סורי שהטעתי אתכם... (טעות שלייי)
זה היה הפרק האחרון.
אז אני רוצה להודות לכל הקוראים המקסימים שהגיבו ותמכו...
ומי יודע? אולי גם תהיה עונה 3?
זה תלוי בתגובות שלכם ;)

נ.ב. - הארי מזכיר לי את זה שמשחק את מקס ב"מכשפים מווברלי פלייס" ונייל מזכיר לי את הבלונדיני ההוא ב"שייק איט אפ" שאומר: "באבי!" חחחחח לא יודעת, הייתי חייבת לספר לכם XD

חברה של כוכב – פרק 22 – אחרון !!!

28/03/2012 1214 צפיות 6 תגובות
סורי שהטעתי אתכם... (טעות שלייי)
זה היה הפרק האחרון.
אז אני רוצה להודות לכל הקוראים המקסימים שהגיבו ותמכו...
ומי יודע? אולי גם תהיה עונה 3?
זה תלוי בתגובות שלכם ;)

נ.ב. - הארי מזכיר לי את זה שמשחק את מקס ב"מכשפים מווברלי פלייס" ונייל מזכיר לי את הבלונדיני ההוא ב"שייק איט אפ" שאומר: "באבי!" חחחחח לא יודעת, הייתי חייבת לספר לכם XD

אז הוא הרים את ראשו, ניגב את עיניו בשרוולו ואמר לי בקול רועד: "נלה, אני מפחד שיאיימו עלייך, ובאיזשהו שלב תגידי לעצמך: 'רגע, למה אני ככה סובלת? אני יכולה ללמוד, להוציא תואר אקדמי, לעבוד, להכיר בחור אחר ולהקים משפחה במקום להישאר במצב הנוכחי הזה.', האסימון הזה ייפול לך מתישהו, אני פשוט יודע.", וניסה שלא לבכות.
באותם הרגעים שהוא אמר לי את זה, פשוט נקרע לי הלב, הוא מפחד לאבד אותי…

"תקשיב, ג'סטין," אמרתי לו אוחזת בידו, "בקשר לאוניברסיטה, תואר אקדמי וכל זה, אני יכולה גם עם הקשר איתך, זה לא שמישהו מכריח אותי לבחור בין אוניברסיטה לבינך, אפשר גם וגם.
בקשר ללהקים משפחה, ג'סטין, האדם היחיד שאני רוצה להיות אמא לילדים שלו הוא אתה, מתי תבין את זה? ולא אכפת לי שהמעריצים שלך יאיימו עליי, אין להם את מספר הפלאפון שלי, את כתובת הדואר האלקטרוני, או שום דרך אחרת כדי ליצור איתי קשר, אז בבקשה ג'ס, תפסיק לבכות, זה פשוט קורע לי את הלב." הוספתי.
ג'סטין חייך מבעד לדמעות, חיוך קל, "תודה, נלה." הוא אמר ו- שוב חיבק אותי.
חיבקתי אותו חזרה ונשקתי לו בלחי.
אז הדלת של החדר של ג'סטין נפתחה, אימו יצאה ונראתה עייפה, "ג'סטוש', בוא, צריך להתארגן…" היא אמרה.
ג'סטין התנתק מהחיבוק, "טוב, כדאי שאני אזוז…" הוא אמר.
"כן, ג'סטין, תהיה חזק, ואף פעם אל תגיד אף פעם." אמרתי לו.
"וואו, שיר ישן, כשחושבים על זה…" הוא מלמל.
"אבל הוא יהיה נכון לנצח…" אמרתי לו.
ג'סטין לרגע חייך, הביט לרצפה ואמר: "לפני כמה שנים ידיד שלי אמר לי שהנשים הכי יפות נמצאות בישראל, צחקתי לו בפרצוף, רציתי רק את ביונסה.
עכשיו, אני מבין שהוא ממש צודק, כל מי שמפקפק ב-'מחקר' הזה, צריך לראות אותך ואז ייכנס לו קצת שכל לראש." הוא אמר לי.
"אוו ג'סטוש'…" אמרתי לו.
הוא המשיך בחיוך ונופף לשלום כאשר הוא צועד לכיוון חדרם של חברי ההפקה, יחד עם אימו.
שמחתי לראות את החיוך המקסים שלו שוב מתפרס על פניו.
הוא הגיע למקום בו היה אמור להתראיין, אני צפיתי בראיון ב LIVE בטלוויזיה.
וכן, כמו שדן "ניבא", שאלו את ג'סטין למי מוקדש השיר.
"לחברה שלי." הוא אמר.
הקהל השתתק.
"ומי החברה שלך?" שאלה המראיינת.
"הבחורה הכי מקסימה וטובה שיש בכוכב הזה, נלה, אני לא חושב שתכירו אותה, אבל בטח הפאפארצי כבר יתפסו אותנו מסתובבים ביחד ויביאו לכם תמונות…" אמר ג'סטין מחייך.
"אז היא בארץ?" שאלה המראיינת.
"כן, היא ישראלית במקור… ויהודיה… ולכן גם אני…" הוא אמר מסמיק.
"לא נכון…" אמרה המראיינת מתפלאת, "ג'סטין! אתה יהודי?!" שאלה.
ג'סטין חייך והסתכל למצלמה, "כן." הוא אמר, "התגיירתי." הוסיף.
"ממתי אתה יהודי?" שאלה המראיינת.
"קצת אחרי ה-'חוויה'…" אמר ג'סטין מתבייש.
המראיינת לא הבינה, "איזה?" שאלה.
"כשאיבדתי את הקול שלי…" הוא הזכיר לה.
הקהל השתתק – שוב.
"רגע, ומה? איך אתם בקשר אם היא ישראלית?" שאלה המראיינת את ג'סטין.
ג'סטין חייך את החיוך הכובש שלו, "היא גרה איתי באמריקה, אנחנו לומדים באותה כיתה… בגללה אני יושב בחמש יחידות מתמטיקה, חמש יחידות!!!" הוא אמר צוחק.
צחקתי גם אני, הוא כזה חמוד…
"אתם מקדשים בשישי ושבת?" שאלה המראיינת.
"כן…" אמר ג'סטין, "אני מנסה לזכור את זה בעל פה… אבל עכשיו השורה היחידה שאני צריך לזכור זה הברכה של לנטול ידיים, 'אמן', ו- 'לחיים'." הוסיף.
"למה?" שאלה המראיינת, "כי אמא שלי נשואה, ובן הזוג שלה יודע עברית…" ענה.
"גם היא התגיירה?!" הופתעה המראיינת, "כן… זה סיפור ארוך…" ענה ג'סטין.
לבסוף היא שאלה אותו אם נלה (אני) נמצאת במלון בו הוא נמצא.
"התשובה היא… רעמי תופים בבקשה… כן, אבל עכשיו אני פונה לצופים בבית ולקהל," אמר ג'סטין לוקח אויר, "היא ממש חשובה לי, אני לא רוצה שתאיימו עליה, או תפגעו בה, אם אתם אוהבים אותי, אל תעשו לה רע, אני עדיין אותו הג'סטין שהייתי.
אני עדיין אעלה ילדה ל- "One less lonely girl", אני עדיין אצטלם ואחתום למעריצים, באמת שכן, אז אני ממש מבקש שלא תכעסו עליה, אם אתם רוצים להאשים מישהו ברומן בנינו, תאשימו אותי, ולכל אלה שיושבים בשתי יחידות אנגלית, תראו את הבקשה שלי עם תרגום." הוסיף.
המראיינת הודתה לו.
הוא לחץ את ידה ועזב את המקום.
כעבור רבע שעה הוא הגיע למלון, קיבלתי את פניו בברכה.
"עשית את זה!" אמרתי לו מחייכת.
הוא חייך גם הוא, "קדימה, ישראלית." אמר.
"לאן? קנדי." שאלתי אותו.
"אנחנו לא הרבה זמן בישראל אז בואי ננצל – נלך לכותל המערבי, לשם הפאפארצי לא יעזו להתקרב." אמר מחייך.
"נלך גם לאוסטרליה, ולארגנטינה, ולירח, ולא אכפת לי לאן, העיקר שהחיוך הזה שלך לא ירד לך מהפנים!" אמרתי לו.
ג'סטין המשיך במבט הקורן, אבל אז הוא קיבל SMS, מג'ק, אחד החברים הטובים שלו בכתה:
"ג'סטין היקר.
בא לי להרוג אותך! גבר! באמת היה לכם אומץ, הא? ראיתי ששרת בעברית, הרשה לי להיות 'בליברית' לשנייה ולומר OMG! מגניב, כשתחזור לאמריקה תלמד אותנו את הפזמון, מחכים לך ולנלה בקוצר רוח, אני ושאר תלמידי הכתה :)".
ג'סטין קרא את ה- SMS והחזיר לג'ק:
"ג'ק היקר,
החלטת לפתוח כמו מכתב אישי, אז הנה מכתב חזרה לשולח lol
תודה רבה על התמיכה, אני מניח שראיתם את הראיון ב LIVE, נו טוב, שיהיה.
גם אני וגם נלה ממש מתרגשים ומתגעגעים.
בברכה והמון געגועים, ג'סטין ונלה :)".
"אז מה נעשה עכשיו?" שאל אותי ג'סטין.
דן בדיוק בא, "נכבוש את ישראל." אמר.
אז שלושתנו אמרנו בו זמנית: "ולעולם לא נגיד לעולם לא!".
מה קרה כשחזרנו לאמריקה? איך הגעתי למצב שחברי One Direction רצו שאשיר איתם שיר משותף? ואיך אני, ג'סטין ודן קיבלנו תוכנית בערוץ דיסני בשיתוף עם סלנה גומז, דמי לובאטו ועוד כוכבים? טוב, זה כבר סיפור אחר לגמרי.
רק תזכרו, בפעם הבאה שתסתכלו על ג'סטין, או על כל כוכב אחר, תדעו שמאחורי מעטפת המותגים ותכשיטי הזהב, עומד ילד רגיל, עם רגשות רגילים, ומחשבות רגילות.
אה, כן, ועוד משהו – כוכבים, יש רק בשמיים.
אז עכשיו זה זמן להיפרד, כדאי שאזוז, ג'סטין קורא לי, נייל (הבלונדיני מהלהקה One Direction ) שוב לא נותן לו לנשום… אז… ביי!


תגובות (6)

נכון הארי הכי חתיך שם?!?!?!
אני מתה שהם יבואו לישראל!!מתהמתהמתהמתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פרק מדהים..
רוצים עונה שלישית!רוצים עונה שלישית!
(הפיג'מות,הפרק האחרון של עונה 2)

28/03/2012 11:07

למה לא באמת? יאללה עונה 3!!!!!

28/03/2012 11:55

וואן דיירקשן בני ז…. הבנתם אותי XD
ובאלי עונה 3 **%%#^<>~

28/03/2012 12:34

אעהאהעהאאעהאהע, נייל הוא שלי!!!!!!!!!!!!!!!!
אז אם חשבת, או חלמת או לא יודעת מה שאת אוהבת אותו ושהוא יהיה שך אז את טועה, טועה בגדול מאוד!! הוא שלי שלי שלי!!

28/03/2012 12:59

וווואי זה מהממם מושלם, אהבתי את הסוף שלך מאוד , ובהתחלה גם אני חשבתי שהארי זה זה שמשחק את מקס חחחחחחח , אהבתי מאוד מקווה שתעשי עוד עונה, אוהבת :-*

29/03/2012 01:25

תודה כולם, אתם הכי טובים בעולםםם ♥
נ.ב. – גם אני חושבת שנייל הכי חמוד XD

29/03/2012 03:09
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך