חברים לעט – פרק |||

Estonian 19/09/2011 1002 צפיות 7 תגובות

תומאס ישב בחדר שלו עמוס בדפים, ציוד מעבדות ובמחשב. הוא החליט שאין לו שום כוח לענות לחברים לעט. היה לו יום קשה. ילדים לא עזבו אותו והמשיכו להטריד אותו ולהציק לו.
הוא ידע שהילדים שכיום קוראים לו "חנון" בעוד עשרים שנה יקראו לו "בוס" אבל זה ממש לא מנע ממנו לא להיפגע. הוא לפעמים הרגיש כמו זכוכית, קצת לחץ והוא יישבר וכשהוא יישבר, הוא יקווה שיבוא האדם עם הדבק שיטרח ויאחה מחדש את השברים.
תומאס ניסה באמת את השיטה של לאורן. הוא ניגש לדבר עם הילדה ההיא שכל כך אהב. הוא דיבר איתה והיא לא שנאה אותו. ההיפך הוא הנכון. האמת שהוא הרגיש שהיא די מחבבת אותו ופעם ראשונה בחייו הסכים לסרק את השיער השחור שלו כמו שצריך ולא רק לקוות שכוח המשיכה כבר ידאג להחזיר אותו מהצורה המוזרה והכל כך לא מוגדרת שבו השיער שלו היה שרוי.
הוא פתח את תיבת המייל שלו רק בשביל לראות אם כתבו לו. כמובן שכתבו לא. 27 חברים, כמה בכל אזור זמן, כל שעה עגולה הוא היה יכול לפתוח את תיבת המייל ולצפות למכתב.
הפעם זאת הייתה לאורן.
היה לו קשה לחשוב על זה אבל לאחרונה הוא כבר הרגיש תחושה חמימה מוזרה שהוא לא ידע מהי כאשר קרא את המכתבים של לאורן.
הוא לא ידע לתאר את זה. הוא לא ידע בכלל מה זה. הוא התחיל לחשוב אולי משהו בו לא בסדר? אולי העולם דווקא לא סובב סביב הדברים הקבועים?. אולי הוא היה צריך להקשיב יותר בשיעורי הספרות?.

"היי לאורן,
נשמע שיום הפיג'מות היה כישלון ברעיון אבל אולי דווקא כן ניצלתם אותו כמו שצריך, הרי עם פיג'מה ישנים אז אני מקווה שנרדמתם בשיעור. D=. רואה. הנה הסמיילי הראשון שלי. רואה? אני נפתח!. הדבר הבא, הכפלת אותיות מיותרת והמון סימני קריאההההההההההההההההההההההההה!!!!!1.
טוב, אולי קצת הגזמתי…
מתכננים לנו ימים דווקא נחמדים כמו יום שבו כל ילד בכיתה יכול להציג עבודה כלשהי שהוא עשה ויש ימים שהם כישלון בוודאות כמו יום צבעים שבו כל כיתה מקבלת צבע ועושים תחרויות בין הכיתות ודי בטוח שאת היום אני אגמור מרוח כולי בכל צבעי הקשת למעט סגול כיוון שלמיטב ידעתי לא תהיה כיתה שתקבל סגול. אם כן אני מחוסל.
אני מצרף תמונה אבל אם העיניים שלך יימסו מרוב כיעור, ראי הוזהרת.
אני בטוח שאת לא נראית כמו מכשפה כיוון שהמורה שלי לאנגלית נראית כמו מכשפה ולה אין נשמה. אם לך יש נשמה (כמו שאני בטוח שיש) אז את לא תראי כמוה. אם כן, או אם יתברר שאת המורה שלי לאנגלית, אני כל כך הולך לעבור בית ספר.
אז בכל מקרה יש לנו עכשיו חממה בבית ספר אז חלק מהכיתות (כולל הכיתה שלי) הלכו לשם והתחילו לעשות עבודות חקר.
אני עושה על לואיזה לימונית.
טוב, זה הכל.
בזמן שאני אחכה לתשובה אני ארקוד סטפס.
תומאס.
נ"ב – בחוץ יש קשת. אני אלך לחפש את השדון ולגנוב לו את הזהב.
".

הוא צירף תמונה שלו מהמחשב.

לאורן הייתה צריכה היום להגיש את החלק הראשון של הדו"ח שלה על החבר לעט שלה. החלק הראשון כלל עבודה בכתב. החלק השני יהיה סיפור בעל פה.
היא ראתה את המייל שלו.
היא תחילה הסתכלה על התמונה ולא האמינה למראה עינייה. היא ידעה שהוא חנון אבל היי, חנונים לא אמורים להיראות ככה.
השיער שלו היה מפוזר אבל זה היה נראה טוב לפנים שלו שהיו אליפטיות עם סנטר שנראה כאילו חודד ונגדם הקצה וזה איכשהו היה יפה.
העיניים הכחולות שלו היו פשוט מדהימות שזה היה דבר שהיא לא האמינה שיכול להיות. הוא היה פשוט חתיך. שום מילה אחרת. חתיך.

"היי תומאס,
אתה חששת שאתה תראה מגעיל?! אתה פשוט חתיך! אני רצינית לחלוטין. ממי גנבת את העיניים הכחולות האלו?.
אני שמחה מאוד שנפתחת וכתבת לי סמיילי. הסמיילי ריגש אותי ולכן החלטתי להחזיר לך סמיילי בתגובה: 3:. זה איש עם פה בצורת שלוש על הצד. אין לי מושג איזו הבעה זו אבל זה סמיילי טוב אם יש לך אהבה כלשהי למספר שלוש.
יום צבע נשמע אכן מטריד במיוחד. אני מאחלת לך שלא ילכלכו אותך בצבע.
אם כן אז תזכור תמיד שאתה יכול תמיד ללכלך אותם. קח איתך צבעי גואש ותשפריץ על כל מי שרק יעז לנסות ללכלך אותך.
אני מצרפת תמונה שלי. זאת התמונה הכי טובה שלי אז אם תגיד שאני מכוערת אני עוד עלולה לחשוב שאני כל כך מכוערת שאני עלולה לשמש דוגמא קבועה ל"לפני".
ניסיתי היום לבקש סליחה מהילדות אבל כולן סיננו אותי. אני אמשיך לנסות ושתדע לך שאני לא אוותר על זה. אני שיניתי את סדר העדיפויות שלי.
חשבתי על זה. מה פירוש השם שלך?. אני גם לא יודעת מה פירוש השם שלי. בוא נסכם שנבדוק מה זה, בסדר?.
מה מזג האוויר אצלכם עכשיו? אצלנו חם מאוד עכשיו. נראה לי שאני אפלוש למקפיא ואוכל את כל הגלידה בפנים.
אני אחכה לתשובה שלך בזמן שאני אהיה במקפיא כדי להתקרר קצת מהחום שהולך כאן בארץ.
לאורן.
נ"ב – למה פילים לא עפים בשמיים?".


תגובות (7)

חח אהבתי תמשיך

20/09/2011 05:56

חח יפה!! תמשיך :)

20/09/2011 06:14

יפה, באמת, תמשיך :)

20/09/2011 06:35

נורא אהבתי את הדימוי של הזכוכית,
הוא ממש נכון לפעמים D:
תמשייך :)

20/09/2011 07:14

מניסיון – חברה לעט זה דבר מדהים. יש לי שתי חברות לעט מקסימות. מאוד מומלץ. תחפשי באינטרנט אתרים.

20/09/2011 10:17

הנה אתר לדוגמא: http://www.penpalworld.com/members_update.asp

20/09/2011 10:39

יש לי חברה לעט מישראל ואני מחפשת אחד מחו"ל
זה דבר נפלא!
לאורן נשמעת ממש מתוקה!

22/11/2011 08:17
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך