*love*
תקראוו ותגיבוו <3
בנותת אני כותבת בשבילכן ואני מציעה לכן לקרוא כי זה סיפור מהמםם ואני מאוד מציעה לכן אז תקראו ותגיבוו!! 

חברים לנצח <3 פרק 1

*love* 06/07/2013 784 צפיות 3 תגובות
תקראוו ותגיבוו <3
בנותת אני כותבת בשבילכן ואני מציעה לכן לקרוא כי זה סיפור מהמםם ואני מאוד מציעה לכן אז תקראו ותגיבוו!! 

מאמר שירז.

"את לא רצינית שטיסה להוואי .." נו אני איתו 5 שנים אני צריכה להשקיע לו "" אמרתי . איך בדיוק תטיסי אותו להוואי בלי שהוא ישים" לב .?" שאלה . אני יספר לו מחר על הדקה האחרונה שהוא" צריך לעלות על מטוס" חייכתי . בהצלחה עם זה" אמרה ." תודה" אמרתי ." יצאנו מהכיתה ביחד והלכנו לכיוון מגרש הכדורגל ששם נתנאל משחק עם השכבה שלו משחק . הגענו בול בזמן המחצית , אני ושירז ישבנו שם על הכיסאות וחיכינו שנתנאל ישים לב אלינו ויבוא אלינו. יפה שלי" שמענו קולות מאחורינו והסתובבנו ," ראינו את דור )חבר של שירז( . הם התנשקו והוא פשוט בלע אותה .. אחי עם נשיקה כזאת אפשר להכניס להריון מה" זה ?" שמענו מאחורינו עוד קולות של בנים. הסתובבנו שוב ואלו היו נתנאל והכיתה שלו , הם הורידו את החולצה בגלל החום .. נמסתי פשוט. נתנאל התקרב אלי וכל הבנים בכיתה שלו הסתכלו עלינו . אמר נתנאל ונישק "על מה אתם מסתכלים .." אותי , חייכתי אמצע הנשיקה . למה את מחייכת?" חייך גם הוא ." סתם ככה " אמרתי והתנתקתי מימנו ." ילד היום הולדת עוד יומיים אה ?" שאל דור" והסתכל עלי , עשיתי לו פרצוף של 'סתום יחמור' . עוד יומיים אני יחשב כפדופיל בשבילך" אמר" נתנאל . פדופיל" אמרתי . "אתה כבר פדופיל בשבילי .." שאני אוהבת" הוספתי . סוף היום חזרתי לבית–רדו לאכול עומר וקורל " צעקה אמא שלי" מלמטה . מה שתגידי" אמר עומר ." באה " אמרתי ." איפה אבא?" שאלתי ." ירדנו שנינו למטה לאכול . אצל חברים .. מגיע לו קצת לא?" שאלה אמא ." פעמיים בשבוע או יותר הוא אצל חברים " אמר" עומר . אמא עוד יומיים סוףסוף חיכיתי לזה כל כך" הרבה זמן .. אני חייבת לשמוע מה נתנאל יגיד על זה" דיברתי כמו ילדה בת 3 .


תגובות (3)

מהמממממם תמשיכי!!!!

06/07/2013 11:01

מדהיםםםםם

06/07/2013 12:51

איזה יופייייי

07/07/2013 00:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך