*love*
תקראו ותגיבו ואני ימשיך <3

חברים לנצח <3 פרק 3

*love* 07/07/2013 656 צפיות 3 תגובות
תקראו ותגיבו ואני ימשיך <3

-ראיתי את נתנאל מתמזמז לו שם עם שלי .. שלי

זאת ה-פרחה שלנו בשכבה .. אני זוכרת שאני ונתנאל צחקנו עליה , לא שהיא הייתה בסביבה .. נתנאל אמר לי שהיא סנובית מגעילה וכל זה.. איך הוא יכול ?? שלי קלטה אותי מזווית העין ונתנה מכה קטנה לנתנאל והם התנתקו . אמר נתנאל וקם אלי . " קורל .." לא יכלתי לעצור את הדמעות אבל לא רציתי להראות לנתנאל שאני סובלת מימנו .. רציתי להראות לו שאני חזקה ושאני שמה עליו פס .. אבל בכל זאת .. אחרי מה שעשיתי לו ליום הולדת?! זה החרא שאני מקבלת ?? חמש שנים נתנאל ! חמש שנים של כלום ? איך" אתה מסוגל ? נמאס לך מימני ? תגיד לי את זה ! אמרתי . "אבל עכשיו כבר ראיתי הכל.. אמר . "אני לא יודע איך להסביר לך .." זאת הבעיה , אתה לא צריך להסביר ראיתי את" אמרתי .. זאת אומרת צעקתי "ההסבר שלך .. יותר נכון . כולם הסתכלו רק עלי ועל נתנאל ושירז התקרבה אלינו . אמרה . " קורל .. בואי .." אמרתי לנתנאל והלכתי " חתיכת כלב מסריח .." אל שירז. המשכנו ללכת ונתנאל ? לא אכפת לי מימנו ממש כעט . אני ושירז המשכנו ללכת הרחק מכולם .. היינו כבר רחוקים מאוד מהם וישבנו על החול היבש. יום הולדת ממש כייפית יש לנתנאל אה ?"" ציחקקה שירז. למה ניראה לך שהוא עשה לי את זה ?" שאלתי" . תני לו להסביר לך את זה .. אבל לא עכשיו" אחרי המסיבה " אמרה. מאחלת לו שאיזה כריש יטרוף אותו" אמרתי ." ונאמר אמן" גיחחה לה שוב שירז." שירז חיבקה אותי וסתם גיששנו בחול . מישהו התקרב אלינו .. אני ושירז הזזנו את מבטינו מהחול והסתכלנו על מי שבא . זה היה נתנאל .. אין לו בושה לבוא לפה ?? שילך ויהנה לו מהמסיבה שלו . מה אתה רוצה ?" שאלתי ." זה הסימן שלי ללכת" אמרה" נתנאל ישב לידי . שירז קמה ונעלמה . סליחה" אמר." "מה לא מובן לך במילה 'חתיכת כלב ?' ..' שאלתי . אמר. "הרבה דברים לא מובנים .." זאת יום ההולדת שלך לך " אמרתי." קודם כל ליפני הכל אני צריך לבקש סליחה" ותודה מהאישה שאני אוהב" אמר . מי שלי ? " זילזלתי ." לא .. אני לא יודע אם את מכירה אותה אבל" קוראים לה קורל .. את יודעת במקרה איפה היא שאל. "? לא אבל אני יודעת שהיא ממש לא רוצה ליראות" את הפרצוף שלך עכשיו " אמרתי . ואת רוצה ?" שאל." לא" ציחקקתי ." והינה איך שאני רוצה ליראות אותך" חייך ." למה עשיתה את זה ? " שאל ." אני לא אשקר לך .. אני לא יודע למה .. אין לי" סיבה גם לזה שכעסתי עליך .. אני שואל את אמר וחיבק אותי "עצמי גם למה אני כועס עליך .. . אמרתי "אני לא יודעת נתנאל .. זאת הפעם ה.." ונעצרתי. כמה פעמים בגדתי בך ?" שאל וחיכה לתשובה ." אף פעם" אמרתי ." חוץ מזה .. אני יודע שזה בכלל לא הוגן ובכלל" אסור לי לעשות את זה .. אני לא יודע מה נסגר עלי ואני אכבד אותך אם תרצי לחשוב עוד זמן " אמר . יש לי מספיק זמן כן ?" שאלתי . אני אחשוב .." אוקי את חוזרת ?" שאל ." תלווה אותי ? " ציחקקתי . " ברור " אמר ועזר לי לקום , ניגבתי מעצמי את" החול והמשכנו ללכת לכיוון המסיבה. שחזרנו …


תגובות (3)

יפה אבל לא כל כך מובן תמשיכי!!

07/07/2013 01:46

מהממממם תמשיכי!!!

07/07/2013 02:12

תמשיכיייי

07/07/2013 04:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך