Estonian
* דיסלדורף באנגלית – Düsseldorf
**תרתי משמע: אם יש לו כאילו עין אחת אז השנייה נעלמה ו – X הוא לרוב נעלם במשוואות.

חברים לעט – פרק ||

Estonian 18/09/2011 778 צפיות 3 תגובות
* דיסלדורף באנגלית – Düsseldorf
**תרתי משמע: אם יש לו כאילו עין אחת אז השנייה נעלמה ו – X הוא לרוב נעלם במשוואות.

לאורן לא ידעה בכלל שחנון יכול להיות מעניין בכל זאת. אפילו רק קצת. היא הודתה כבר שבדקה מה זה טרוויאן וויקיפדיה. אומנם זה היה נשמע לה משעמם אבל היא לא הייתה מוכנה לגלות את זה לתומאס. אולי זה מעניין חנונים. אופס, אסור לה להשתמש במונח חנון. היא מכבדת את תומאס, יותר משהי כיבדה את החנונים בשכבה שלה. היא התחילה להרגיש חרטה על כל מה שעשתה ללא מקובלים בכיתה שלה.

"היי תומאס,
אתה שינית אותי. פעם הייתי מציקה לילדות הלא מקובלות. עכשיו התחלתי לחשוב טוב האם זה באמת נחוץ והחלטתי להפסיק. אני מקווה שהילדות יסלחו לי. יש לך אולי עצה?, אני בטוחה שאתה תדע מה לעשות.
בנוגע לאהבה שלך, אולי כדאי שאם אתה באמת מרגיש שאתה אוהב אותה שתנסה לדבר איתה. אם היא תדבר איתך ואתה תרגיש שאתה אוהב אותה עוד יותר זה בהכרח זאת. אם אתם באמת מדברים לעומק אולי גם היא מרגישה משהו כלפיך. תנסה להראות איך אתה מרגיש.
אז איך המצב שם בדיסלדורף?. עבדתי הרבה זמן בשביל למצוא את ה – U עם הנקודתיים * אבל אז נזכרתי שאתה כתבת עם ה – U הזאת אז פשוט העתקתי מהמייל הראשון שלך :p.
הסמיילי הזה – P: הזה אומר שאני מוציאה לשון. אל תדאג, לא כעלבון אלא כהתחכמות או דברים כאלה.
אני מחכה לתשובה (וכדאי שתהיה בעקבות המכתב הארוך הזה =D).
לאורן".

תומאס ישב מול המחשב. הוא ראה ארבעה מכתבים מחברים לעט. הוא לא התרגש כל כך. האמת שהם די נמאסו עליו. אחד מהם היה מברזיל והוא לא הפסיק לכתוב על כדורגל ברזילאי. השני מאוסטריה אבל הייתה לו גרמנית כל כך משובשת וקלוקלת. השלישית מסין והיא סתם כתבה משעמם והרביעית מניו-זילנד והיא סתם כתבה שטויות. אולי גם לאורן כותבת שטויות אבל משום מה אלו שטויות שדי בסדר.
תומאס חיכה למכתב ממנה. ככה זה היה לו תמיד עם כל חבר לעט שרק התחיל איתו.
הוא החליט שלא לכתוב חזרה לברזילאי אבל הוא כתב מכתבי תשובה לשאר שכתבו לו. מזל טוב. יש לו באופן רשמי 27 חברים לעט.
"הודעה חדשה" הכריז המייל.
"לאורן" הוא אמר לעצמו. הוא קרא את המכתב וחייך.

"היי לאורן,
נחמד לשמוע שעשיתי בך קצת שינוי. אני אנסה את מה שהצעת לי בנוגע לילדה. אני מקווה שיסתדר.
בנוגע לילדות, תנסי לעזור להן. כשאת רואה שהן לבד תיגשי אליהן, דברי איתן, תבקשי סליחה. אם הן לא יסלחו פשוט תראי להן שאת לא צוחקת עליהן. אל תלחצי אבל בכל זאת תראי שאת מעוניינת לדבר איתן.
בכל טוב בדיסלדורף. בבית ספר מתכננים לנו כמה ימים מיוחדים של אמצע שנה כדי שתלמידים יהיו קצת ישתחררו כיוון שכולם בכיתה כל כך לחוצים.
אז P: זה הוצאת לשון. אז מה זה XP? אני מתפוצץ מהוצאת לשון? ובאופן כללי ממתי לבן אדם יש עין אחת בתור X? מה העין שלו נעלמה?**. בכל מקרה אם XP אכן מראה שהתפוצצתי מלהוציא לשון אז כנראה שהייתה פצצה או משהו שהייתה מחוברת לפה שלי.
מה קורה עם החבר שלך? מסתדרים?.
היום באופן רשמי יש לי 27 חברים לעט. נפטרתי מהברזילאי שלא הפסיק לדבר שטויות על כדורגל. זה לא מעניין אותי!.
הבא בתור בטח יהיה אוסטריה. הוא כותב בגרמנית כל כך משובשת שזה מחרפן אותי.
אני אחכה לתשובה שלך כמו ילד גדול.
תומאס".

"היי תומאס,
איך הלכה השיטה שהצעתי לך? אני אנסה את השיטה שלך עכשיו. אני מקווה בדיוק כמוך שזה יעבוד.
איזה ימים מיוחדים מתכננים לכם? גם אצלכם יהיה יום פיג'מות? אצלנו היה יום פיג'מות, כולם היו אמורים לבוא עם פיג'מות לבית ספר אבל מה שהמורים שכחו זה שאנחנו בין גילאי 11-17 בבית ספר ולכן סביר להניח שלאף אחד כבר אין פיג'מה ואם למשהו אחד יש פיג'מה ואני גם משוכנעת שילדים בכיתה השביעית שעדיין יש להם פיג'מה התביישו ולא הביאו אותה.
הייתי רוצה לראות אותך. אתה יכול לשלוח לי תמונה במייל?. אני אשלח לך אם תרצה (ברגע שאמצא תמונה שבה אני לא נראית כמו מכשפה D=).
צחקתי מאוד מהקטע על הקיקלופ ועל העין שנעלמה.
המממממ….. הולך לי די טוב עם החבר שלי. נדמה לי. בכל מקרה,
אני אחכה לתשובה.
לאורן".


תגובות (3)

אייך אני אוהבת שסיפורים גורמים לי לחייך :)
תמשייך D:

19/09/2011 07:32

אוו סיפור יפה אהבתי תמשייך!!

19/09/2011 11:54

תודה רבה. אני אמשיך.

19/09/2011 12:09
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך