*love*
תקראו ותגיבו ואני ימשיך <3

חברים לנצח <3 פרק 4

*love* 07/07/2013 706 צפיות 3 תגובות
תקראו ותגיבו ואני ימשיך <3

פשחזרנו אל החוף קלטתי את דור ושירז מתנשקים

. כעט אני יעזוב את ילד היום הולדת בשקט ואלך" להפריע לאחרים " חייכתי. למה להפריע לזוג כזה חמוד?" שאל." אז .. לא נפריע להם " עשיתי פרצוף עצוב ." ניראה לך ?!" צעקתי והתקרבתי אל" יופי" חייך ." שירז ודור . מה קורה אחים ?!" צעקתי לידם בזמן שהתנשקו" והם ישר התנתקו . קורל יש לך חמש שניות לברוח " אמרה שירז." שלום גם לך קורל"" לא ניראה לי " חייכתי ." אמר דור . לא זה" רגע רגע , הפרעתי לכם ? " שאלתי ." בסדר" גלגל עיניים דור . אמרתי לך פעם שאני מתה עליך?" שאלתי ." בתאכלס לא" אמר והחזיר את מבטו אלי ." טוב אני חושב שאני אחזור ביי בינתיים" אמר" נתנאל והתקרב אלי בשביל לנשק אותי אבל אני שלי מחפשת אותך בטח" חייכתי" חסמתי אותו. והעפתי אותו מימני . ילדה רעה" אמר והלך ." דור שירז ואני מצאנו לנו ספה לשבת עליה וכל ה-500 אנשים שהיו במסיבה השתגעו והשתכרו .. שירז ודור שהיו לידי בספה התחילו להתמזמז להם ואני כמו מפגרת יושבת לב בספה .. הם מתפראים להם ביחד ואני המטומטמת ששילמה על כל זה וזה היחס שאני מקבלת מנתנאל ? זה קצת מגעיל הוא לא חושב ? אבל אם חושבים על זה מגיע לו להשתגע ביום יום אחד בילעדיו ואת הולדת שלו כאילו קורל .. לא יכולה ? חשב להיפרד מימנו בגלל שהוא נישק את שלי ? איך אני אשרוד בלעדיו ? אבל עכשיו באמת משעמם לי .. ואני המסכנה שיושבת לה בספה מסתכלת על חברה שלה מתמזמזת עם חבר שלה …… לפתע כמה ילדים באו אלינו שירז ודור המשיכו להתמזמז … את ונתנאל נפרדתם ??!" צעקו כמה מהילדים" התחלתי לומר . "מה לעזא.." שם .. למה את פה לבד ? " שאל אחד הבנים ." זה קטע כזה שלי של 'והו אני הילדה שמסתכלת" אמרתי. " 'על חברה שלה מתמזמזת עם מישהו.. מה עם נתנאל ?" שאלה ילדה אחרת." יותר מידי" אמרה" נהנה מהחיים?" שאלתי." והסתכלה עליו . ממש כייף לו שם אני רואה " אמרה אחת" אחרת. אוקי אין לכם מישהו אחר לעודד אותו ?" שאלתי" והם ברחו . מתקפת זונו- על נתנאל בעוד 3..2" התחיל לומר" סתום דור " אמרתי ." דור . הי הי בובה הכל מאהבה זוכרת? " שאל ." חשבתי שהיום הזה יהיה כייפי .. אבל לא ממש" אמרתי . "זכרתי אותו ככה .. רוצה ללכת למלון ?" שאלה שירז." מלון ?" שאלתי ." מה לא שמעת ? ההורים של נתנאל קבעו" לחברים הכי טובים שלו חדרים במלון הוואי .. זה אמרה שירז. "לאיזה כמה ימים לא זוכרת כמה .. הייתי צריכה להביא בגדים ?" שאלת ." למה אף אחד" יש שם הכל " אמרה . לא חח ," לא עדכן אותי ?" שאלתי . זה היה בבוקר רק עם מי שהיה .. את ישנת"" אמר דור . אני את דור שלי ועוד איזה 3 בנות ו4 בנים" נוספים " אמרה שירז. למה יש לי תחושה רעה בנוגע לזה ?""


תגובות (3)

תמשיכיי

07/07/2013 06:12

את לא מעתיקה מקבוצה בפייס של בנות ?! כי יש להם שם אותו סיפור !

07/07/2013 06:46

לא מבינים את הסיפור ממש ונראלי לי שראיתי אותו כבר

07/07/2013 11:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך