חברים .. הקדמה

28/06/2015 1205 צפיות תגובה אחת

היי מה קורה ? קוראים לי לורן , אני בת 17.8 מהרצליה פיתוח . אני לומדת בפנימייה נווה הדסה , אני שם מכיתה ט ' , בגלל כל מיני בעיות שקרו בתהליך הגירושים של הוריי . אני גרה עם אמא שלי ואחי שגדול ממני בשנה והוא בצבא . יש לי שיער שחור ועיניים כחולות בהירות . אני נמוכה , רזה ויש לי תחת גדול חח . יש לי חבר בשם מתנאל , אבל כולם קוראים לו מתן .
היי , קוראים לי מתן , קיצור של מתנאל . אני גר ברחובות עם אמא שלי . אבא שלי נפתר שהייתי בן שלוש . אני לא זוכר אותו כלכך וזה לא כזה מעניין אותי כי גדלתי בלעדייו . יש לי שיער חום חזק עם בלורית גבוהה , עיניים בצבע חום בהיר מאוד , שרירי קצת , לא כל כך גבוה . לומד בפנימייה נווה הדסה , בגלל בעיות ההתנהגות שלי בבית ספר הקודם , הצטתי את בית הספר בכיתה ט ' , היה לי משפט ורצו לשלוח אותי למוסד סגור . בסוף נתנו לי צ'אנס ושמו אותי כאן . אני בפנימייה מכיתה י' . יש לי חברה כבר שלוש שנים וזאת לורן .
היי שלום , קוראים לי אנאל . אני חברה טובה של לורן , חן ואושר . יש לי שיער חום כהה ארוך עד תחילת הטוסיק , עיניים בצבע ירוק בהיר , רזה , גבוהה . אני גרה בעכו עם הוריי אבא שלי רוב הזמן בעבודה , הוא עוסק המצאה של איזה משהו ואמא שלי שופטת בבית משפט . אני לומדת בפנימייה נווה הדסה . הגעתי לפנימייה בעקבות הפרעות התנהגות בבית הספר . הפסקתי ללמוד לחצי שנה ובחצי שנה שנשארה לא הייתי נכנסת לכיתה , ועם הייתי נכנסת הייתי מפריעה . בעקבות בית המשפט הוחלט שאני יעבור לפנימייה עם בגרות מקצועית ושלחו אותי לכאן . אני פה מכיתה ט ' ודווקא הולך לי כאן טוב . יש לי חבר כבר שנה וקצת . קוראים לו אדם והוא חשוב לי נורא .
הא , מה קורה ? אני אדם , בן 17.11 מרחובות . גר עם אמא שלי . חבר טוב של רפאל , מתן , מור , יעקב , ושחר אבל אני ומתן חברים ממש ממש טובים , עוד מהגן . יש לי שיער שחור פחם ועיניים בצבע כחול חזק . גוף שרירי ומנופח , וקעקוע על זרוע ימין באנגלית מחובר ' הפחד הוא האויב הכי גדול . ' אני לומד בפנימייה נווה הדסה . הגעתי לשם בגלל שכשאבא שלי נכנס לכלא על סחר בסמים לעשר שנים כשהייתי בכיתה ח ' , ומאז נהייתי ילד בעייתי , כל היום במחששות , רב מכות , פורץ למקומות עד ששלחו אותי למוסד סגור לחודש . עירערתי בבית המשפט וביקשתי מהם הזדמנות והם נתנו לי והעבירו אותי לכאן . חבר של אנאל ואוהב אותה ללא גבולות .
אהלן , קוראים לי יעקב , בן 18 מחדרה . גר עם ההורים ובקושי נמצא בבית . יש לי שיער חום בהיר חלק , עגיל בגבה ובאף . עיניים ירוקות , גבוה ושרירי . כיתה ט ' העיפו אותי מהבית ספר בגלל בעיות התנהגות והעבירו אותי לכאן.
הי , קוראים לי שחר מתל אביב . שקט , חייכן , קצת ביישן . יש לי שיער בלונדיני על גבול השטני . עיניים בצבע שחור חזק , גבוה , שרירי טיפה . מכור לכדורגל . הגעתי לפנימייה נווה הדסה בגלל אירוע שקרה כשהייתי בכיתה ח' . שיתקתי ילד מהבית ספר הקודם שלי , ועד עכשיו הוא צמח . אמו של הילד התלוננה עלי בבית המשפט . קנסו אותנו בסכום כסף גבוה ששולם ע"י אבי , ונשלחתי לכאן באמצע ח ' .
הלו אנשים , קוראים לי רפאל בן 17.11 מקיסריה . גר עם הוריי , וכן אני ילד שמנת . יש לי שיער חום בהיר , ועיניים בצבע חום בהיר גם . אין לי כל כך שרירים אבל אני טיפה מנופח . אני האקס של לורן ועד עכשיו אני מרגיש אליה קצת משהו , בכל זאת היא היית כל החיים שלי עד שהתקופה הזאת נגמרה . נשלחתי לפנימייה ע"י הוריי בכיתה ט'. הם טוענים שאני ילד שצריך מסגרת , ואין ביכולתם לספק לי את זה .. מאז אני לא כל כך בקשר איתם למרות שהם מנסים לתקן זאת , אבל כלום לא יעזור להם .
היי , קוראים לי חן בת 17.7 מעפולה . ישלי שיער ארוך עד הטוסיק בצבע שחור ועיניים בצבע חום חזק . אני דיגמנתי בעבר לכסטרו והפסקתי . גרה עם סבתא , הוריי נהרגו בתאונת דרכים כשהייתי בת 15 ואז בית המשפט הוציא אותי מהבית בשל בעיות נפשיות והתנהגות ושלחו אותי לכאן . האקסית של יעקב .
היי , קוראים לי אושר בת 17.5 מאשדוד . ישלי שיער קרה צבוע לבלונדיני ובשורש שחור . העיניים שלי בצבע חום חזק . אני לא כלכך גבוהה אבל הגוף שלי יפה , ככה אומרים . הגעתי לפנימייה בכיתה י בגלל שאבא שלי עזב אותנו , אותי את אמא שלי ואת אחי הקטן , ומאז התחילו הבעיות והעבירו אותי לכאן .
אז אלה הדמויות , מקווה שתתחברו ..


תגובות (1)

וואו חחח הרבה דמויות :)
פעם הבאה תיתרמי לי קצת לסיפור שלי ;)
אהבתי!

29/06/2015 21:46
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך