חברים לעט – פרק 1

Estonian 17/09/2011 1256 צפיות 4 תגובות

החיים של תומאס בכלל לא פשוטים. אולי קל לו בכל הנושא הלימודי אבל יש מילים שפשוט לא אומרות לא כלום. אהבה היא כלום בשבילו כיוון שהיא לא אלמנט בטבלה המחזורית. רגש, הכוונה היא למכה שכואבת? וחברים. מי צריך את זה בכלל? יש לו את כל מה שהוא צריך לבד.
הוא תמיד כונה חנון וילדים השפילו אותו ללא הפסקה. לא מספיק שיש לו צרות משל עצמו גם הוריו מתו והייתה לו רק אחות גדולה.
כמובן שתומאס הכיר את נפלאות המחשב וכמובן לא פספס אתרים רבים למציאת חברים לעט. אולי הסיפורים של השני לא יעניינו אותו אבל ללמוד על המדינה דווקא כן.

במקום אחר לגמרי, לאורן, ילדה מקובלת בשכבה, שכבר היו לה לפחות חמישה עשר חברים ומחזרים רבים גם היא התחברה לאתר לחברים לעט אבל לא בגלל שהיא חס וחלילה רצתה. זה היה פרוייקט בית-ספר טיפשי. שיהיה, ברגע שיגידו שאין צורך יותר להתכתב היא תפסיק כי היא ממש לא צריכה את זה על הראש שלה. מה גם שהיא ממש צריכה להדפיס את זה ולהגיש למורה. כמובן שיהיה ניתן לרמות, לאורן ידעה את זה טוב מאוד אבל היא גם ידעה שהיא לא תצליח. היא לא ידעה מספיק על המדינה. היא רצתה לקחת משהו מארצות הברית אבל המורה לא הסכימה.

תומאס פתאום ראה משתמשת חדשה, בת גילו בשם לאורן. לאחותו הגדולה קראו לאורן ולכן הרגיש סיבה מיוחדת להציע לה להתכתב יחד.

לאורן קראה את הצעת החברות של איזה גרמני אחד בשם "תומאס". היא לא הייתה בטוחה למה אבל היא הסכימה להצעה.

"היי תומאס,
מה קורה?
אני לאורן, אני מארצות הברית ויש לנו פרוייקט לחברים לעט. מה איתך? אתה מגרמניה לא? אתם לא אמורים לשנוא אותנו על המלחמה הזאת שהייתה מזמן?".

"נעים להכיר לאורן,
לא, אני לא חושב שאני כועס עליכם על מלחמת העולם השנייה. דברים השתנו מאז. אני גם לא שונא יהודים.
אני מצטער אם האנגלית שלי לא תהיה מדוייקת.
מה בנוגע לארצות הברית? באיזו מדינה את גרה? איזו עיר? מה התחביבים שלך?.
אני אוהב לקרוא ולכתוב סיפורים. אני גר בדיסלדורף ואני יודע גרמנית, אנגלית,יוונית, יוונית עתיקה, לטינית, צרפתית ורוסית. איזה שפות את יודעת?".

"היי תומאס,
אה, אז אתה לא שונא אותנו? זה…. מגניב. חשבתי שתכתוב לי קללות או משהו. XD.
אני אמרתי לך שאני גרה בארצות הברית. אני גרה בעיר מלבורן בפלורידה. אני אוהבת לשחק במחשב, לראות טלוויזיה, לצייר וגם להסתובב עם חברים שלי.
אני יודעת רק אנגלית. אני לא מבינה בכלל את הצרפתית בכיתה. אולי תוכל לעשות לי את שיעורי הבית XD".

"היי לאורן,
מה זה הדבר הזה – XD. מעולם לא ראיתי את זה. מה זה בכלל אומר?.
וואו, את גרה בפלורידה במלבורן? אני הייתי במלבורן אבל באוסטרליה. כמה חברים יש לך ואיזה?. לי יש 28 חברים לעט.
בנוגע לשיעורי בית, אם לא תעשי שיעורי בית בעצמך איך תלמדי?".

"היי תומאס,
ה – XD מראה שאתה צוחק מאוד. אתה יכול גם להגיד LOL.
יש עיר מלברון באוסטרליה? לא ידעתי.
יש לי הרבה חברים אבל אתה החבר לעט היחידי שלי
והשיעורי בית היו בדיחה.
אתה חנון או משהו?.
בכל מקרה, אני צריכה לזוז, אני הולכת עם החבר שלי לקניון".

"היי לאורן,
XD זה צוחק מאוד? ומה זה LOL?! מה זה ראשי תבות או משהו?.
בנוגע לחנון, בבקשה אל תקראי לי ככה, מספיק קוראים לי ככה בכיתה, אני לא צריך עוד משהו שיקרא לי חנון.
ומה זאת אומרת יש לך חבר? איך זה הגיוני? בת כמה את?".

"היי תומאס,
LOL אומר Laugthing out loud (לצחוק בקול גדול),
זה בסדר, אני אפסיק לקרוא לך חנון.
אני בת 14 וזה לא קשור לגיל, אני מאוהבת בו באמת".

"היי לאורן,
תודה על הפירוש של LOL.
תודה על זה שאת מתחשבת בי ולא קוראת לי חנון. הפסקתי להתכתב עם משהו כי הוא התחיל לצחוק עלי שאני חנון כי אני רק שאלתי אותו שאלות על המדינה ולא סיפרתי כלום וכאלה.
הבעייה היא שאין לי כלום לספר. אני משוכנע שזה ישעמם אותך לשמוע את המשחקים שלי כמו טרוויאן או אססינ'ס קריד וכאלה.
אני גם בן 14 ואני לא חושב שזה הגיל לאהבה. אהבה זה דבר שאמורים להרגיש אחרי הרבה שנים, אני לא בטוח איך משהו אמור להרגיש אבל… אני לא יודע. זה החבר הראשון שלך?".

"היי תומאס,
אני דווקא כן רוצה לשמוע על המשחקים האלה. מה זה טרוויאן? נדמה לי ששמעתי על זה. אססינ'ס קריד גם נשמע לי מוכר.
טוב… אהבה זה שאתה חושב רק על משהו אחד, לא יכול בלעדיו… ולא, זה החבר השש עשרה שלי.
ו… האמת שאני רוצה לדעת איך גרמניה. היא יפה? יש מה לראות? זה נכון שכולכם שם מתים על שטרודלים כמו ששמעתי שאתם? ושאתם כל הזמן צורחים, אפילו שאתם מדברים נורמאלי?.
אני כבר מחכה לתשובה שלך.
לאורן".

"היי לאורן,
וואו, פעם ראשונה שאת חותמת בסוף המכתב. גם אני אתחיל. חשבתי שזה יהיה חנוני מצידי לעשות את זה. טוב… אני לא כל כך מבין מה זה אהבה אבל אני מניח אז שאני מאוהב במשהי. אני לא מפסיק לחשוב עליה, היא יפה וכל מיני כאלה.
גרמניה מדינה מקסימה. אנחנו לא צורחים בכלל, ואני בכלל שונא שטרודלים. אלו סתם דעות קדומות. איך אצלכם בפלורידה? בטח לח בגלל המים.
אני מחכה לתשובה שלך.
תומאס".

המשך יבוא…


תגובות (4)

יפה D:
תמשייך :)

18/09/2011 07:00

היי. הסיפור שלך גרם לי.. לדמוע קלות.
אני אסביר: לפני שאבא שלי התחתן אם אמא שלי,
הייתה לו עוד אישה. לא יודעת איך קראו לה, אבל הם עשו
שני ילדים שקראו להם אנה ותומאס. לא יצא לי באמת
להכיר אותם כאחים, אבל אני רק זוכרת שלתומאס היה שיער
חום, ואבא שלי סיפר לי שלאנה היה שיער בלונדיני ועיניים כחולות.
עכשיו, אני תמיד מנסה לחפש אותם, או לפחות את תומאס שנשמע
לי יותר חביב. אז שקראתי את הסיפור שלך.. חשבתי שבאמת אולי
ככה נראים החיים של תומאס האח-למחצה שלי.

ואני מאוד מקווה שהוא ככה ולא יצא איזה סנוב שמשתמש יתר על המידה בLOL וXD.

תודה רבה ששיתפת אותנו בסיפור היפה הזה. (למרות שהיו לך סיפורים שהתוכן שלהם היה יותר מקורי, את הסיפור הזה אני ממש ממש אוהבת.)

זואי

07/10/2011 09:17

יש לי חברה לעט, ת'אמת היכרתי אותה אתמול, ומאז החלפנו חמש מכתבים באימייל.

22/11/2011 07:52

יש לי חברה לעט, ת'אמת היכרתי אותה אתמול, ומאז החלפנו חמש מכתבים באימייל.

22/11/2011 07:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך