היום זה יום ההולדת של ג'סטין וגוגל לא עשו לכבודו כלום... :(
חחחח איך שאני נשמעת כמו מעריצה מטורפת - אני ממש לא.
אני פשוט חושבת (יודעת) שהוא חמוד, ואני אוהבת את השירים שלו (במיוחד את הישנים, אבל לא כל כך את runaway love ו- baby כי אלו שירים חופרים, למרות שבזמן האחרון אני שומעת את אלבום הכריסמס שלו הרבה...).
ולמה אני מתכוונת עם גוגל? תמיד הם עושים "יומולדת 278 ל___", זה יהיה בלתי אפשרי לעשות "יומולדת 18 לג'סטין ביבר" ?!?!?!
טוב, חפרתיייי

תודה לכולם, קריאה מהנה, וחג פורים שמח למרות שהפרק הבא יעלה בקרוב וגם בו אני אכתוב חג פורים שמח...

חברה של כוכב – פרק 2

01/03/2012 1285 צפיות 9 תגובות
היום זה יום ההולדת של ג'סטין וגוגל לא עשו לכבודו כלום... :(
חחחח איך שאני נשמעת כמו מעריצה מטורפת - אני ממש לא.
אני פשוט חושבת (יודעת) שהוא חמוד, ואני אוהבת את השירים שלו (במיוחד את הישנים, אבל לא כל כך את runaway love ו- baby כי אלו שירים חופרים, למרות שבזמן האחרון אני שומעת את אלבום הכריסמס שלו הרבה...).
ולמה אני מתכוונת עם גוגל? תמיד הם עושים "יומולדת 278 ל___", זה יהיה בלתי אפשרי לעשות "יומולדת 18 לג'סטין ביבר" ?!?!?!
טוב, חפרתיייי

תודה לכולם, קריאה מהנה, וחג פורים שמח למרות שהפרק הבא יעלה בקרוב וגם בו אני אכתוב חג פורים שמח...

הגיע 16:00, יום הלימודים הסתיים, ג'סטין ואני הלכנו ברגל, עד שלפתע מולנו נעמדה ניידת משטרה ושני שוטרים יצאו ממנה כאשר הם פוסעים לעברינו.
"מה כבר עשית, ג'סטין?" שאלתי אותו חיוורת ונרתעת לאחור.
"רימיתי מכונת משחקי וידיאו, כמה שנים אני אשב על זה בכלא?…" הוא שאל אותי מפוחד.

השוטרים המשיכו להתקרב אלינו, כאשר אחד מהם מחייך מבעד לשפמו האפור.
ג'סטין נבהל יתר על המידה, לפתע הוא החל לומר: "אני מצטער! אני מצטער! אני אחזיר לכם פי 10 ממה שהייתי אמור לבזבז על המשחק! רק אל תיקחו אותי לכלא!…" הוא אמר מתחנן כאשר הוא אוחז לאחד השוטרים (זה ללא השפם) בקצה הרגל.
"מספיק ג'סטין," הוא אמר, "אנחנו לא באנו כדי לשים אותך בכלא…".
ג'סטין קפא במקומו, הוא נעמד על רגליו כאשר הוא מנער את הז'קט שלו, "סליחה." אמר.
"זה בסדר," אמר לו השוטר ללא השפם, "יש סיבה אחרת שבגללה אני צריך לדבר איתך." סיפר.
"כתב אישום?! בפעם ה- 1,000,000 אני לא מכיר את המריה הזאת!!!" הוא אמר לשוטר.
התביישתי בו באותם הרגעים, "ג'סטין, תן לו לדבר." סיננתי לו.
"מה קרה שג'סטין במצב רוח קרבי?…" שאל השוטר בעל השפם.
"לא יודעת…" אמרתי לשוטר, לאחר מכן פניתי אל ג'סטין: "חמוד, את הכעס שלך תפרוק כשתתגייס לצבא ההגנה לישראל, לא כאן באמצע הרחוב…".
הוא הביט בי במבט תוהה, "אם אני אתגייס." הוא אמר מחייך.
"אני 'מתה' לראות את הפרצוף שלך כשתראה על מה החיילים של ישראל ישנים ואיזה אוכל נותנים להם לאכול…" אמרתי לו צוחקת.
"ג'סטין, יווההווו, כאן למעלה." אמר השוטר הגבוה (ללא השפם) לג'סטין, "התבצעה גניבה בקניון שבמרכז העיר ואנחנו צריכים את העזרה שלך…".
"מופע צדקה? אין מצב, יש לכם מספיק כסף מכל המיסים שאתם לוקחים לי מהמשכורת…" אמר ג'סטין.
"לא, גניבה כזו מתמשכת, העזרה שלך לא קשורה בשירה, אחרת היינו לוקחים את הנרי, אין לנו צורך בקול של נער בן 13." השוטר עם השפם אמר זאת אך מיד לאחר מכן ג'סטין אמר: "אני בן 18!!!" כן, אפשר להבין ממה ג'סטין נפגע.
"באמת? חשבת אולי לגבוה קצת? או להצמיח שפם? או אפילו זיפים?… כאילו, איך אתה מצפה שנזהה את הגיל שלך על פי המראה החיצוני שלך?…" אמר אותו השוטר.
יכולתי להרגיש איך שהכעס עולה אצל ג'סטין, קודם זה היה 40 מעלות צלסיוס ועכשיו זה 100 מעלות.
"בנות חושבות שאני חמוד!" הוא אמר וניער את שיערו.
"כן שיהיה, אמר השוטר, "יש חשודים בגניבה, אבל הבת של החשוד העיקרי, על פי מחקרינו, מעריצה שלך, אז חשבנו להפגיש ביניכם ללא התערבות המשטרה כדי שתוציא ממנה מידע על אביה.".
"זה אכזרי…" אמר ג'סטין.
צחקתי צחוק מטופש, כולם הסתכלו עליי, "תנו לי להבין, " אמרתי מנסה לנשום, "אתם רוצים שג'סטין ישתתף בחקירה? הילד רק בן 16!" אמרתי לשוטרים.
"אני בן 18, מה כל כך קשה להפנים?!" אמר ג'סטין.
"סתם צחקתי ג'ס," אמרתי ולאחר מכך הבטתי בשוטרים, "הוא יסגיר את עצמו, ומדברת אתכם אחת שראתה איך הוא הסגיר את עצמו היום בשיעור מתמטיקה…" אמרתי להם.
"מה יצא לי מלעזור לכם?" הוא שאל, "הרגשה טובה?" אמר אחד השוטרים.
"אני לא מאמין לשטויות האלה…" אמר.
**********************************מנקודת המבט של ג'סטין****************************************
"איך הם הצליחו לשכנע אותי?…" שאלתי את עצמי אבל איכשהו נלה שמעה את זה ואמרה: "בגדים, הם הציעו לך בגדים…" אמרה.
"אל תגידי את זה ככה, זה נשמע כאילו אין לי בגדים בבית…" אמרתי לה.
"בסדר, הם הציעו לך מותגים של נעלים, וחולצות, אדידס, דיאדורה, נייק, לייק…, איך זה נשמע?" היא שאלה אותי.
"ציון +B." אמרתי לה.
"חצוף!" אמרה נלה ומשכה לי בקפוצ'ון.
"איזה מן מותג זה לייק?…" אמרתי לה מצדיק את עצמי.
הגענו לכתובת, באתי לנקוש על הדלת אבל אז נלה עצרה בעדי, "אתה נראה חשוד." אמרה.
"למה את מתכוונת?" שאלתי אותה.
"איפה תגובות של אנשים? הרי אנחנו אומרים שאנחנו עוברים ברחוב ומחלקים כרטיסים להופעה במבצע… חלק יתנו סטירה, חלק יתנפלו עליך, הבעיה שאתה נראה יותר מידיי מושלם והם יעלו על כך שבאנו אך ורק לבית שלהם…" אמרה נלה.
"וואו, את חכמה…" מלמלתי.
"בוא הנה, תתקרב." אמרה נלה.
קרבתי את ראשי אליה, היא נשקה אותי בלחי, לאחר מכן החליפה שפתון ונשקה אותי באותה הלחי שוב.
"תגובה של המאוהבות…" אמרתי.
"כן, ועכשיו של השונאים." אמרה נלה.
"איך זה תגובה של שונאים?…" שאלתי תוהה.
"או… אתה לא רוצה לדעת…" היא אמרה, מרחה את ידה בסומק אדמדם ופשוט הניחה אותה על הלחי השנייה שלי.
"אהה! הם יתנו לי סטירה!" אמרתי מאושר שהבנתי.
"כן… אבל אתה לא נראה כאילו כואב לך." אמרה נלה.
"כן." אמרתי ונסתי לבכות, "נתנו לי סטירה ועכשיו אני צריך ללכת לבית חולים לעבור ניתו-" אמרתי בעצב, "יותר מידיי דרמתי…" אמרה נלה.
הנחתי את ידי על הלחי, "זה כואב…" לחשתי, "מעוניינים לקנות כרטיס?" אמרתי.
"מושלם." אמרה נלה ונקשה על דלת הבית.
כעבור מספר שניות ידית הדלת ירדה ובחריקות מצמררות הדלת זזה לאחור ונפתחה.


תגובות (9)

לג'סיקה המקסימה את משהו מיוחד במינו נערה מקסימה שפשוט חדרת לנשמתי ♥♥
אהבתי את הסיפור המקסים שלך ומאחלת לך רק נחת אשר ואהבה אמן ואמן ממני בקי ♥♥♥

01/03/2012 13:41

ואו

01/03/2012 22:31

תודה :) ו kerenk… לא הבנתי אם ה"ואו" לרעה או לטובה…
בכל אופן תודה ואני אעלה את הפרק הבא בערב או מחר :)

03/03/2012 02:56

היי ג'סיקה וסליחה שאני עונה במקום קרן סתם סתם אני עונה כמובן בשמי ולדעתי הוואו אומר מקסים נפלא מהמם ותמשיכי מהר מקווה שקלעתי בול ♥♥
שבת ברוכה ממני בקי ♥♥♥

03/03/2012 03:06

היו לי שלוש אחוז בסוללה אז לא הספקתי לכתוב הרבה כמובן שלטובה!!!! זה מדהים!!!

03/03/2012 04:07

תודה רבה רבה :))))

03/03/2012 04:26

איזה יופי פשוט נפלא תודה ג'סיקה וחג פרוים שמח ומבדח ☺☺☺☺ למה תתחפשי ???

04/03/2012 09:32

תממשיכייייי ((((:

04/03/2012 15:24

תודה רבה לכולם :)))))
מצטערת שלא כתבתי כאן פשוט לא היה לי אינטרנט… :(
בכל אופן, אני מתחפשת ל… תשובה בעוד יום.
פשוט לאתר רשומה חברה שאני לא רוצה שהיא תדע מה התחפושת שלי, אספר לכם בהזדמנות.

נ.ב. – תודה רבה לכולללם

05/03/2012 09:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך