמדה ניידת משטרה ושני שוטרים יצאו ממנה כאשר הם פוסעים לעברינו.
"מה כבר עשית, ג'סטין?" שאלתי אותו חיוורת ונרתעת לאחור.
"רימתי מכונת משחקי וידיאו, כמה שנים אני אשב על זה בכלא?…" הוא שאל אותי מפוחד.


תגובות (9)

משעשע!! יאללה פרק הבא!!!

27/02/2012 09:09

כל הכבוד ג'סיקה המשכת לכתוב ואני מודה לך אהבתי את הסיפור המתוק שלך ומבקשת כי תמשיכי בתודה ממני ♥ ב ק י ♥♥

27/02/2012 11:23

ואו!!!! מקשיבים לי!!!!! יהי! מדהים

27/02/2012 11:48

תודה רבה כולם :) אני אעלה פרק נוסף

28/02/2012 05:46

יואו תודה תודה תודה שאת עושה סיפור המשך!!
מה כבר הייתי עושה אם לא היית ממשיכה?
את לא רוצה לדעת….

28/02/2012 05:56

חחח סבבה, אבל את הפרק הבא אני אעלה כבר מחר, מקווה שתאהבו :)
שוב, תודה רבה רבה לכולם :)))))

28/02/2012 11:45

יש למה לצפות ג'סיקה המתוקה מחר בע"ה תעלי פרק חדש יופי תודה רבה ממני בקי ♥♥

28/02/2012 11:50

לא הבנתיייייייי .
.

29/02/2012 11:27

היי, סורי על האיחור.. חחח :)
תודה רבה לכולם, אני מיד אכתוב פרק נוסף, ו orel123, זה מנקודת המבט של נלה, לג'סטין יש בעיות עם האיפון 4 S שלו, בקיצור הם יוצאים מבית הספר ושני שוטרים מתקרבים אליהם…
אז נלה שואלת את ג'סטין מה הוא עשה, והוא בתמימות אומר "רימתי מכונת משחקי וידאו." הם עדיין לא יודעים מה השוטרים רוצים מהם…

01/03/2012 03:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך