חחחחחחחחחחחחחחחחחחח הופתעתם????? או שזה היה צפוי.......
בכל אופן, מקווה שאהבתם :)
תודה לכם על הקריאה ותשומת הלב, אתם הקוראים הכי מקסימים בעולם :)))

חברה של כוכב – פרק 18

23/03/2012 764 צפיות 4 תגובות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח הופתעתם????? או שזה היה צפוי.......
בכל אופן, מקווה שאהבתם :)
תודה לכם על הקריאה ותשומת הלב, אתם הקוראים הכי מקסימים בעולם :)))

הלכנו לשירותים לשטוף פנים, דן וג'סטין – לגברים, ואני הלכתי לבד, לשירותי הנשים.
שטפתי ידיים ואז כמה בנות (מה"מקובלים") נכנסה, "למה ג'סטין נתן לך לשבת לידו?" שאלו.
"אמרתי לו, באנגלית, שאני מוכנה לתרגם אותו בתנאי שייתן לי לשבת בשולחן יחד איתו." המצאתי משהו…
"תגידי לו שיבוא." אמרו.
"הוא בשירותים, הוא עוד מעט יצא, למה אתם שואלים אותי?…" אמרתי וניגבתי את ידיי.
לאחר מכן יצאתי, שתי שניות אחרי גם ג'סטין יצא.
כמו שהבטיח, הוא הצטלם איתן, חתם להן, ואף שר להן שיר.
אחר כך יצאנו מן המקום כאשר עלינו על אוטובוס.
משם הלכנו לטייל באזור בתקווה שאף אחד לא יתנפל על ג'סטין.
ברגע ש"איבדנו" את הבנות ההן, דן החזיר לג'סטין את הכובע והמשקפים ואף החמיא לו על הרעיון.
"יש שכל…" אמר ג'סטין מגחך, "עכשיו, אם תרשו לי, אני צריך להיות מוסתר כדי לבלות איתכם מבלי שיפריעו לנו." הוסיף.
למחרת, קצת אחרי ארוחת הבוקר, כשאני, ג'סטין ודן (שימו לב ש-אנדרלה לא בחבר'ה) בדיוק ירדנו לבריכה, ו-אנדרלה רצה אחרינו, ג'סטין נעץ מבט כלשהו בשמיים.
לא הבנתי, הסתכלתי לכיוון זווית ריאתו ואז, מה אני רואה…
"הוא לא רציני!!!" כעס ג'סטין, "לא! בבקשה שאני סתם חולם! נלה, צבטי אותי…" הוסיף.
"אני לא אצבוט אותך, למה אתה לא שמח מזה?" שאלתי אותו.
אני מניחה שלא הבנתם, מסוק צבעוני, נשא איתו שלט שעליו כתוב באנגלית: "פתי, תינשאי לי?".
"אולי זה לא הם?" אמר דן.
"אנחנו בישראל, אין במלון הזה הרבה תיירים, ומה הסיכוי שיהיו פה זוג חברים דוברי אנגלית כאשר לבת שביניהם קוראים פתי?!" אמר ג'סטין מטלטל את דן בכתפיו, לאחר מכן ג'סטין הפסיק, "סליחה." אמר.
"זה בסדר…" אמר דן.
ג'סטין פשוט שכב על אחד הכיסאות המתקפלים וכיסה את פניו, "בבקשה שהיא תגיד 'לא', בבקשה שהיא תגיד 'לא'…" מלמל.
התקרבתי אל ג'סטין, "ג'ס…" אמרתי בשקט וכיסיתי אותו באחת המגבות כי לא היה חם לגמרי.
"אני מצטער, נלה." אמר ג'סטין וקם כאשר הוא מתכסה בחלוק הברכה שלו, נועל את כפכפיו ואז… הוא פשוט התרחק מהמקום.
"ג'סטין!" קראתי לעברו, הוא הסתובב לשנייה, עשה "לב" בידיו, קרב אותו לחזהו ואז הרחיק כאשר הוא לוחש: "אני אוהב אותך.".
הוא המשיך ללכת, "ג'סטין, לאן אתה הולך? ג'סטין!" אמרתי קמה כדי לרדוף אחריו, הוא לא הסתובב שוב.
דן תפס בכתפי, "עזבי אותו נלה, תני לו." לחש באוזני.
"אבל-" רציתי לומר אך דן קטע אותי: "הוא רוצה להיות לבד.".
אני כל כך אוהבת אותו, ואני לא רוצה שהוא ישנא את ישראל, כי פעם שעברה שהוא בא, קרו לו מקרים…
אני לא מבינה למה הוא כל כך מתנגד לכך שאמא שלו והחבר שלה יהיו זוג, הרי הוא לא הביע כעס על כך שהם חברים…
"אני לא יכולה…" אמרתי לדן ושמתי עליי חלוק ברכה, נעלתי כפכפים וקמתי.
"לאן את הולכת?" שאל דן.
נשמתי עמוק, "ג'סטין חשוב לי, אני לא אהיה רגועה עד שלא אראה שהוא רגוע." הסברתי.
"אני מבין איך את מרגישה, אבל את חייבת להבין שהוא רוצה להיות עם עצמו." הסביר לי דן.
לא הקשבתי לו, שמתי את ידי על כתפו ואמרתי: "אני לא יכולה לחשוב על שום דבר אחר, אני 'תקועה' ברגע.".
התחלתי ללכת לכיוון שג'סטין רץ אליו קודם לכן, לכיוון החצר האחורית והנטושה של המלון.


תגובות (4)

מה צפוי?! זה ממש לא צפוי!!

24/03/2012 10:44

את צודקת,קרן.זה הכי לא צפוי!!!
נו,את ממשיכה?

24/03/2012 12:58

כמובן שאמשיך, תודה לכולם :))))))))))))))))))))

25/03/2012 04:12

תמשיכיייי ₪(:

25/03/2012 07:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך